• arasti-cover
    0( 1 نظر )
    206 دانشجو

    اگر این واقعیت را بپذیریم که الزاما آینده ادامه‌ی روند گذشته نیست پس چگونه مدیران بنگاه‌های اقتصادی بایستی برای آینده‌ی کسب‌وکارشان برنامه‌ریزی کنند؟ آیا می‌توان بدون شناخت صحیح از محیط بیرون یک بنگاه نسبت به آینده‌ی آن برنامه‌ریزی کرد؟ چگونه در مورد ورود به یک صنعت و ماندن یا بیرون رفتن از آن صنعت تصمیم بگیریم؟ چگونه فاکتورهای کلیدی موفقیت در یک صنعت را تعیین کنیم؟

    رایگان
  • برند شخصی
    3.9( 11 نظر )
    230 دانشجو

    خودشناسی بزرگترین معمای هستی می باشد و در تمام دورانها شناخت خود واقعی تاثیرات شگرفی در زندگی افراد داشته است. بسیار بدیهیست دورانی که در آن زندگی می کنیم از پیچیده ترین دورانهای حیات آفرینش ما می باشد لذا تجزیه تحلیل خود از ضروری ترین مسائلیست که هر فرد باید به آن بپردازد و این کار نیاز به ابزار و تکنیک هایی دارد که در این دوره بسیار کوتاه به مدیریت من و مفاهیم برندسازی شخصی می پردازیم.

    رایگان
  • 32115
    0( 1 نظر )
    113 دانشجو

    من معتقدم که در دنیای بازار و تجار ت کنونی که به سرعت زیادی در حال رشد و تغییر است، بتوان با فرمول های ساده و بسته بندی شده کالایی را تولید کرد و به فروش رساند و توقع رضایتمندی و وفاداری از مشتریان را داشت. باور دارم که مشتریان ما یک سازوکار پیچیده روانی هستند و نمی توان رفتار آنها را آنقدر خلاصه کرد که در مواجهه با فرمول های کوچک ما که معمولا بدون شناخت از ساختار های روانی ساخته می شود واکنش نشان دهند و دست به خرید بزنند. می بایست با دید جامع تر ی به این موضوع نگاه کرد و به جای اینکه فقط به این فکر کنیم که چطور به مشتریان چیزی بفروشیم، به این بی اندیشیم که مشتریان ما چگونه فکر می کنند تا بتوانیم به بخشی از ساختار های پیچیده تفکر او دست پیدا کنیم .

    رایگان
  • cover.hatamifar
    5( 1 نظر )
    205 دانشجو

    مادر تصمیم گیری اطلاعات است و بدون داشتن اطلاعات تصمیم صحیحی نمیتوان گرفت و در شرایط فقدان اطلاعات، تنها شانس است که نقش مهمی را بازی می کند. در فعالیت های تجاری، انجام اقدامات شانسی هیچ جایگاهی ندارد و لازم است تا مدیران و تصمیم گیران، با بدست آوردن اطلاعات کافی در موضوعات تصمیم گیری خود، ریسک و خطرات ناشی از تصمیمات را کاهش دهند.

    رایگان
  • 01
    ( 0 نظر )
    5 دانشجو

    در این دوره آموزشی متفاوت، با مخالفت‌های مشتریان در فرآیند خرید بیمه و چگونگی پاسخ دهی به این مخالفت‌‌ها آشنا می‌شوید. در این دوره که در قالب بازی نقش طراحی شده است، آقای امامی -استاد شناخته‌شده‌ی صنعت بیمه- تلاش می‌کند بیمه‌ی خود را به طرف مقابلش که مشتری بیمه است بفروشد اما در این فرآیند با مخالفت‌های طرف مقابل روبرو می‌شود و از تکنیک‌های مختلف برای پاسخگویی به این مخالفت‌ها استفاده می‌کند.

    ۴۹,۴۰۰ تومان در 4 ماه