امروز:۱۳۹۶/۰۳/۰۵
یادآپ
×
×

آزمایشگاه ضمیر بازار

من معتقدم که در دنیای بازار و تجار ت کنونی که به سرعت زیادی در حال رشد و تغییر است، بتوان با فرمول های ساده و بسته بندی شده کالایی را تولید کرد و به فروش رساند و توقع رضایتمندی و وفاداری از مشتریان را داشت. باور دارم که مشتریان ما یک سازوکار پیچیده روانی هستند و نمی توان رفتار آنها را آنقدر خلاصه کرد که در مواجهه با فرمول های کوچک ما که معمولا بدون شناخت از ساختار های روانی ساخته می شود واکنش نشان دهند و دست به خرید بزنند. می بایست با دید جامع تر ی به این موضوع نگاه کرد و به جای اینکه فقط به این فکر کنیم که چطور به مشتریان چیزی بفروشیم، به این بی اندیشیم که مشتریان ما چگونه فکر می کنند تا بتوانیم به بخشی از ساختار های پیچیده تفکر او دست پیدا کنیم .

113ثبت نام دانشجو
  • Avatar of hforuqi
  • Avatar of alisabalan
  • Avatar of saeidsrfrz
  • Avatar of علی فلاح اسفندآباد
  • Avatar of aminmahlouji

ویدیو معرفی دوره را ببینید.

مخاطبان دوره چه کسانی هستند:

این دوره را به تمام کسانی که مایلند با دنیای ذهنی افراد و مشتریانشان آشنا شوند هدیه می کنم. به مدیرانی که می خواهند به درک بالاتری از ساختار روانی بازارهایی که محصولاتشان را در آنجا عرضه می کنند دست یابند. مدیرانی که خواستار شناخت دقیق کارکنان خود هستند و می خواهند ارتباطی بهتر و موثر تر باآنها برقرار کنند و به آنان انگیزه و شوق لازم را در رویاروی با چالش های دنیای فروش و تجارت بدهند . به فروشندگانی که خواستار متقاعد سازی مشتریان خود هستند و می خواهند به دلایل خرید نکردن مشتریانشان پی ببرند تا بوسیله این ابزارها بتوانند ارتباط بهتری با مشتریانشان برقرار کنند و در نتیجه این تعامل  فروششان را ارتقاء دهند . این دوره مخصوص کسانی است که به دنبال روشهایی هستند که به وسیله آنها برای خود و شرکتشان مشتریان دایمی بدست آورند .  

تقدیم به تمام دانشجویان و دانش آموخته گان در رشته های بازرگانی، بازاریابی، مدیریت، روانشناسی و ارتباطات ، مدیران و بازرگانان  و کسانی که مایلند به بخشی از دلایل رفتارهای متناقض و گیچ کننده افراد پی برنند می گردد.

و در نهایت این دوره تقدیم به تمام کسانی خواهد شد که می خواهند وفاداری را در عمل در مشتریان خود ایجاد کنند .

من بر این باور هستم که عادلانه پیروز شدن، بهتراز خود پیروزی است. زمانی در فروش نتیجه ای مطلوب کسب خواهند شد که مشتری و فروشنده هر دو راضی و خشنود باشند.

پس از دوره چه چیزهایی یاد خواهید گرفت:

در این دوره به این درک و دانش خواهید رسید که چطور سوالات خود را در مواجهه با مشتریان طراحی کنید و بر اساس ساختار های شخصیتی، ذهنی و روانی هر مشتری، سوالات را شخصی سازی کنید . تا بتوانید مشتریان را  درمسیر اخذ تصمیمات صحیح هدایت کنید  و کار ی کنید که  آنان نه تنها متقاعد به خرید محصولات شما  شوند بلکه رضایتمندی و به دنبال آن وفاداری  و خرید مجدد را در پی داشته باشد و فروشتان چند برابر شود. یادتان باشد نمی توان با چند سوال کلی و مشخص با قشر وسیعی از افراد و مشتریان ارتباط برقرار کرد و انتظار داشت که همیشه نتیجه مطلوب و قابل قبولی گرفت.به خاطر داشته باشید که سوالات شما تنها زمانی مشتری را وادار به تصمیم گیری و خرید می کند که در خور روحیات و طرز تفکر او طراحی شده باشد.در این دوره به دانش طراحی سوالات کلیدی در فروش و بازاریابی و نفوذ در ذهن ناخودآگاه مشتریان خود دست خواهید یافت.

رزومه مدرس:

متخصص، مشاور و سخنران روانشناسی فروش، بازاریابی و تبلیغات  تجاری،
مشاور در زمینه بازرگانی، فروش ،روانشناسی فروش،شبکه سازی فروش، و بازاریابی چریکی
مشاور در زمینه روانشناسی بازاریابی و روانشناسی تبلیغات تجاری، و روانشناسی صنعتی و سازمانی
مشاور مدیریت در زمینه های ارتباطات و توسعه فردی و سازمانی

دانش آموخته مدیریت بازرگانی و روانشناسی صنعتی سازمانی

سوالات متداول دوره:

آیا مایل هستید در ذهن و روح مشتریان خود نفوذ کنید ؟

آیا مایل هستید که رضایتمندی و وفاداری را در مشتریان خود ایجاد کنید؟

آیا می دانید که چرا مشتریان خرید نمی کنند و به چه دلیل در لحظه آخر از خرید منصرف می شوند؟

آیا می دانید زمانی که ارزش ادراکی  محصول یا خدمات شما بیشتر از قیمت آن باشد، مشتریان به قیمت توجه نمی کنند؟

آیا می دانید چطور ارزش ادراک شده محصول خود را در ذهن مشتریان با لا ببرید؟

آیا می دانید نقش احساس و منطق در تصمیم گیری مشتریانتان چگونه است؟

آیا می دانید چطور مشتریان خود را بوسیله سوالات مشخص متقاعد کنید؟

آیا می دانید چطور مشتریانتان فکر می کنند و چطور متقاعد می شوند؟

برنامه درسی دوره

جلسه اول
0ساعت 7 دقیقه
جلسه دوم
0ساعت 12 دقیقه
جلسه سوم
0ساعت 13 دقیقه
جلسه چهارم
0ساعت 17 دقیقه
جلسه پنجم
0ساعت 10 دقیقه
جلسه ششم
0ساعت 9 دقیقه
جلسه هفتم
0ساعت 10 دقیقه
جلسه هشتم
0ساعت 12 دقیقه
جلسه نهم
0ساعت 14 دقیقه
جلسه دهم
0ساعت 10 دقیقه
جلسه یازدهم
0ساعت 13 دقیقه
جلسه دوازدهم
0ساعت 9 دقیقه
جلسه سیزدهم
0ساعت 8 دقیقه
جلسه چهاردهم
0ساعت 14 دقیقه
جلسه پانزدهم
0ساعت 14 دقیقه

دیدگاه های دوره

  1. خیلی خوب
    بسیاری از مطالب برای من تازگی داشت.
    لطفا در مورد اختلالات شخصیت، چارچوبهای ذهنی، دیدگاههای ارزشی گرایشی- اجتنابی،ارزشها و خود اخلالی ذهنی کتابها و مراجعی را برای مطالعه معرفی فرمایید.

    محسن تابش – مدیر کلینیک جامع انرژی ایران

بالا
در حال بارگذاری