امروز:۱۳۹۶/۰۳/۰۶
یادآپ
×
×

با بازیکاری مشتریان را علاقه‌مند کنید.

“همواره مشتری یک رکن اساسی در هر کسب و کاری محسوب می شود و در جهان امروز نگه داشتن مشتری از بدست آوردن آن مشکل تر به نظر می رسد ازین رو کسب و کارها به دنبال راهکارها و برنامه های مختلف وفاداری مشتریان هستند. این دوره جهت آموزش و معرفی یک راهکار نوین در این زمینه با عنوان Gamification است که علاوه بر این منظور می تواند موجب تغییر رفتار مخاطب و لذت بردن از آن شود.یادگیری این مفهوم می تواند در دستیابی به ایده های جدید در زندگی و کسب و کار شما مفید باشد.

17ثبت نام دانشجو
  • Avatar of najmeh
  • Avatar of fmyekta0
  • Avatar of مجتبی بهاری
  • Avatar of dotnetmaster
  • Avatar of تیم یادآپ

شما بلافاصله بعد از پرداخت وجه  به محتوای دوره دسترسی پیدا می کنید.

آموزش غیرحضوری

 اعطای گواهینامه آموزشی یادآپ

برنامه درسی دوره

بازیکاری چیست؟

 

حوزه های کاربردی

 

مطالعه موردی Gilt group

 

مکانیزم پاداش دهی

 

ویژگی های بستر بازیکاری شده

 

بازیکاری در ایران

رزومه مدرس:

مدیرعامل شرکت پویا سازان تجارت نوین

فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف

مدرس دوره های بازیکاری در دانشگاه صنعتی  شریف

 

برنامه درسی دوره

بازیکاری چیست؟
حوزه های کاربردی
مطالعه موردی Gilt group
مکانیزم پاداش دهی
ویژگی های بستر بازیکاری شده
بازیکاری در ایران

دیدگاه های دوره

  1. تشکر
    سلام

    دوره ی خوبی بود. منتها همه ی این مسائل تا حدود زیادی برای بنده تکراری بود متاسفانه.

    • سلام علی جان.
      چون مفهوم چندان جا افتاده نیست و احتمالا کسانی که مثل شما با آن آشنا باشند چندان زیاد نیستند دوره طوری طراحی شده بود که برای گروه گسترده تری از مخاطبان قابل استفاده باشد . انشاا… در دوره های بعدی به طور حرفه ای تر و روی یک سرفصل تمرکز می کنیم .

بالا
در حال بارگذاری