امروز:۱۳۹۶/۰۸/۲۸
یادآپ
×
×

عبور از جاده ی افزایش فروش

نیروهای فروش یکی از کلیدی‌ترین نیروهای یک کسب‌وکار هستند. در این دوره چهار جلسه‌ای مهندس بهروز افشار تجربه‌های ۳۰ ساله‌ی خود در زمینه فروش را مطرح می‌کند. با گذراندن این دوره شما با مهم‌ترین موضوعاتی که یک فروشنده حرفه‌ای بایستی به آن‌ها توجه کند آشنا می‌شوید.

279ثبت نام دانشجو
  • Avatar of segaone1
  • Avatar of hforuqi
  • Avatar of محمدرضا
  • Avatar of sargool
  • Avatar of amirhamidi

ویدیو معرفی دوره را مشاهده بفرمایید.

این دوره هدیه بهروز افشار به شما کاربران عزیز می باشد.

رزومه بهروز افشار:

مدرس، سخنران و مشاور تکنیک‌های نوین بازاریابی و فروش

دارای بیش از ۳۰ سال تجربه در فروش و بازاریابی

۴ بار کسب مقام اول فروش در ایالت مری لند آمریکا

دارای مدال فروش (Par Excellence (Vanguard از طرف جامعه فروشندگان حرفه ای جنرال موتورز

دارای گواهینامه از دانشگاه خودرو و کالج فروش جنرال موتورز

مشاور فروش و بازاریابی شرکت‌های متعدد داخلی

 

مخاطبین دوره

  1. فروشندگان حرفه‌ای

  2. فعالان حوزه فروش و بازاریابی

  3. مدیران سازمان‌ها

  4. کارشناسان فروش شرکت‌ها

  5. صاحبان فروشگاه‌ها

  6. سایر علاقه‌مندان به یادگیری مهارت‌های فروش

آنچه پس از این دوره یاد می‌گیرید:

  1. یک فروشنده موفق بایستی چه ویژگی‌هایی را در خود ایجاد کند

  2. یک مشتری هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید یک محصول تحت تاثیر چه موضوعاتی قرار می گیرد

  3. اطلاعات چگونه و از چه طریقی به مشتری منتقل می‌شود

  4. ارزش‌های یک تجارت چه چیزهایی هستند؟

  5. طوطی‌ها به هم تخمه آفتابگردان نمی‌فرشند!

برنامه درسی دوره

فروش شغل انسانهاست
0ساعت 12 دقیقه
عوامل موثر بر تصمیم گیری مشتری
0ساعت 9 دقیقه
ویژگی های یک فروشنده حرفه ای
0ساعت 10 دقیقه
انتقال اطلاعات به مشتری
0ساعت 8 دقیقه

دیدگاه های دوره

  1. amirkhan
    با سلام و تشکر فراوان از استاد بزرگوار جناب آقای افشار
    واقعا به شخصه از بیانات جنابعالی بهره بردم و کسب فیض نمودم.امیدوارم بتوانم در دیگر دوره های شما استاد فرزانه حضور یابم و از محضر جنابعالی نهایت بهره را ببرم. ممنونم که با بهترین احساس خود در این آموزش حاضر شدید و به بهترین شکل ممکن اطلاعات ناب خود را انتقال دادید.
    از خداوند برای جنابعالی سلامتی و شادکامی در زندگی را خواستارم.

  2. با عرض سلام و تشکر از اطلاعات خوبی که در اختیار دانشجوها قرار میدید.
    منتظر دوره های پیشرفته تر در زمینه فروش هستم.
    شاد باشید

  3. تشکر
    نکات جالبی را بیان کردید … ممنونم

  4. رضایت از دوره
    با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی یادآپی ها
    خوشحالم که دوره قوی و مفید استاد افشار رو با موفقیت به پایان رسانده و برای عضویت همه ی عزیزان در این دوره ها تبلیغات خوبی را انجام دادم.
    گفتنی ست پیشنهاد پیوستن به یادآپ را برای دوستان خوبم محمدپیام بهرام پور مدیر سایت بهرام پور دات کام و دکتر کیا منوچهری مدیر بنیاد علمی دکتر منوچهری را ارائه کردم.
    امیدوارم همه ی عزیزان و اساتید از فرصت بی نظیر یادآپ استفاده کنن.
    با آرزوی موفقیت برای یادآپی ها

  5. تشکر
    خیلی عالی بود ممنونم

  6. احسان چرم پیشه
    سلام و عرض ادب
    عالی بود ، متشکرم از شما جناب افشار که معلومات خوبی رو به من منتقل کردید واقعا کلی یادداشت برداشتم و در سیاست های سایت خودم همه رو به کار خواهم برد . اما چون می دونم فردی هستید متین و انتقاد پذیر انتقادی رو خدمتتون عرض می کنم : به شدت سریع حرف میزنید و اجازه فکر کردن به مطلب رو نمی دید و کاملاً من در حین آموزش استرس داشتم چون فکر کنم با سریع حرف زدن شما فشار خونم بالا رفته بود :)
    لطف کنید انتقاد من رو به دید بی احترامی نگذارید
    سپاس گذارم از شما

  7. ممنونم
    خیلی عالی بود.

  8. تشکر
    با عرض سلام و خسته نباشد خدمت استاد گرامی جناب مهندس افشار گفتارتان متین و اموزنده بود .
    با تشکر فراوان
    از اموزشتان

  9. پاسخ به سوالات قیمت
    سلام
    تشکر از آموزش مفیدتان ،
    در پاسخ به سوال مشتری که در بدو ورود به مغازه قیمت چیزی را می پرسد چه باید گفت که بهترین باشد ؟

  10. نظر دوره
    با سلام
    هم از مدرس دوره جناب آقای افشار و هم از گروه مدیریتی سایت برای برگزاری دوره تشکر میکنم
    به امید روزهای پرافتخار برای کشور عزیزمان ایران

بالا
در حال بارگذاری