روی تجزیه و تحلیل تمرکز نکنید
شما می توانید با استفاده از توییتر بدون صرف زمان زیادی برای تجزیه و تحلیل به موفقیت برسید. همه اینها موضوع تمرکز مناسب و استفاده از عقل سلیم است.
اول از همه، باید هدف از فعالیت خود در توییتر را مشخص کنید. مانند هر فعالیت دیگر در رسانه های اجتماعی، می تواند یکی از دو هدف را داشته باشد: ایجاد آگاهی یا ایجاد فروش.
آگاهی ایجاد کنید
ایجاد آگاهی به این معنی است که هدف این است که برای مخاطبان هدف خود قابل مشاهده باشید.
همچنین مهم است که آیا قصد دارید از توییتر به عنوان ابزاری برای تبلیغ برند خود استفاده کنید یا شما به عنوان یک شخص.
دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که چرا نمی خواهید از طریق توییتر بفروشید. واضحترین دلیل این است که پویایی توییتر ایجاد نوردهی است. لایک اینستاگرام اغلب در تلفن استفاده می شود و به عنوان یک رسانه مرور طراحی شده است. این امر ایجاد تماس برای اقدام از توییتر به سایت شما را که برای ایجاد فروش به آن نیاز دارید دشوار می کند.
برندینگ شما یا کسب و کارتان؟
اگر از توییتر برای برندسازی خود و بهطور غیرمستقیم کسبوکارتان استفاده میکنید، توییتر تماماً در مورد آگاهی است و اگر سعی کنید برای فروش در این کانال تلاش کنید، احتمالاً نتیجه معکوس خواهد داشت.
اگر از توییتر به عنوان یک تجارت استفاده می کنید، می توانید کمی بیشتر برای فروش تلاش کنید و سعی کنید دنبال کنندگان خود را به قیف فروش خود منتقل کنید. اما این تعادلی است که باید مراقب آن باشید، زیرا فروش بیش از حد بهعنوان comme il faut در نظر گرفته میشود و در این فرآیند خطر از دست دادن دنبالکنندگان را دارید.
شورای داخلی
ما به دادههای زیادی از بسیاری از سایتها نگاه کردیم و رسانههای اجتماعی یکی از بدترین کانالها در مورد سرنخهای فروش هستند. ترافیک رسانه های اجتماعی نسبت به کانال های دیگر نرخ تبدیل کمتری دارد (بهترین ها سئو و دایرکت هستند).
هر کسب و کاری منحصر به فرد است، بنابراین هرگز نباید تعمیم دهید، اما به عنوان یک قاعده کلی، نباید از شبکه های اجتماعی به عنوان کانال فروش استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید، فیسبوک بهترین آنهاست و اینستاگرام و توییتر بدترین در تبدیل کاربران به مشتری هستند.
حداقل نیازهای تجزیه و تحلیل
شما نمیخواهید توییتر را کاملاً بدون معیارهای تحلیلی انجام دهید، اما میتوانید با چند قدم راه طولانی را طی کنید.
تحلیل و آگاهی
اگر هدف شما ایجاد آگاهی است، پس علاقه مند به دسترسی هستید. افراد زیادی افزوده یا پست شما را دیده اند. تأیید این موضوع در پستهای توییتر شما آسان است. شما همچنین علاقه مند به این هستید که چند نفر روی سایت شما کلیک کرده اند. چنین کاربرانی برای شما ارزش بسیار بیشتری دارند زیرا یک قدم جلوتر در قیف فروش شما خواهند بود. می توانید این داده ها را از توییتر آنالیتیکس دریافت کنید.
اگر به فروشهایی که مستقیماً از توییتر ایجاد میشود علاقهمند هستید، پس در مورد دادهها کمی بیشتر در تاریکی هستید. شما می توانید داده های ترافیک سایت خود را از توییتر دریافت کنید، اما از آنجایی که تعداد کمی از آنها تبدیل می شوند، احتمالا چیز زیادی به شما نمی گوید.
مگر اینکه کسب و کار شما با اکثر کسب و کارها تفاوت زیادی داشته باشد، نمی توانید از طریق ترافیک مستقیم در توییتر فروش زیادی داشته باشید و توصیه ما این است که زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل ترافیک از توییتر به سایت خود نکنید.
احتمالاً برای شما ارزشمندتر است که بدانید چگونه می توانید پایگاه کاربر خود را افزایش دهید، و باید از آمار توییتر برای دریافت ایده ای از نحوه انجام این کار استفاده کنید.
اگر به بازارهای NFT علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید