ایجاد محتوای مرتبط و جذاب با در نظر گرفتن اهداف بازاریابی و نیازهای مخاطب کار آسانی نیست.
همچنین، ایجاد یک استراتژی محتوا و پایبندی به یک برنامه منظم انتشار میتواند برای کسبوکارهایی با منابع و زمان محدود چالشبرانگیز باشد.
هوش مصنوعی در اینجا مطرح می شود زیرا از پردازش زبان طبیعی برای هدایت کمپین های بازاریابی محتوا به روش های هوشمندانه استفاده می کند.
گزارشی که اخیراً به این موضوع رسیده است 68 درصد از بازاریابان از هوش مصنوعی استفاده می کنند برای سرعت بخشیدن و ساده سازی وظایف بازاریابی محتوای خود.
فراتر از تولید محتوا، تجزیه و تحلیل داده ها و اتوماسیون وظایف، هوش مصنوعی کاربردهای بی حد و حصری در مورد بازاریابی دارد، اما چندین خطر بالقوه نیز دارد.
راه هایی که هوش مصنوعی می تواند تلاش های بازاریابی محتوای شما را بهبود بخشد
راهحلهای برتر بازاریابی هوش مصنوعی از قابلیتهای هوش مصنوعی و ML استفاده میکنند تا بینشهای عملی را در عرض چند دقیقه به بازاریابان ارائه دهند.
امروز بیایید در زیر با جزئیات بیشتر آشنا شویم:
این کمک می کند تا ایده های جدید و موضوعات محتوا ایجاد شود
فناوری هوش مصنوعی در چند سال اخیر بسیار توسعه یافته است. نویسندگان محتوا از ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی برای شناسایی عبارات کلیدی و کلمات کلیدی برای جمع آوری و استفاده در محتوای خود استفاده می کنند.
این ابزارها برای بازاریابان محتوا، وبلاگ نویسان، صاحبان وب سایت ها و شرکت ها مفید است تا مشتریان خود را به طور کامل درک کنند و محتوای موجود را مطابق با هدف جستجوی مشتریان خود بهبود بخشند.
هوش مصنوعی مورد استفاده برای ایجاد محتوا میتواند پیامهای بازاریابی، وبلاگها، خطوط موضوع ایمیل، زیرنویسهای ویدیویی و کپی وبسایت را برای تمرکز بر مخاطبان هدف ایجاد کند.
پردازش زبان طبیعی و چت بات ها می توانند چیزهایی مانند انسان را تا حدودی درک کنند.
هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا بهترین گزینه برای دسترسی و تعامل با مخاطبان خاص شما است.
ما به دنبال بینش بازاریابی برای بهبود وفاداری مشتری هستیم
فقط ابزار/نرمافزار مبتنی بر هوش مصنوعی را با اطلاعات مرتبط در مورد وبسایت خود ارائه دهید و ایدههای محتوای منحصربهفرد مرتبط با جایگاه شما را در اختیار شما قرار میدهد.
اختصار را به محتوا اضافه می کند
در بازاریابی محتوا، شما باید محتوای باکیفیت تولید کنید تا بیشترین تعداد سر را برگردانید. این تنها زمانی امکان پذیر است که محتوای شما تمام الزامات را داشته باشد.
فشرده و جذاب نگه داشتن محتوا چیزی است که اکثر بازاریابان دیجیتال، نویسندگان و وبلاگ نویسان آن را چالش برانگیز می دانند.
با این حال، کمک گرفتن از ابزارهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، الف ابزار خلاصه سازی از Editpad می تواند محتوای طولانی را به یک نسخه کوتاه که هضم آن آسان است، فشرده کند.
بیایید این را از طریق مثالی که شامل ابزار خلاصهسازی فوق میشود، درک کنیم. ما متن تصادفی را به یک خلاصهکننده هوش مصنوعی وارد میکنیم تا ببینیم آیا میتواند متن را به طور مؤثر خلاصه کند.
در اینجا چیزی است که این ابزار به دست آورده است:
همانطور که در نسخه نمایشی تصویری بالا مشاهده می کنید، خلاصه کننده مبتنی بر هوش مصنوعی به طور هوشمندانه ای را به متن اضافه می کند.
اکنون خواندن آن آسان است. اینگونه است که هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند محتوای خود را دقیق کنید تا خوانندگان آن را راحت و جذاب بیابند.
محتوا را با تصاویر مناسب بهینه می کند
وقتی نوبت به جذاب کردن محتوای بازاریابی شما میرسد، بصری اهمیت دارد. هیچ کس دوست ندارد یک متن طولانی بخواند.
می دانید که ایجاد و جمع آوری عناصر چند رسانه ای مناسب می تواند دشوار باشد.
اکنون، با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، کاربران میتوانند در زمان کمتری عکسها یا فیلمهایی با کیفیت بالا در مورد هر موضوعی تولید کنند.
در ادامه تصاویر an پلت فرم تصویربرداری هوش مصنوعی باید برای اعلان ارائه دهد:
“تصاویر با کیفیت بالا برای پست وبلاگی با عنوان “چگونه سگ تربیت کنیم” ایجاد کنید.” جزئیات را با وضوح بالا اضافه کنید. مطمئن شوید که برای عنوان پست وبلاگ مناسب است.”
پلتفرم هوش مصنوعی در کمتر از یک دقیقه 4 عکس با کیفیت بالا در اختیار ما قرار داد. اکنون نیازی به پرداخت هزینه زیادی به ویرایشگرهای عکس ندارید.
هر کسی میتواند با هوش مصنوعی عکسها و فیلمهایی را با بالاترین دقت و کارایی تولید کند.
به اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط و فراخوانی برای اقدام کمک می کند
افزودن عبارات کلیدی مناسب SEO به محتوای شما اغلب می تواند یک چالش باشد. این به این دلیل است که شما باید از این عبارات به طور طبیعی استفاده کنید تا خوانندگان این تصور را نداشته باشند که محتوا برای موتورهای جستجو بهینه شده است و نه برای خوانندگان.
گوگل بارها گفته است که محتوای ایجاد شده برای دستکاری رتبه بندی موتورهای جستجو هیچ اولویتی دریافت نخواهد کرد.
به غیر از قرار دادن کلمات کلیدی، هوش مصنوعی همچنین می تواند به افزودن تماس های مرتبط و جذاب برای اقدام کمک کند.
محتوای بدون دعوت به اقدام مانند یک ماشین بدون راننده است. ابزارهای نوشتاری زیادی وجود دارد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
بیایید آن را از طریق یک مثال شامل یک دستیار هوش مصنوعی تجزیه کنیم تا نشان دهیم چگونه می تواند کلمات کلیدی و فراخوانی برای اقدام را به زیرنویسی با عنوان “چگونه بدون رژیم یا ورزش وزن کم کنیم” اضافه کند.
در اینجا اعلانی که به دستیار تایپ هوش مصنوعی خواهیم داد:
یک پاراگراف در مورد چگونگی کاهش وزن بدون رژیم یا ورزش بنویسید. کلمات کلیدی زیر را به صورت طبیعی و حرفه ای به همراه فراخوان های لازم برای اقدام اضافه کنید. شما باید کلمات کلیدی زیر را اضافه کنید: کاهش وزن بدون رژیم یا ورزش، کاهش وزن بدون رژیم، نکات کاهش وزن طبیعی.
نتیجه دستیار هوش مصنوعی:
همانطور که در تصویر بالا می بینید، دستیار نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعی به صورت حرفه ای کلمات کلیدی لازم را بدون اینکه عجیب و غریب یا تبلیغاتی به نظر برسد، در متن اضافه می کند.
به علاوه، شامل یک CTA مربوطه برای تکمیل متن است که خوانندگان را تشویق می کند تا برای اطلاعات مفیدتر به خواندن ادامه دهند.
به تصحیح و بررسی کیفیت محتوا کمک می کند
هیچ کس دوست ندارد وقت و تلاش خود را صرف ایجاد و انتشار محتوای نامشخص و پر از غلط املایی کند.
هوش مصنوعی توسط ابزارهای گرامر آنلاین برای یادگیری عادات نوشتاری هر فرد و ارائه پیشنهادات بر اساس سبک فرد مورد استفاده قرار می گیرد.
بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتریان سودآور تبدیل کنید
این ابزارها از ارتباط خود با چنین کاربرانی درس می گیرند و اگر یک بار آن را نادیده بگیرید، پیشنهاد مشابهی را ارائه نمی دهند.
این ابزارها میتوانند هر مشکل نوشتن را در یک لحظه علامتگذاری کنند، و شما میتوانید آن زمان صرفهجویی شده را برای چیزهایی که مهمتر هستند صرف کنید.
هوش مصنوعی معنایی همچنین میتواند بفهمد که آیا متن داده شده منطقی دارد یا خیر. در اینجا نحوه ایجاد محتوای باکیفیت بدون خطاهای احتمالی آمده است.
بیایید به شما نشان دهیم که چگونه تصحیح کننده هوش مصنوعی برای تشخیص اشتباهات در یک متن کار می کند. ما قصد داریم محتوای پر از غلط املایی را به یک تصحیح کننده هوش مصنوعی وارد کنیم تا ببینیم چگونه کار می کند.
هنگام درج محتوا، واکنش تصحیح کننده هوش مصنوعی به این صورت است:
تصحیح کننده هوش مصنوعی به طور خودکار تمام خطاهای موجود در متن ارائه شده را تشخیص می دهد (همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است).
با کلیک بر روی کلمه برجسته نیز دلیل اشتباه بودن آن را توضیح می دهد. در اینجا نحوه ایجاد محتوای با کیفیت بدون خطاهای احتمالی با استفاده از هوش مصنوعی آورده شده است.
تعامل را دنبال می کند و نتایج را بهبود می بخشد
این مهم است! هرچه بهتر بتوانید درک کنید که چه نوع محتوایی عملکرد خوبی دارد، بهتر است.
هوش مصنوعی عناصر تعامل (اشتراکهای اجتماعی، نرخ پرش، نظرات و غیره) را اندازهگیری میکند تا بداند چه نوع محتوایی به شما نتایج خوبی میدهد. شما همیشه می دانید که مخاطب هدف شما چه چیزی را دوست دارد.
همچنین میتوانید پیشنویسهای A/B محتوای جدید را آزمایش کنید تا آنچه را که بهخوبی انجام میشود مقیاسبندی کنید.
به تحقیق محتوا کمک می کند
تحقیقات کیفی جنبه بسیار مهمی از بازاریابی محتوا است و بسیاری از بازاریابان از این جنبه از فرآیند غفلت میکنند. با این حال، بازاریابان محتوا بدون تحقیق، ایده مناسبی از اهداف خود به دست نمی آورند.
انتشار محتوای تحقیق شده دقیق، نوشته شده توسط انسان یا تولید شده توسط هوش مصنوعی، سفر مشتری شما را افزایش می دهد و شهرت برند را ایجاد می کند.
خلاصه مقاله
فرقی نمیکند محتوا را از چندین منبع تهیه میکنید یا آن را از ابتدا ایجاد میکنید، فعالیتهای کوچکتری برای نظارت وجود دارد. مدیریت بازاریابی محتوا برای بازاریابان باتجربه می تواند پیچیده و طاقت فرسا باشد.
به همین دلیل است که ما شاهد حرکت تعداد زیادی از بازاریابان محتوا به سمت راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی هستیم. چه بخواهید ایده های جدیدی داشته باشید یا محتوای بهینه سازی شده برای سئو ایجاد کنید، هوش مصنوعی می تواند همه این کارها را انجام دهد و به روش هایی که حتی تصورش را هم نمی کنید به شما کمک کند.
با Oyster مدل های تحلیل احساسات بسازید
کسبوکارتان هر چه باشد، میتوانید از پلتفرم دادههای مشتری Oyster از Express Analytics برای تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان خود استفاده کنید. برای اینکه بدانید چگونه این اولین قدم را در این فرآیند بردارید، روی تب زیر کلیک کنید.
آیا این مقاله را دوست داشتید؟
بینش، مطالعات موردی، اطلاعات بیشتر در مورد محصول ما، پلت فرم اطلاعات مشتری را دریافت کنید