استراتژی هایی که در آزمون زمان مقاومت می کنند


پادکست بازاریابی نواری با جف واکر

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با جف واکر، کارشناس مشهور عرضه محصول با بیش از 30 سال تجربه در صنعت، مصاحبه کردم. جف واکر بیشتر به دلیل استراتژی‌های نوآورانه‌اش شناخته شده است که به استارت‌آپ‌های موفق متعدد با درآمد بیش از ۱ میلیارد دلار کمک کرده است. درک عمیق او از روانشناسی بازار و موقعیت یابی محصول، او را در کارآفرینان و مشاغلی که به دنبال دستیابی به موفقیت پایدار هستند، تبدیل کرده است.

در این قسمت، او به دلایلی که مدت‌ها در انتظار تجدید نظر کتابش بود، می‌پردازد شروع کنید. این بررسی می کند که چرا یک به روز رسانی ضروری است و چه چیزی برای راه اندازی یک محصول موفق لازم است – از مفهوم اولیه تا استراتژی های پس از راه اندازی. ما در مورد اهمیت زمان‌بندی، تعامل با مشتری و محرک‌های روان‌شناختی که می‌توانند نفوذ یک محصول را در بازار ایجاد کنند یا از بین ببرند، بحث می‌کنیم. چه فروشنده باشید، چه مربی، یا یک محصول جدید راه‌اندازی می‌کنید یا به دنبال اصلاح استراتژی فعلی خود هستید، این قسمت مملو از توصیه‌های دنیای واقعی است که مطمئناً در آزمون زمان مقاومت می‌کنند.

یافته های کلیدی

جف واکر با توصیه‌هایی که 30 سال پیش اعمال شد و 300 سال بعد ادامه خواهد داشت، بینش‌های مهمی را برای تسلط بر راه‌اندازی محصول به اشتراک می‌گذارد و بر اهمیت درک بازار، زمان‌بندی عالی و تعامل با مخاطب قبل از عرضه تأکید می‌کند. او استفاده از محرک‌های روانی مانند کمبود و اثبات اجتماعی را مورد بحث قرار می‌دهد (اینجا برای شما اپل است، حتی با وجود منسوخ شدن برنامه‌ریزی شده محصولاتش، آنها همچنان با هر NPL خطوط رکوردی دارند) برای افزایش فروش و نیاز به یک بازار استراتژی قوی پس از عرضه را برجسته می‌کند. حفظ موفقیت و ایجاد وفاداری مشتری

راه اندازی جدید PFL را بررسی کنید و به Jeff's Launch Masterclass بپیوندید تا 3 مرحله ساده برای راه اندازی دوره آنلاین، کلاس عضویت یا برنامه آموزشی را کشف کنید.

سوالاتی که از جف واکر می پرسم:

[01:15] PLM چیست؟

[01:43] چه به‌روزرسانی‌هایی در نسخه اصلاح‌شده کتاب شما گنجانده شده است که برای شخصی که نسخه اصلی را خریداری کرده است، ارزشمند باشد؟

[03:56] چگونه با نگرانی های افرادی برخورد می کنید که ممکن است فکر کنند پیروی از یک فرمول به این معنی است که تنها یک راه برای موفقیت وجود دارد؟

[06:51] آیا می خواهید بگویید که موفقیت شما با این روش به طور ارگانیک توسعه یافته است یا یک مورد آزمون و خطا بوده است؟

[12:18] رایج ترین اشتباهاتی که مردم هنگام تلاش برای پیروی از روش شما مرتکب می شوند چیست و معمولاً کجا اشتباه می کنند؟

[14:58] برای کسی که تازه شروع به کار کرده و هنوز محصولی ندارد، چه توصیه ای می کنید؟

[21:39] شنوندگان از کجا می توانند اطلاعات بیشتری درباره کار شما بیابند؟

ویدیو در یوتیوبویدیو در یوتیوب

اطلاعات بیشتر درباره جف واکر:

آیا این نمایش را دوست دارید؟ لطفا کلیک کنید و به ما یک بررسی در iTunes بدهید!

این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط ActiveCampaign برای شما آورده شده است

با پیشنهاد ویژه ما، ActiveCampaign را به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید. انحصاری برای مشتریان جدید – امروز با ActiveCampaign کسب و کار خود را ارتقا دهید و رشد دهید!

تصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابیتصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابی

به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!

ActiveCampaign، جف واکر

دیدگاهتان را بنویسید