اتحاد جدید Domo با AWS برای مشتریان چه معنایی دارد





/ اتحاد جدید Domo با AWS برای مشتریان چه معنایی دارد
















از آنجایی که سازمان‌ها دائماً در تلاش هستند تا از رقبای خود در بازار پیشی بگیرند یا از آنها پیشی بگیرند، ما با AWS متحد شده‌ایم تا کسب سود و دستیابی به اهداف را برای مشتریان خود آسان‌تر کنیم.

منطق پشت شراکت جدید – که دیروز همزمان با راه اندازی آخرین نسل اپ استور Domo اعلام شد – ساده است: شرکت هایی که می توانند به راحتی داده های داخلی به داده های خارجی دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند، مزیت رقابتی قابل توجهی خواهند داشت.

این دقیقاً همان چیزی است که این همکاری جدید امکان پذیر می کند، زیرا اجزای آن کاملاً مطابقت دارند. در حالی که Domo به گونه ای طراحی شده است که به راحتی و ایمن به همه داده های جهان متصل شود، داده ها را برای کارمندان مشتریان خود در دسترس تر می کند، و در نتیجه ارزش داده ها را افزایش می دهد، AWS بیش از 1700 مجموعه داده با ارزش بالا را به مشترکین ارائه می دهد. مجموعه ای از برندهای پیشرو در دسته (به عنوان مثال، CareerBuilder، Foursquare، و رویترز) در AWS Data Exchange.

ترکیب نقاط قوت دو پلتفرم قدرتمند نه تنها توانایی مشتریان ما را برای مدرن کردن هر فرآیند تجاری گسترش می‌دهد، بلکه آنها را قادر می‌سازد تا رویای بزرگ‌تری از همیشه داشته باشند و نوآوری معناداری در داخل و خارج از سازمان ارائه دهند.

به‌عنوان فردی که در Domo و AWS کار کرده‌ام، نمی‌توانم از دیدن دو شرکت بزرگ رایانش ابری که به منظور ارائه چیزی بسیار متحول کننده گرد هم آمده‌اند، خوشحال باشم. من می دانم که مشتریان ما نیز هیجان زده خواهند شد، زیرا آنها را مستقیماً به چیزی می رساند که فقط Domo می تواند آن را تسهیل کند:

اهرم BI در مقیاس ابری در زمان رکورد.

امروز این جام مقدس برای سازمان‌های مبتنی بر داده است و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا در مورد تمام روش‌هایی که به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا آن را در Domopalooza ماه آینده به دست آورند، صحبت کنیم.

برای ثبت نام در کنفرانس سالانه کاربران، اینجا را کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شراکت جدید با AWS – یا برای مشاهده کامل روش‌های ارتقاء فروشگاه Domo Appstore – به اینجا بروید.













دیدگاهتان را بنویسید