اینکه درآمد مایه حیات یک شرکت است علم دقیقی نیست. بنابراین می توانیم از استدلال قیاسی ساده استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم که تیم های فروش بسیار مهم هستند. اما آیا شما TLCی را که شایسته آن است دریافت میکنید یا متوجه میشوید که برخی از بهترین گزینههای شما گاهی نادیده گرفته میشوند یا حتی از بین میروند؟
نگاهی به برنامه ویژه این هفته، Opportunity Center بیندازید. اینجا برای کمک به الهام بخشیدن به مدیریت رهبری و همکاری بین نمایندگان فروش و مدیران است. مطمئن شوید که تیم شما متمرکز است، در مسیر و در هر فرصتی بیکن را به خانه می آورد.
پیگیری کنید هر معامله در خط لوله فروش خود – و بر اساس برنامه، ریسک، نماینده فروش و مرحله سازماندهی کنید.
با صفحات گسترده طولانی و خسته کننده یا پیام ها و وظایفی که در یک پلت فرم مدیریت پروژه در حال پرواز هستند، خداحافظی کنید. مرکز فرصتها دادههای فروش را مستقیماً از CRM شما استخراج میکند و آنها را به تجسمهای واضح و مختصر تبدیل میکند که نتیجه شما را نشان میدهد و چگونه میتوانید آن را افزایش دهید.
شما می توانید معاملات خود را با چندین فیلتر سازماندهی کنید، علاوه بر گستره بزرگ ترین فرصت ها در فرآیند فروش:
- زمانبندی: تاریخ بسته شدن پیشبینیشده هر فرصت را ببینید – از جمله مواردی که قرار است در چند روز آینده بسته شوند – بنابراین میتوانید روی بهموقع و مرتبط بودن تمرکز کنید.
- ریسک: چه چیزی مانع فروش می شود؟ آیا ارتباط توسط تیم فروش نادیده گرفته شده است یا مشتری با سؤال یا نگرانی پیشرفت نمی کند؟
- نماینده فروش: ببینید کدام یک از اعضای تیم فروش شما روی هر فرصتی کار می کند تا بتوانید بهتر همکاری کنید و در صورت نیاز برای بستن معامله کمک ارائه دهید.
- مرحله: فرصتها را در پنج مرحله دنبال کنید: اولیه، پذیرفته شده، واجد شرایط، پیشنهاد و مذاکره.
هر گزینه را کاوش کنید تا همه چیزهایی را که برای حرکت رو به جلو باید بدانید را ببینید.
علاوه بر دیدن همه فرصتها که با معیارهای خاصی سازماندهی شدهاند، میتوانید روی هر فرصت و مکانی که در آن قرار دارد نیز تمرکز کنید. علاوه بر دادههای ساختاریافته – مانند افرادی که در فروش شرکت کردهاند، هزینه آن چقدر بوده و آخرین فعالیت چه زمانی بوده است – میتوانید دادههای بدون ساختار مانند یادداشتهای هر نماینده فروش را ببینید.
ممکن است حساب در فرآیند گیر کرده باشد زیرا مشتری مشخصات فنی را به تعویق می اندازد و تا زمانی که مشکل حل نشود ادامه نمی دهد. سپس تیم مدیریت فروش شما میتواند برای رسیدگی به کارهایی که باید انجام شود، بیشتر با نماینده کار کند. نتیجه: تبدیل مشتری بالقوه خود به یک مشتری خوشحال.
با مرکز قابلیت Domo، تیم شما برای برقراری ارتباط، همکاری و دستیابی به اهداف درآمدی برند شما مجهزتر خواهد شد.
آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه برنامه های Domo می توانند به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کنند بیشتر بدانید؟
Appstore را بررسی کنید
اگر قبلاً مشتری Domo هستید، میتوانید کتابخانه برنامههای در حال رشد ما را مرور کنید یا همین امروز شروع به ساخت برنامه خود کنید.
Appstore را بررسی کنید
شروع به توسعه کنید