داده های بزرگ این چیز جدیدی نیست، و روز به روز (یا لحظه به لحظه) بزرگتر می شود و به شرکت ها اطلاعات دیوانه کننده ای در مورد کسب و کار و مشتریانشان می دهد. عالیه، درسته؟ اجباری نیست. نگاه کردن به دادهها بدون زمینه، تفسیر نادرست آنچه دادهها میگویند و نادیده گرفتن مشکلاتی که به طور بالقوه میتواند کل کشتی را غرق کند، بسیار آسان میکند. این دقیقاً چالشی است که Sears Auto Center با آن مواجه است. سیرز با کوهی از دادهها و زمینههای صفر، عملاً کور میشد. نتیجه یک کسری دو رقمی بود که در یک شیب نزولی قرار داشت. بدون درک ریشه مشکل، Sears Auto Centers میتوانست یکی از صد راهحل کمک باند را انتخاب کند، اما کشتی را درست نمیکند – فقط از غرق شدن سریع آن جلوگیری میکند. پس چگونه می توانند ریشه مشکل را کشف کنند؟ در داده های آنها بود – جایی. وارد Domo شوید. با پیادهسازی Domo، Sears Auto Center توانست دادههای سازمان خود را در متن و در زمان واقعی ببیند. با Domo، آنها میتوانستند به آنچه دادههایشان به آنها میگفت اعتماد کنند و بتوانند فوراً اقدام کنند. نتیجه؟ آنها توانستند ناکارآمدی ها و تنگناهای عملیاتی را از بین ببرند و بازاریابی خود را به سمت تبدیل کسری دو رقمی به رشد تک رقمی هدایت کنند. این در حال حاضر یک بهینه سازی است. گزارش کامل Blue Hill Reporting را ببینید تا درباره اینکه Domo چگونه به نجات Sears Auto Center از کاهش فروش و حاشیه کمک کرد، بیشتر بدانید. مطالعه موردی را بخوانید