احتمالاً روز خود را با نگرانی در مورد زمان انتظار اتاق اورژانس یا مدت زمانی که بیمه شما مجاز به شیمی درمانی می کند… سپری نمی کنید تا زمانی که برای نجات جان خود به این خدمات اعتماد نکنید.
جفرسون هلث بهعنوان یک ارائهدهنده مراقبتهای بهداشتی پیشرو، بر نوآوری تمرکز میکند تا به آنها کمک کند تا به بهترین ارائهدهنده مراقبتهای بهداشتی تبدیل شوند. اما زمانی که بازخورد بیماران نیاز به بهبود در بخش اورژانس خود را نشان داد، آنها قادر به تشخیص دقیق مشکل نبودند، زیرا داده ها به روشی عملی به آسانی در دسترس نبودند.
دادههای آهسته، قدیمی و ناقص برای اکثر کسبوکارها دردسرساز است، اما میتواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ برای یک ارائهدهنده مراقبتهای بهداشتی باشد.
به همین دلیل است که جفرسون هلث برای کمک به سادهسازی عملیات، بهبود تجربه کاربر و ارائه ارزش تجاری به سازمان، به فناوری نگاه میکند. برای انجام این کار، آنها به روشی نیاز داشتند تا معیارهایی را برای اندازه گیری موفقیت طرح و ارائه به روز رسانی مداوم در مورد پیشرفت به تیم اجرایی ارائه دهند.
آنها پاسخ خود را در Domo پیدا کردند.
جفرسون هلث شروع به پرداختن به تجربه مشتری با بهینه سازی فرآیندهای بالینی کرد. آنها یک برنامه تشخیص تأخیر برای سیستم نوبت دهی انکولوژی پزشکی ایجاد کردند و این داده ها را در Domo گنجانیدند. بینش ها تقریباً آنی بودند و تغییراتی که حاصل شد حیرت انگیز بود. در واقع، بهبود سریع در همه جا وجود دارد.
شگفتانگیز است که چقدر سریع میتوانید با دسترسی به دادههای بلادرنگ، چیزها را تغییر دهید.»
– کارول هاینز، معاون تحول بالینی
بعد از Domo
- زمان دریافت مجوز بیمه برای قرار ملاقات های شیمی درمانی: 22 تا 3.5 روز
- میانگین زمان ملاقات با ارائه دهنده: تقریباً یک ساعت تا 19 دقیقه
- نادیده مانده: 4.6 تا 0.8 درصد
با Domo Jefferson Health، آنها نه تنها قادر به انجام تجزیه و تحلیل سریع و شهودی بودند، بلکه میتوانستند زمانی را که واقعاً به آنها نیاز داشتند، با بیماران خود بگذرانند.
Domo به ما کمک می کند تا کیفیت مراقبت از بیماران خود را بهبود بخشیم و همچنین به ما کمک می کند تا هدف خود را برای نجات زندگی روزانه نیل گومز انجام دهیم معاون نوآوری فناوری و تجربه کاربری
داستان کامل مشتری را مشاهده کنید و ببینید که چگونه Jefferson Healthcare و Domo با هم برای نجات جان ها کار می کنند.