غلبه بر هیئت های اجرایی | دومو


هوش تجاری از خود کسب و کار وجود دارد. حتی یک غارنشین پیگیری می کرد که چند توت تازه چیده شده را با پوست آهو مبادله کرده است و آیا ارزش دوباره این کار را دارد یا خیر. (آن را به عنوان یک تحلیل هزینه و فایده از عصر حجر در نظر بگیرید.)

هنگامی که داشبورد اجرایی سنتی در دهه 1980 معرفی شد، این یک راه انقلابی برای جمع‌آوری و تجسم داده‌های تجاری “نمای عقب” بود. ببینید سه ماهه گذشته چگونه عمل کردید و آیا به KPIهای خود رسیدید، همه در یک صفحه. درخشان!

هیئت اجرایی در حال تکامل است.

مانند هر فناوری جدید، برای شروع باید به همان سرعتی که دلیل وجود دارد، سازگار شود. کسب و کار امروزی دارای هزاران نقطه داده از صدها منبع مختلف است – دیگر برای دیدن عملکرد ما کافی نیست. ما به داده های کسب و کار خود نیاز داریم تا به ما بگوید کجا می رویم و چگونه به آنجا برسیم.

به گفته IDC، ما آنقدر برای بهره‌گیری از داده‌های خود سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که هزینه‌های جهانی برای تجزیه و تحلیل تجاری بین سال‌های 2015 تا 2019 بیش از 50 درصد افزایش خواهد یافت.

پس دقیقاً کجا می رود؟

این یک چیز است که وارد داشبورد خود شوید و اعداد دقیق عملکرد خود را ببینید. اما این که بتوانید واقعاً با داده های خود تعامل داشته باشید، یک حوزه کاملاً دیگر است. ادغام تمام اطلاعاتی که دارید (و منظور ماست همه از آن)، تجزیه و تحلیل آن در برابر “تصویر بزرگتر” و استفاده از نتایج برای پیش بینی های واقع بینانه برای هدایت تصمیمات روزانه شما.

دوران مدیریت کسب و کار آزمون و خطا گذشته است! داشبورد هوشمند امروزی کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد.

داشبورد شما انباشته شده است؟

اگر می خواهید چیزهای بیشتری در اختیار داشته باشید، از خود بپرسید که آیا داشبورد فعلی شما این ویژگی ها را دارد یا خیر

1. به داده های قطع شده نه بگویید: QuickBooks، Facebook، Google AdWords، MailChimp، Salesforce… از برنامه‌های مبتنی بر ابر گرفته تا نرم‌افزارهای داخلی گرفته تا انبارهای داده، ممکن است ده‌ها منبع داده مختلف داشته باشید. چگونه می توانید بدون ادغام همه آنها از قبل تصمیمات تجاری درستی بگیرید؟

2. فیلترهای پیشرفته، تجزیه و تحلیل و ابزار سازمان: فراوانی داده های موجود در دستان شما می تواند بخش های مساوی نعمت و نفرین باشد. شما باید بتوانید بر اساس محصول، منطقه، بازه زمانی یا هر زیرمجموعه ای از داده ها که دلتان می خواهد بررسی کنید. همچنین باید بتوانید از آن نتیجه‌گیری دقیقی بگیرید و آن را در بسته‌ای که به خوبی بر اساس صفحات/زیرصفحه‌ها، مجموعه‌ها، نمایش اسلایدها و موارد مشابه سازماندهی شده است، به هم گره بزنید. بی‌هدف در اقیانوس تیره‌ای از اطلاعات قدم نزنید.

3. نگه داشتن همه در یک صفحه: متأسفانه شما نمی توانید همه کارها را خودتان انجام دهید و یک بازی تلفنی واقعاً می تواند کار را خراب کند. از پلتفرمی استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد در زمان واقعی با هر فردی که مهم است همکاری کنید—خواه از طریق مدیریت پروژه و کار، چت خصوصی یا شرکتی و کانال‌های پیام مستقیم، یا اشتراک‌گذاری فایل و داده‌های تجاری. برای داده‌های حساسی که فقط برای چشم‌های خاصی مفید هستند، مجوزهای سفارشی می‌توانند به ایمن و مرتب نگه داشتن چیزها کمک کنند.

4. هشدارهای موبایل و ایمیل: ما می دانیم که شما به گوشی هوشمند خود متصل هستید. ما هم همین احساس را داریم. فقط بدانید که گزینه‌هایی برای در ارتباط ماندن با کسب و کار شما وجود دارد، مانند اینکه شما با حساب توییتر خود در تماس هستید – هشدارهای شخصی برای اطلاع از اتفاقاتی که در کسب و کار شما رخ می‌دهد، تا بتوانید تصمیمات درستی بگیرید.

Domo می تواند در این مورد کمک کند.

اگر در هر نقطه از این مقاله فکر کردید، “مرد، این عالی خواهد بود!” درباره Domo و اینکه چگونه می تواند کسب و کار شما را وارد قرن بیست و یکم کند بیشتر بیاموزید.




دیدگاهتان را بنویسید