چرا هوش مصنوعی محتوای اصلی را جذب می کند؟


پادکست بازاریابی نوار چسب با جان یانچ

در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، من در مورد محتوای گریزان صحبت می کنم. چیست، چه بود و به کجا می رود. به عبارت دیگر، هوا، کینگ و در حال حاضر AI تولید شده است؟

من در مورد محتوا نه به عنوان یک تاکتیک، بلکه به عنوان صدای یک استراتژی صحبت می کنم. اما چگونه می توان از هوش مصنوعی به طور موثر در تولید محتوا استفاده کرد؟

با رویکرد ایجاد «محتوای رکن» و تقسیم آن به موضوعات فرعی. بهترین استفاده از بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی «ایجاد محتوای خوب به ساده ترین روش ممکن» است ویدئو-تولید و تغییر مسیر آن در قالب های مختلف.

من همچنین درباره «روش‌شناسی سرعت محتوا» بحث می‌کنم که شامل استفاده از هوش مصنوعی برای تولید دارایی‌های اضافی بر اساس محتوای اصلی است.

یافته های کلیدی

  • محتوا برای ایجاد اعتماد و قدرت ضروری است.
  • هوش مصنوعی می تواند ابزار ارزشمندی برای تولید محتوا باشد، اما بهتر است از آن برای تولید ایده و بهبود محتوای اصلی استفاده شود.
  • ایجاد محتوای اصلی و تقسیم آن به موضوعات فرعی یک استراتژی موثر برای ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط است.
  • استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد ویدئو و هدف گذاری مجدد محتوا می تواند در زمان و تلاش در تولید محتوا صرفه جویی کند.
  • روش اسپرینت محتوا شامل شروع با محتوای اصلی و استفاده از هوش مصنوعی برای تولید دارایی های اضافی است
ویدیو در یوتیوبویدیو در یوتیوب

سرها

[00:00] اهمیت محتوا در بازاریابی

[00:57] استفاده موثر از هوش مصنوعی در تولید محتوا

[02:23] محدودیت های هوش مصنوعی در تولید محتوای اصلی

[04:34] محتوای ستونی و موضوعات فرعی ایجاد کنید

[05:58] هدف گذاری مجدد محتوا با هوش مصنوعی

[08:48] روش شناسی سرعت محتوا

این قسمت توسط:

ActiveCampaign

با پیشنهاد ویژه ما، ActiveCampaign را به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید. انحصاری برای مشتریان جدید – امروز با ActiveCampaign کسب و کار خود را ارتقا دهید و رشد دهید!

Wix

با تیم خود روی یک بوم منفرد کار کنید و از قالب‌ها، فایل‌های اجرایی و بخش‌ها در سایت‌ها دوباره استفاده کنید. یک کیت مشتری برای تحویل یکپارچه ایجاد کنید و از بهترین تنظیمات پیش‌فرض SEO در همه سایت‌های Wix خود استفاده کنید.

تصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابیتصویری از هشدارهای هوش مصنوعی برای استراتژی بازاریابی

به بیش از 25000 متخصص بازاریابی استراتژیک بپیوندید و با مشترک شدن در خبرنامه هفتگی ما، بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید – اکنون بپیوندید تا درخواست های رایگان خود را دریافت کنید!

ActiveCampaign، جان یانچ، Wix

دیدگاهتان را بنویسید