چرا “BI مدرن برای همه” در Domopalooza در مرکز توجه قرار می گیرد


BI مدرن برای همه. چهار کلمه کوچک یک مفهوم فوق العاده مهم. به خصوص در زمانی مانند این که داده ها به طور تصاعدی در حال رشد هستند در حالی که سازمان ها با چالش های بی سابقه ای روبرو هستند.

برای بقا، کسب و کارها به چیزی بهتر از آنچه که با آن کار می کردند نیاز دارند. BI مدرن برای همه همان چیزی است. به همین دلیل موضوع Domopalooza 2021 بود و بیش از 11000 رهبر تجاری در اواخر ماه گذشته در رویداد مجازی شرکت کردند.

همه چیز با سخنرانی اصلی شروع شد که مثل همیشه توسط جاش جیمز، مدیر عامل کاریزماتیک Domo ارائه شد. (بالا)و وجود داشت هیاهو در رسانه های اجتماعی از ابتدا

این مونولوگ نه تنها نوار جدیدی را برای ارزش تولید ایجاد کرد، بلکه بینندگان را با بردن آنها به یک سفر 13 دقیقه‌ای که هم سرگرم‌کننده و هم آموزنده بود، شگفت‌زده کرد – و همه را با درک واضحی از عواملی که باعث موفقیت کسب‌وکار در دوران پس از کووید-19 می‌شوند، به ارمغان آورد. world: BI مدرن برای همه.

برای قوی‌تر کردن این پرونده، جاش Domopaloozers را به افرادی معرفی کرد که همه ما در حال حاضر به شنیدن آنها نیاز داریم: کسانی که وضعیت موجود را به چالش می‌کشند و با BI مدرن تحول واقعی کسب‌وکار را انجام می‌دهند.

در مرکز نوآوری Emerson's Helix در اوهایو، جاش با چند تن از اعضای تیم مدیریت ارشد متخصص زنجیره سرد ملاقات کرد و فهمید که پلت فرم پیشرفته BI Domo برای همه به سازمان کمک کرده تا همه چیز را از سطوح کنجکاوی گرفته تا تلاش‌های بازاریابی و حتی عملکرد فروش بهبود بخشد. و استراتژی

پل هپرلا، معاون استراتژی راه حل امرسون، گفت: Domo به ما اجازه می دهد بیشتر بفروشیم، اما همچنین تغییر می کند. چی می فروشیم.»

جاش از یام هم دیدن کرد! دفتر مرکزی برندها در کنتاکی، جایی که مدیر ارشد اطلاعات شرکت، کامرون دیویس، در مورد اینکه چگونه BI مدرن برای همه در قلب عملیاتی است که شامل بیش از 50000 رستوران است، صحبت کرد.

او گفت: “ما در حال اطمینان از در دسترس بودن داده ها، اطمینان از قابل دسترس بودن آنها و اطمینان از انعطاف پذیر بودن آنها هستیم تا (کارمندان یام!) بتوانند از آن استفاده کنند.” سپس ما شروع به ساخت ابزارهایی می کنیم که آنها می توانند برای تصمیم گیری از آنها استفاده کنند.”

علاوه بر این، جاش برای گفتگو با مدیر ارشد داده مک‌کینزی و شرکت، محمد آسر، به مینه‌سوتا رفت، که برخی از روندهای کلیدی را که در دنیای داده‌های امروزی می‌بیند، فاش کرد.

محمد گفت: «بزرگترین موارد استفاده که اکنون می بینم اغلب شامل گرفتن داده های خارجی است. این دنیای خارجی از داده ها، که اغلب به خوبی مدیریت می شود و می تواند اغلب ارائه شود، می تواند بینش زیادی در مورد آنچه در بازار می گذرد ارائه دهد.

سپس استفان اوربان، مدیر کل AWS Data Exchange بود که به کاترین وونگ، مدیر ارشد محصول Domo از Zoom پیوست تا در مورد اینکه چگونه مشارکت بین این دو شرکت، نه تنها دسترسی به داده‌های شخص ثالث را برای سازمان‌ها آسان‌تر از همیشه می‌کند، بلکه به بحث می‌پردازد. برای فعال کردن سریع آنها برای استفاده تجاری و اینکه چرا برای رهبران فناوری اطلاعات مهم است که از دریچه مدرن تر به تجارت نگاه کنند.

استفن گفت: «دیگر فقط این نیست که تیم فناوری را اداره کند. «شما باید کسب‌وکاری را که به آن خدمات ارائه می‌دهید، مشتریان خود را درک کنید و واقعاً برای چگونگی پیشرفت دیجیتال و فناوری، یک صندلی پشت میز داشته باشید.

رهبران فناوری اطلاعات که با این کار موافق هستند از چیزهایی مانند هوش تجاری استفاده می کنند و آن ابزارها را به سازمان خود وارد می کنند و واقعاً هنر ممکن را به همه سهامداران مختلف تجاری خود نشان می دهند.

اگر هر یک از موارد بالا را از دست دادید یا می‌خواهید قسمت‌های خاصی از جلسه عمومی را دوباره تماشا کنید (از جمله همه موارد ذکر شده در این پست وبلاگ)، اینجا را کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BI مدرن برای همه، به زودی برای پست‌هایی در مورد نحوه پرداختن به هر یک از جنبه‌های کلیدی – چابکی داده، سواد داده، و اقدام هوشمند – در Domopalooza 2021، دوباره بررسی کنید.






دیدگاهتان را بنویسید