پادکست بازاریابی نوار چسب با جو کریسارا
در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسبمن با جو کریسرا، نویسنده کتاب چه کنیم؟ چگونه مشتریان خود را جلب کنید، سود خود را دو برابر کنید و فروش خدمات خانه خود را افزایش دهید. او سفر خود را از پیمانکار خدمات خانگی در تلاش است تا به هزاران پیمانکار کمک کند تا درآمد خود را افزایش دهند.
یک ذهنیت دقیق و سالم “نگران نباش” تقریباً یک بار او را ورشکست کرد. او به اشتراک می گذارد که چگونه کلید سود، کاهش هزینه ها از طریق کاهش هزینه ها نیست، بلکه با ارائه خدمات با کیفیت بالا و ارائه گزینه های متعدد به مشتریان است.
جو کریسرا مفهوم “سرویس انگیزه خالص” را معرفی می کند که شامل ارائه راه حل هایی است که اولویت های زیر را ارائه می دهد:
- کیفیت
- قابلیت اطمینان
- ایمنی و
- سلامتی
همچنین اهمیت مدیریت فرصتها و پیشبینی نیازهای آینده، ارائه توصیههای عملی برای متخصصان خدمات و برجسته کردن نقش بازاریابی در ارائه خدمات استثنایی را مورد بحث قرار میدهد.
یافته های کلیدی
[00:00] مقدمه و پیشینه
[01:20] لحظه کلیدی آها
[04:31] ارائه گزینه ها و استراتژی های قیمت گذاری متعدد
[07:57] خدمتی با انگیزه خالص و پیش بینی نیازها
[11:53] بیان راه حل ها و فروش گزینه های برتر
[18:08] نقش بازاریابی در ارائه خدمات استثنایی
اطلاعات بیشتر در مورد جو کریسارا:
آیا این نمایش را دوست دارید؟ لطفا کلیک کنید و به ما یک بررسی در iTunes بدهید!
با John Jantsch در LinkedIn ارتباط برقرار کنید
این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:
اوراکل
هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر میخواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در oracle.com/ducttape انجام دهید
Wix
با تیم خود روی یک بوم منفرد کار کنید، از قالبها، فایلهای اجرایی و بخشهایی در سایتها استفاده مجدد کنید. یک کیت مشتری برای تحویل بدون درز ایجاد کنید و از بهترین تنظیمات پیشفرض SEO در همه سایتهای Wix خود استفاده کنید.