چرا همه جا Domo — 7 دلیل | دومو


آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه یک شرکت نرم افزار ساخت و ساز مانند Bespoke Metrics از بازی جلوتر می ماند؟ سلاح مخفی آنها را وارد کنید: Domo Everywhere. این ابزار قدرتمندی است که به Bespoke Metrics کمک می‌کند تا داشبوردهایی با برچسب سفید برای مشتریان خود بدون دردسرهای فنی ایجاد کند. در اینجا نکات مهم گفتگوی خود را با دریک دکلو، مدیر ارشد نوآوری و رئیس تجزیه و تحلیل در Bespoke Metrics به اشتراک می گذاریم. وبینار کامل را می توانید از اینجا تماشا کنید.

Bespoke Metrics چیست و Domo Everywhere چیست؟

Bespoke Metrics شرکت نرم افزاری پشت پلت فرم پیش صلاحیت COMPASS است که از جمع آوری داده ها، تأیید و تجزیه و تحلیل در سراسر زنجیره تامین ساخت و ساز پشتیبانی می کند. دکلو و تیمش با پیمانکاران عمومی بزرگ شریک می شوند تا تصمیم بگیرند کدام پیمانکاران فرعی و تاجر را استخدام کنند.

Domo Everywhere پلت فرم تحلیلی داخلی ما است. این یک محصول دارای برچسب سفید است که مشتریان ما را قادر می سازد تا خدمات تجزیه و تحلیل استاندارد و منحصر به فرد را ارائه دهند و خدمات ارزش افزوده ایجاد کنند که منجر به فرصت های درآمد اضافی می شود. محصول نهایی به نظر می رسد که توسط این شرکت ساخته شده است، اما Domo تمام کارهای داده را در backend انجام می دهد.

1. استقرار سریع داشبورد: کمتر از یک ماه

برخی از ابزارها ماه ها طول می کشد تا ریشه بدهند، اما نه Domo Everywhere. سفارشی Metrics با مجموعه استانداردی از داشبوردها برای ارائه به مشتریان خود شروع به کار کرد – و آماده بود تا پیشنهادات خود را در عرض چند هفته به مشتریان افزایش دهد.

Derrick Declo تأکید می کند: «از زمانی که تصمیم گرفتیم Domo را به عنوان ابزار خود انتخاب کنیم تا زمانی که کار با تمام داشبوردهای استانداردی که می خواستیم شروع کردیم، کمتر از یک ماه طول کشید.

2. داشبوردهای خارج از جعبه با گزینه های سفارشی سازی نامحدود

Domo Everywhere یک تولید کننده درآمد است و هر تیم محصول به طور متفاوتی از آن درآمدزایی می کند. تیم تجزیه و تحلیل متریک سفارشی با مشتری طوفان فکری می کند تا راه های ارزشمندی برای استفاده، سفارشی سازی و تجسم داده ها برای بهبود تجربه آنها کشف کند.

“دیگر نیست [saying] محصول ما چنین چیزی را ارائه نمی دهد، وگرنه باید یک راه حل را انجام دهید.» Declow می گوید. ما در واقع رویکرد مخالف را اتخاذ می کنیم، یعنی می خواهیم همه چیز را سفارشی کنیم.

3. 4 مزیت غیرمنتظره Domo Everywhere

سفارشی Metrics با ایده ای برای آنچه در ابتدا می خواست به Domo آمد: بسته داشبورد استاندارد. آنچه ما انتظارش را نداشتیم این بود که چقدر می‌توانیم سفارشی‌سازی کنیم و سپس مشتریان ما چقدر به ما تکیه می‌کردند.

  • ایجاد برنامه های سفارشی برای جایگزینی تمرینات دستی و حذف استفاده از Google Sheets.
  • ایجاد ابزارک های سلف سرویس برای مشتریان برای کشف معیارهای خود.
  • توانمندسازی کاربران غیر فنی برای ایجاد داشبوردهایی با ظاهر حرفه ای.
  • ارائه ابزارهای منحصر به فرد برای متمایز کردن خود از رقبا.

4. 5 روز یا کمتر برای بهبود تجربه مشتری

تنظیم نقشه راه محصول و اولویت های یک شرکت کار ساده ای نیست. این امر باعث می شود Domo Everywhere به طور مداوم ارزشمند باشد، زیرا بسیاری از ویژگی ها را می توان برای بهبود تجربه مشتری یا رسیدگی به یک مشکل خاص مشتری بدون از بین بردن منابع مهندسی ارزشمند یا ایجاد اختلال در نقشه راه موجود اضافه کرد.

5. 8 ساعت برای یک کارمند جدید تا از Domo ارزش بگیرد

این همان مدتی است که یک کارمند جدید Bespoke Metrics برای ساخت یک داشبورد آماده مشتری نیاز داشت. برخلاف سایر ابزارهایی که یادگیری آنها به روزها یا هفته ها نیاز دارد، Domo به یک تحلیلگر جوان در Bespoke Metrics اجازه داد تا یک داشبورد آماده برای مشتری در عرض هشت ساعت، بدون آموزش های گسترده یا مستندات آموزشی ایجاد کند.

6. تحت الشعاع قرار دادن 11 رقیب

در ابتدا، Bespoke Metrics نسبت به اعتماد به شخص ثالثی مانند Domo در بخش مهمی از تجارت خود محتاط بود. اما امروزه، Bespoke Metrics به Domo متعهد است زیرا آنها را قادر می‌سازد تا محصولات خود را برای افزایش رضایت مشتری بهبود بخشند.

Bespoke Metrics Domo را به همراه 11 ابزار BI دیگر با استفاده از این سه سوال ارزیابی کرد:

  • ثبات: شخص ثالث چه مدت در تجارت بوده است؟ آیا آنها به صورت عمومی معامله می شوند؟ چه کسی دیگری از آنها استفاده می کند؟
  • سادگی: آیا می توانیم از روز اول استفاده از این ابزار را شروع کنیم؟ این ابزار برای چه کسانی طراحی شده است و چه کسانی به آموزش و پشتیبانی اضافی نیاز دارند؟
  • رشد محور: آیا این ابزار می تواند همراه با ما رشد کند که ما پیشنهادات خود را توسعه می دهیم و کسب و کار خود را ایجاد می کنیم؟

7. 15 دقیقه فواصل تازه کردن داشبورد

داشبورد مشتریان سفارشی Metrics هر 15 دقیقه یکبار به روز می شود و اطلاعات به روزی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. Decloe خاطرنشان می کند: “ما آن را می سازیم، آزمایش می کنیم، مطمئن می شویم که درست کار می کند، اما سپس مشتری آن را به جلو می آورد.”

وبینار را تماشا کنید و ببینید Domo Everywhere چگونه کار می کند

ما می خواهیم که جادو را خودتان ببینید. گفتگوی کامل ما با Decloe، باز کردن قفل آینده نرم افزار با Analytics را بررسی کنید. این صندلی ردیف جلوی شماست تا چگونه Bespoke Metrics و Domo Everywhere می توانند در زمان صرفه جویی کنند و درآمد مورد نیاز کسب و کار شما را ایجاد کنند.

همچنین می توانید مقاله ما را بررسی کنید، 3 روش Domo Everywhere که می تواند درآمد ایجاد کند، هزینه ها را کاهش دهد و کسب و کار شما را بهبود بخشد.




دیدگاهتان را بنویسید