چگونه تیم فروش Domo از Domo برای افزایش رشد استفاده می کند





/ چگونه تیم فروش Domo از Domo برای افزایش رشد استفاده می کند
















فروش رگ حیات هر سازمان موفقی است. بدون توانایی ایجاد یک جریان ثابت درآمد، یک کسب و کار شانس کمی برای بقا دارد.

در طول هشت سه ماهه گذشته، تیم فروش Domo بازی خود را به سطح کاملاً جدیدی رسانده است – و نتیجه رشد بی‌سابقه‌ای برای شرکت نرم‌افزاری سازمانی بوده است.

پس چی شد؟ چگونه گروه وسایل دیگری پیدا کرد و به ارتفاعاتی رسید که قبلاً هرگز ندیده بودند؟ به نظر می رسد که تمام مزایای پلت فرم مدرن BI خود را باز می کند.

ایان تیکل، مدیر ارشد درآمد Domo، در جریان وبینار اخیر Domo گفت: «ما داده‌ها را در اختیار داشتیم و از Domo به خوبی استفاده کردیم. اما من فقط احساس می‌کردم که اگر بتوانیم اهداف بالاتر و بالاتری تعیین کنیم، می‌توانیم کمی مؤثرتر باشیم.»

بنابراین این همان کاری است که تیکل (تصویر بالا) – که کمی بیش از دو سال پیش به نقش فعلی خود قدم گذاشت – و تیمش تصمیم گرفتند انجام دهند. طولی نکشید. آنها فقط به آستانه هایی که باید پوشش می دادند نگاه کردند. سپس آنها 10 معیاری را انتخاب کردند که بیشتر به آنها در رسیدن به این آستانه کمک می کرد.

تیکل گفت: «ما اکنون می‌توانیم مدل‌های پیش‌بینی‌کننده را روی این آستانه‌ها اجرا کنیم. “بزرگ است. شما باید بتوانید از قبل به روندهایی که در حال وقوع هستند نگاه کنید تا بتوانید قبل از واقعی شدن آنها اقدام کنید انجام دهید اتفاق افتاد

یک مثال سریع مربوط به خط لوله (فروش) است. تشخیص اینکه خط لوله بالا یا پایین است برای من معنی ندارد. اما شاخص های پیشرو چطور؟ در مورد نرخ باز شدن یک کمپین ایمیلی چطور؟ در مورد ترافیک وب چطور؟ در مورد نرخ ارز چطور؟ در مورد تعداد افرادی که برای آزمایش رایگان می آیند چطور؟ همه اینها به Domo می رود و ما مدل های پیش بینی را روی آن اجرا می کنیم.

سازمان فروش Domo نیز از Domo برای انجام تحقیقات ریشه‌ای بیشتر استفاده می‌کند.

تیکل گفت: «من دوست دارم آن را به عنوان یک تحلیل فکری بدانم. وقتی شروع به نگاه کردن به داده‌ها می‌کنم، نمی‌دانم مشکل چیست. اما اگر داده‌ها را بررسی کنم و آن تحلیل را انجام دهم، می‌توانم شروع کنم به درک جایی که می‌خواهم بروم یا رفتاری را که می‌خواهم تغییر دهم یا بهبود بخشم.

پلتفرم Domo حتی روشی را که تیم فروش Domo انجام می‌دهد بررسی‌های تجاری فصلی (QBR) خود را تغییر داده است. سازمان به‌جای استفاده از ارائه‌های پاورپوینت، توسط صفحه‌ای هدایت می‌شود که به راحتی برای همه قابل دسترسی است و با معیارهای بی‌درنگ و مهم قدرت می‌گیرد که منجر به تصمیم‌گیری سریع‌تر و بهتر می‌شود.

تیکل افزود: «و از آنجایی که ما اکنون مواردی مانند دقت پیش‌بینی را دنبال می‌کنیم، در QBR می‌توانیم طی دو سال گذشته، دقت یک نماینده مدیر به یک RVP (معاون منطقه‌ای) به یک معاون و حتی را ببینیم. به خودتان — و به پیش بینی های ارسالی که هر هفته انجام می دهند نگاه کنید.

من می‌توانم ببینم که آنها می‌گویند پایین بودنشان چه می‌شود، اوجشان چقدر خواهد بود و در نهایت چه می‌شود. و سپس، از آنجا، من می توانم برون یابی کنم که آنها چقدر در پیش بینی های خود دقیق هستند و چه زمانی در پیش بینی های خود دقیق شدند. این فقط یک روش کار بسیار کارآمدتر است.»

وبینار را تماشا کنید تا درباره نحوه استفاده تیم فروش Domo از پلتفرم Domo – از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) و همچنین یک برنامه کاربردی مشتری محور – بیشتر بدانید تا سهم بازار شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. محیط رقابتی













دیدگاهتان را بنویسید