پادکست بازاریابی نوار چسب با تیم گرال
در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسبمن با تیم گرال، مدیرعامل و ناشر Story Grid مصاحبه کردم. او روند نوشتن و انتشار کتاب را مورد بحث قرار می دهد و بر اهمیت توسعه مهارت های نوشتاری و دریافت بازخورد کارشناسان تاکید می کند. همچنین قدرت داستان سرایی و تأثیری که کتاب ها می توانند بر خوانندگان داشته باشند را برجسته می کند.
تیم گرال برای کمک به نویسندگان در خلق داستان های بهتر و ارائه آثار خود به خوانندگان اختصاص دارد. تخصص او در به کارگیری روش Story Grid برای داستانها و غیرداستانی، هدایت نویسندگان برای خلق داستانهای متقاعدکننده و دارای ساختار مناسب است. تحت رهبری تیم، Story Grid به منبع ارزشمندی برای نویسندگانی تبدیل شده است که به دنبال ارتقای مهارت خود و هدایت موفقیت آمیز چشم انداز انتشارات هستند. کتاب او “The Shithead: رمانی در پنجاه آهنگ، قرار است در 19 سپتامبر سال جاری اکران شود.
یافته های کلیدی
[00:00] مقدمه ای بر تیم گرال و استوری گرید
[03:20] روند نگارش و انتشار کتاب
[08:52] قدرت کتاب و به جا گذاشتن میراث
[12:10] شروع با صحنه های کوتاه: راه نوشتن یک رمان
[16:36] اهمیت بازخورد کارشناسان در نوشتن
[20:12] نقش کارگاه ها و بازخورد کارشناسان
[23:14] نویسندگان مورد علاقه: آن تایلر و کارلوس رویز سافون
اطلاعات بیشتر در مورد تیم گرال:
آیا این نمایش را دوست دارید؟ لطفا کلیک کنید و به ما یک بررسی در iTunes بدهید!
با John Jantsch در لینکدین ارتباط برقرار کنید
این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:
اوراکل
هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نصف هزینه ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر میخواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در oracle.com/ducttape انجام دهید