پادکست بازاریابی نوار چسب با دبی هاوارد
در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با دبی هاوارد مصاحبه کردم. هوارد یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Senior Living SMART است، یک آژانس بازاریابی با خدمات کامل که به صنعت زندگی سالمندان خدمات می دهد. او و شریکش، آندریا کاتزیونه، آژانس را با موفقیت از یک استارت آپ به یک تیم 40 نفره در طول 12 سال گذشته تبدیل کرده اند و اخیراً انتشار کتاب خود را جشن گرفتند. بازاریابی هوشمندانه برای جوامع سالخورده.
در طول مکالمه خود، استراتژیهای کلیدی را که جوامع سالمندان برای رشد در یک بازار رقابتی فزاینده به آن نیاز دارند، بررسی کردیم. ما در مورد اهمیت استفاده از اتوماسیون بازاریابی هوشمند، استراتژیهای موثر برای جذب سرنخهای مناسب و اینکه چرا وبسایت شما مهمترین دارایی برای تبدیل سرنخ است، بحث کردیم.
چه درگیر بازاریابی سالمندان باشید یا به دنبال بهینه سازی استراتژی کلی خود با اتوماسیون با کیفیت و حضور آنلاین قوی باشید، این قسمت پر از بینش های عملی است.
یافته های کلیدی
[00:00] مقدمه ای بر بازاریابی زندگی ارشد
[02:42] آشنایی با چارچوب بازاریابی هوشمند
[05:16] نقش استراتژی در بازاریابی سالمندان
[08:35] تمایز در بازار رقابتی
[12:49] همسویی استراتژی های بازاریابی و فروش
[16:59] نقش حیاتی وب سایت ها در فروش
[19:56] معرفی گواهی بازاریابی هوشمندتر
اطلاعات بیشتر در مورد دبی هاوارد:
آیا این نمایش را دوست دارید؟ لطفا کلیک کنید و به ما یک بررسی در iTunes بدهید!
این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:
هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر میخواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در اوراکل انجام دهید.