چند هفته گذشته برای Domo بسیار شلوغ بوده است زیرا ما در تعدادی از کنفرانسهای سطح اجرایی در سراسر استرالیا شرکت کردهایم.
انجمن برند
سومین انجمن سالانه برند سیدنی حدود 300 مدیر ارشد بازاریابی و مدیران ارشد بازاریابی برند را در تمام بخشها گرد هم آورد تا آخرین روندها، تاکتیکها و نوآوریها در بازاریابی برند را بررسی کنند. معاون بازاریابی Domo بهعنوان یکی از 6 سخنران اصلی، به اشتراک گذاشت که چگونه استفاده از مرتبطترین دادههای بازاریابی در زمان واقعی میتواند تعامل مشتری را در همه کانالها تغییر دهد، کمک کند پول خود را در مقابل مهمترین مشتریان بالقوه قرار دهید و از مزایای بازاریابی مبتنی بر حساب استفاده کنید. یکی از سریعترین و سودآورترین روندهای این صنعت است.
از Domo نیز دعوت شد تا در یک جلسه آینده بخشی از یک پانل باشد و در مورد راههایی که مدیران میتوانند در دهه آینده حرکت کنند، زیرا جاهطلبیهای برند در کنار پیشرفتها در کلان داده، اتوماسیون، تجزیه و تحلیل بلادرنگ، هوش مصنوعی و شخصیسازی شکوفا میشوند، دعوت شد. برخی از موضوعات مورد بحث توسط Domo عبارتند از اینکه چگونه برندها بر بی اعتمادی و بدبینی مصرف کننده غلبه خواهند کرد، فرآیندهایی که به تیم ها کمک می کند تا فناوری و داده ها را به طور موثرتری مدیریت کنند و چگونه رهبران باید خلاقیت و ارتباط انسانی را با پیوستن ماشین های هوشمند به بخش های بازاریابی پرورش دهند.
اجلاس داده و تجزیه و تحلیل گارتنر
اجلاس گارتنر داده و تجزیه و تحلیل بیش از 700 رهبر تحلیلی و BI، معماران، ارشد IT، مدیریت اطلاعات، مدیریت ارشد داده ها و رهبران کسب و کار در سیدنی گرد هم آمدند تا کشف کنند که چگونه در عصر فرصت های بی پایان رهبری کنید. مدیر ارشد فناوری Domo، دارن تان، در ضیافت میزگرد VIP شرکت کرد و در مورد چالشهای پیش روی بخشهای فناوری اطلاعات بحث کرد، زیرا دادههای بزرگ به انتظار تبدیل میشوند و بخشها در ابزارهای سلف سرویس برای پشتیبانی از این گزینههای انعطافپذیر سرمایهگذاری میکنند، در حالی که از یک فرآیند ایمن و سازگار اطمینان میدهند.
نشست سران دولت
دارن همچنین در سومین اجلاس سالانه دادههای دولتی که در کانبرا برگزار شد، نماینده Domo بود و با رهبران درباره نحوه تجسم و اشتراکگذاری دادهها در سراسر سازمان خود برای اطلاعرسانی بهتر در مورد سیاستهای عمومی و تصمیمگیری صحبت کرد. از آنجایی که سازمانهای دولتی در سراسر استرالیا تلاش میکنند تا خدمات مؤثرتری را برای انتخاب کنندگان خود ارائه دهند، کاوش و درک دادههای بینبخشی حیاتی شده است. از طریق پلتفرم Domo، آژانسها میتوانند به راحتی این حجم رو به رشد دادهها را از منابع متعددی تجزیه و تحلیل کنند و زمان لازم برای تصمیمگیری بهتر را کاهش دهند. صحبتهای زیادی پیرامون این کنفرانسها انجام شده است و سیل گفتگوهای جذاب را در شبکههای اجتماعی به راه انداخته است.
رویدادهای آینده
در ماه های آینده در تعدادی از رویدادها شرکت خواهیم کرد از جمله:
- تور جهانی Salesforce در سیدنی 21 مارس
- ADMA Data Day 3 آوریل سیدنی و 5 آوریل ملبورن
- Inside Retail به صورت زنده در ICC در سیدنی 29-31 مارس
آیا می خواهید درباره Domo بیشتر بدانید؟ هیچ راهی بهتر از پیوستن به ما برای Domopalooza 2017، 21 تا 24 مارس در سالت لیک سیتی، یوتا وجود ندارد. هنوز برای ثبت نام و پیوستن به همه آموزش ها، بینش و سرگرمی هایی که در رویداد امسال اتفاق می افتد دیر نیست.