زمانی که رهبران فروش داده های بلادرنگ را در اختیار داشته باشند، همیشه موثرتر خواهند بود. خواه شناسایی فرصتها، درک بهترین عملکردها، اعتبارسنجی پیشبینیها، برجسته کردن فرصتهای نادیده گرفته شده یا رشد استعدادها، دسترسی بهتر و سریعتر به دادههای زمان واقعی درآمد بیشتری ایجاد میکند. Domo بیش از 400 رهبر فروش را در طیف وسیعی از صنایع مورد بررسی قرار داد تا رابطه آنها با داده ها را درک کند. 73 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اگر بتوانند آن را در یک مکان ببینند، داده های بیشتری مصرف خواهند کرد و 66 درصد گفتند که اگر بتوانند آن را در زمان واقعی ببینند، داده های بیشتری مصرف خواهند کرد. مشکل این است که متخصصان فروش اغلب به داده های مورد نیاز خود دسترسی ندارند. این مسئولیت این شرکت است که متخصصان فروش تشنه داده را به ماشین های فروش داده محور تبدیل کند. هر دقیقه ای که یک نماینده فروش صرف ایجاد یا تجزیه و تحلیل گزارش ها می کند، زمان زیادی را از مشتریان بالقوه و مشتریان می گیرد. فعالیتهای غیرفروشی از نظر میخکوب کردن شماره شما کشنده هستند. گزارش را بررسی کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.