بهینه سازی BI خرده فروشی برای آینده کار


در نیمه اول سال 2020، توانایی هر کسب و کار برای یادگیری و سازگاری مورد آزمایش قرار گرفت. در نتیجه، یک تغییر لرزه‌ای در روشی که داده‌ها و هوش تجاری ابتکارات استراتژیک را هدایت می‌کنند و توانایی واکنش سریع و دقیق به هر چیزی که در آینده رخ می‌دهد، ایجاد می‌شود.

ظهور علم داده و هوش مصنوعی در قلب این حرکت قرار دارد، زیرا کسب و کارها شروع به درک می کنند که این فناوری ها به آنها توانایی من پیش بینی می کنم بعدش چیه

این افزایش به‌ویژه در دنیای خرده‌فروشی مشهود است، همانطور که در وبینار اخیر ما، «آب و هوای طوفان و آماده شدن برای بازگشت قوی‌تر با بهینه‌سازی نیروی کار مبتنی بر هوش مصنوعی» را یاد گرفتم، جایی که با بن شاین، معاون داده کنجکاوی در Domo صحبت کردم. و تام استانک، رئیس RXA.

Domo و RXA – و به طور خاص بن و تام – فشار ناشی از پاسخ به سؤالات اساسی را درک می کنند:

  • رفتار مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای خرید خرده فروشی در این دوره جدید چگونه خواهد بود؟
  • وقتی دیگر خط پایه قابل اعتمادی ندارم، چگونه با خدمات رسانی به خواسته های مشتریان سازگار خواهم شد؟

بن و تام با هم کار می کنند تا دریابند چگونه به بازاریابان کمک کنند تا به این سؤالات و سایر سؤالات بازگشت به کار پاسخ دهند. تخصص آنها زمانی مشهود بود که داستان‌های Belle Tire را با استفاده از Domo برای بهینه‌سازی پرسنل برای افزایش فروش و در عین حال بهبود رضایت کارگران به اشتراک گذاشتند. و Harmons Grocery، که وقتی کووید-19 باعث رفتار آشفته خرید مشتری شد، توانست به سرعت چرخش کند و از وزن خود بالاتر برود.

بن و تام همچنین بینش‌های به‌دست‌آمده از استراتژی و تلاش‌های هوش تجاری خود برای کسب‌وکارهای خرده‌فروشی پیشرفته را به اشتراک گذاشتند، نشان دادند که از کجا چیزهای زیادی در مورد تأثیر محرک در این محیط جدید یاد گرفته‌اند، و درباره تأثیر اهرم هوش تجاری بر کسب‌وکار پس از بازگشت به آن بحث کردند. کار . علاوه بر این، آنها:

  • توصیه هایی برای انطباق با شرایط در حال تغییر بازار امروز و بازگشت به حالت عادی جدید ارائه شده است.
  • سوالات پیشنهادی برای پرسیدن هنگام ایجاد طرح های بازگشت به کار
  • استفاده از زمان‌های غیرقابل پیش‌بینی با استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق تقاضا و هماهنگ کردن برنامه‌های کارمندان توضیح داده شد.

بن و تام همچنین روشن کردند که در نهایت همه چیز به داده ها مربوط می شود. تنها زمانی که خرده فروشان از ورودی مناسب ارائه شده توسط یک پلت فرم داده منعطف و شهودی استفاده کنند، می توانند سه گام کلیدی را برای بهبود نتیجه خود بردارند:

  1. مدل های قابل اعتماد پیش بینی تقاضا بسازید – مدل‌های پیش‌بینی برای پیش‌بینی تقاضای روزانه ساخته شده‌اند و از تمام داده‌های داخلی و خارجی مرتبط پشتیبانی می‌شوند.
  2. از ابزارهای بهینه سازی نیروی کار استفاده کنید با پیش‌بینی تقاضا، خرده‌فروشان باید از ابزارهای بهینه‌سازی نیروی کار برای ایجاد یک برنامه زمان‌بندی بهینه برای برآوردن این تقاضا استفاده کنند – برنامه‌ای که باید «عادی جدید» را در نظر گرفته و با آن سازگار شود.
  3. اجرای برنامه ریزی از طریق مدیریت موثر تغییر – با ترکیب قضاوت انسان با ساختار مدل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، این نوع ابزارها عدم اطمینان را به حداقل می‌رسانند و در عین حال اطمینان می‌دهند که رضایت مشتری به بالاترین حد خود می‌رسد.

بن و تام همچنین توصیه هایی برای کسب و کارهایی که سعی در رشد دارند ارائه کردند. بن می‌داند که کسب‌وکارها از سرمایه‌گذاری‌های خود در افراد، سیستم‌ها و زیرساخت‌ها و همچنین فرآیندها و دانش تجاری استفاده می‌کنند.

بن گفت: برای استفاده حداکثری از این سرمایه گذاری ها، “کسب و کارها باید بتوانند به تغییرات واکنش نشان دهند.” این باید بخشی از فرهنگ کسب و کار، بخشی از نیروی کار و بخشی از پشته فناوری باشد. هرچه یک کسب‌وکار بیشتر بتواند این عضلات تغییر را ایجاد کند، آمادگی بهتری برای عبور از این بحران خواهد داشت تا بحران بعدی و بحران بعدی و بحران بعدی را پشت سر بگذارد.

بن افزود: “اگر سیستم هایی ساخته اید که از شما می خواهند همیشه همه چیز را در یک منبع داده رسمی بارگیری کنید، اطلاعات کلیدی بخشی از پشته شما نخواهد بود.

اما اگر در عوض پلتفرمی دارید که حول ایده کانکتورهای بیشتر برای دسترسی به APIها شکل گرفته است، راه هایی برای آوردن انواع مختلف اطلاعات از منابع مختلف و ترکیب آنها با هم و سپس پاکسازی آن – در حالی که در دانستن این موضوع خوب هستید. هیچ راهی برای کامل شدن وجود ندارد – این تنها راهی است که می توانیم داده های مختلف زیادی وارد کنیم.

داشتن انعطاف پذیری در پشته فناوری به تیم شما اجازه می دهد تا از داده ها به گونه ای استفاده کند که تام و بن معتقدند برای ادامه موفقیت بسیار مهم است.

در حالی که ایجاد چنین تغییرات و سرمایه گذاری هایی ممکن است دلهره آور به نظر برسد، تام تاکید کرد که کسانی که اکنون اقدام کنند برنده خواهند شد. او گفت: «این امر برای موفقیت ضروری است، زیرا ما در دنیای خرده فروشی پیش می رویم. “همیشه یک فرصت وجود دارد. قطعا یک فرصت وجود دارد.»




دیدگاهتان را بنویسید