سفر اتحادیه اعتباری به سوی شفافیت سریع کسب و کار


هر کسب و کاری به دنبال اهرم BI است، اما این یک شبه اتفاق نمی افتد.

در وبینار اخیر ما، “چگونه اتحادیه اعتباری فناوری تگزاس، داده های خود را برای افزایش تعامل فعال می کند”، با برایان جکسون، مدیر BI در TTCU، صحبت کردم تا در مورد سفر آنها مطلع شوم.

این داستانی است که امروز ادامه می‌یابد، همانطور که آنها تکامل می‌یابند و روشی را که بهترین شیوه‌ها را به کار می‌گیرند و دسترسی به اطلاعات را برای افراد سازمانشان، از فروشندگان خط مقدم گرفته تا کسانی که در C-suite فراهم می‌کنند، گسترش می‌دهند.

همه چیز بیش از دو سال پیش زمانی شروع شد که تیم BI TTCU به رهبری برایان شروع به جستجوی آنچه می خواستند به دست آوردند. او برای شفاف‌سازی نیازهای گروه، نقشه‌ای از تمام سیستم‌هایی که باید در راه‌حل BI سازمان ادغام می‌شوند، تهیه کرد. از این تمرین، تیم تشخیص داد که یک راه حل موثر BI برای کسب و کارش شامل عناصر زیر است:

  • یک پلتفرم ابری که به راحتی می تواند داده ها را با هم ترکیب کرده و به سرعت پردازش کند
  • داده های زمان واقعی تا سطح تراکنش
  • رابط‌های خارج از جعبه که می‌توانند داده‌های جدید را دانلود کنند
  • پشتیبانی شریک و اجرای بهترین شیوه ها برای تسریع در سفر به وضوح کسب و کار

در Domo، این عناصر در قلب کاری قرار دارند که انجام می‌دهیم، زیرا می‌دانیم که مشتریان ما به راه‌حل‌هایی نیاز دارند که تا حد امکان داده‌ها را جمع‌آوری و پردازش کند و در عین حال سهولت استفاده لازم برای دستیابی به هدف نهایی، یعنی توانمندسازی تیم‌هایشان برای خدمت به خود را فراهم کند. سلف سرویس

بسیاری از تیم‌های BI ناگزیر متوجه می‌شوند که راه‌حل‌های کمی از قدرت و انعطاف‌پذیری لازم برای رساندن یک سازمان به وضعیت رویایی «منبع حقیقت واحد» برخوردار هستند.

این موقعیتی بود که برایان و تیمش در آن قرار گرفتند. در حالی که راه حل قبلی TTCU برخی از کارها را به طرز باورنکردنی به خوبی انجام می داد – به ویژه از نظر مدیریت ظریف صورت های مالی مانند صورت های درآمد و ترازنامه ها – جزء ذخیره سازی داده های آن بسیار محدود بود. او تنها توانست حدود 40 درصد از سیستم های آنها را ادغام کند.

این برای TTCU به اندازه کافی خوب نبود. به راه‌حلی نیاز داشت که بتواند داده‌های همه سیستم‌هایش را مدیریت کند – از HubSpot و Adaptive Insights گرفته تا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و یوتیوب.

پس از تجزیه و تحلیل کامل فروشنده که شامل دورهای متعدد نمایش محصول بود، برایان و تیمش به این نتیجه رسیدند که Domo بیشترین ارزش را برای TTCU فراهم می کند.

و در حالی که می‌دانستیم Domo ارائه خواهد کرد، دوست داریم پولمان را در جایی بگذاریم – بنابراین با استفاده از برنامه Domo P&L یک اثبات مفهومی (PoC) ساختیم تا نشان دهیم می‌توانیم هر کاری را که TTCU در راه‌حل قبلی خود دوست داشت انجام دهیم – و هر چیز دیگری. برایان و تیمش به دنبال راه حل جدید خود بودند.

کار می کند. PoC انتخاب TTCU Domo را محکم کرد. و پس از فکر کردن به نحوه ساختاردهی مجموعه داده‌ها برای انجام برخی گزارش‌ها، وارد پیاده‌سازی شدیم.

در حالی که راه رسیدن به اهرم BI یک سفر است، لازم نیست دشوار باشد. با Domo، گزینه‌ها و ابزارهای استقرار برای راهنمایی مشتریان در طول فرآیند وجود دارد.

برای تیم BI TTCU، این به معنای همسویی با یکی از شرکای کانال Domo، Blue Moon Digital بود که به کل سازمان کمک کرد تا رابطه خود را با داده ها توسعه دهد. و به لطف ویژگی‌هایی مانند Magic ETL و اتصالات خارج از جعبه تقریباً به همه منابع داده در زیرساخت‌های موجود TTCU، این مؤسسه مالی توانست پذیرش و بینش را در همه بخش‌ها هدایت کند.

در طول وبینار، برایان نمونه کوچکی از داشبوردهایی را که تیمش با استفاده از Domo ایجاد کرده است، از جمله داشبوردهایی که برای درک استفاده می‌کند، راهنمایی کرد:

  • سلامت کلی سازمانی
  • مشتریان خود را به روش 360 درجه
  • عملکرد مقایسه ای قراردادهای خدمات بازاریابی
  • پاداش بر اساس نتایج

امروزه، با داشبوردهایی مانند اینها و 95 درصد از سیستم های یکپارچه TTCU، سازمان به همان اندازه که به آن منبع حقیقت نزدیک می شود، نزدیک است.

این در نهایت به معنای استفاده نامحدود از داده است که باعث شفافیت سریع کسب و کار در زمان‌های نامشخص و توانایی استفاده حداکثری از کار از راه دور می‌شود.

در گفتگو با برایان، شنیدم که چگونه TTCU می‌توانست خود را در حین پرواز وفق دهد، زمانی که به دلیل همه‌گیری کووید-19، مجبور شدند دو سوم کارکنان خود را در عرض 24 ساعت به خانه بفرستند تا از خانه کار کنند و در عین حال همچنان با مشاغل ضروری روبرو شوند. سوالاتی مانند:

  • آیا انباشت پول وجود خواهد داشت؟
  • خط لوله طی چند ماه آینده چگونه به نظر می رسد؟
  • این چه تاثیری بر مرکز تماس ما خواهد داشت؟

برایان گفت: «این نقطه قوت واقعی Domo بود. «در عرض چند ساعت توانستیم به این سؤالات پاسخ دهیم. همانطور که یک موقعیت پیچیده ایجاد شد، ما توانستیم داشبوردی بسازیم که به ما امکان می دهد سلامت کلی سازمان خود را نظارت کنیم و بیشتر این داده ها را در زمان واقعی دریافت کنیم.




دیدگاهتان را بنویسید