Domo تقریباً هر کاری را می تواند انجام دهد. ابزارهای زیادی وجود دارد که ممکن است تیم های شما ندانند از کجا شروع کنند یا چگونه به رشد مجموعه ابزار خود ادامه دهند. در تور پاییز 2023 Domo Connections در بوستون، شرکای ما در Regional One Health، یک سیستم بیمارستانی غیرانتفاعی در ممفیس، تنسی، پنج تاکتیک را برای شناسایی راههای جدید، خلاقانه و مولد برای استفاده حداکثری از دادههای خود و از Domo به اشتراک گذاشتند.
1-چه دادههایی هنوز در یادداشتهای چسبنده، پیامهای متنی یا افراد خاص ذخیره میشوند؟
ممکن است فکر کنید که تمام دادههای سازمان شما قبلاً در یک مکان است، اما این احتمال وجود دارد که افراد شما اطلاعات ارزشمندی را در همه جا ذخیره کنند. منطقه One Health دادههای زیادی از بیماران را در پروندههای پزشکی الکترونیکی ذخیره میکرد، اما معلوم شد که دادههای ارزشمندی در بسیاری از سیستمهای دیگر نیز وجود دارد.
رجینالد کوپوود، MD، مدیر عامل منطقهای وان سلامت، میخواست رهبران خود را برای تصمیمگیری مبتنی بر دادهها در مورد نتایج بالینی، عملیات و امور مالی سیستم بیمارستان توانمند کند.
جانی راداکریشنان، “قبل از اینکه بتوانیم این کار را انجام دهیم، باید بفهمیم که چگونه میتوانیم تصویری کامل و 360 درجه از سازمان خود ارائه دهیم، در حالی که، صادقانه بگوییم، بیشتر مجموعه دادههای ما مجموعه دادهها نیستند.” مدیر عامل راه حل های سلامت منطقه ای وان. “آنها بودند [sticky] یادداشت ها آنها ایمیل بودند. فایل های پی دی اف بودند. آنها تکه های کاغذی بودند که روی میزهای مردم گذاشته بودند.
اگر داده ها در سیستم ها بودند، در سیستم های ساخته شده برای اینترنت اکسپلورر و ویندوز 98 بودند. از افراد خود بخواهید که داده ها را در زندگی کاری روزانه خود جمع آوری کنند و این داده ها و موضوعات غیر مستند را به اشتراک بگذارند. مکانهایی که باید جستجو کرد شامل یادداشتها و نوتبوکها، پیامهای متنی، اپلیکیشن یادداشتها، نظرات در ابزار طراحی و نرمافزار مدیریت پروژه است. جمع آوری این داده ها به شما کمک می کند بفهمید کدام داده ها به ردیابی، ذخیره سازی و سازماندهی بهتری نیاز دارند.
2-فرآیند دستی چیست که نمی تواند کارآمدتر شود؟
سازمان شما احتمالاً هنوز برخی از فرآیندهای دستی دارد – حتی اگر کاربران فعال Domo زیادی داشته باشید. افراد شما ممکن است حتی متوجه نباشند که روش هایی که همیشه کار کرده اند را می توان خودکار کرد. هدف کاهش مسئولیت آنها نیست. بلکه آزاد کردن آنها برای کارهای استراتژیک و خلاقانه است که به مجموعه مهارتی نیاز دارد.
برای یافتن فرصت ها، سعی کنید از همکاران خود بپرسید:
- در چه سناریوهایی تیم شما برای برقراری ارتباط در مورد کسب و کار به یکدیگر پیامک ارسال می کند؟
- چه درسهای کوچکی را میبینید که بارها و بارها تدریس میکنید (مثلاً چگونه میتوان با پوشش PTO ارتباط برقرار کرد)؟
- از کدام شغل شروع به ترس می کنید؟ کدام وظایف به خصوص خسته کننده هستند و چرا؟
Regional One Health دریافت که ارتباط و پیگیری در طول “انحراف” – زمانی که بیمارستان به ظرفیت خود می رسد و نیاز به ارسال بیماران به سایر بیمارستان های مجاور دارد – یک فرآیند دستی است که می تواند خودکار شود. آنها احساس میکردند که «خاموش» هستند، اما هیچکس دقیقاً نمیدانست چند وقت یکبار یا چرا.
بنابراین ما همه آنها را گرفتیم [sticky] یادداشت ها – مردم به معنای واقعی کلمه “خرابکاری” می نوشتند و آن را از راهرو رد می کردند و روی میز کسی می گذاشتند. راداکریشنان گفت و مردم به یکدیگر پیامک ارسال می کردند. بنابراین ما آن را دیجیتالی کردیم، به معنای واقعی کلمه، با ایجاد یک صفحه گسترده اکسل – گاهی اوقات شما مجبور می شوید با افراد در جایی که هستند ملاقات کنید.
تیم او از یک درایو مشترک و دسکتاپ Domo استفاده میکند و سپس افراد را با ثبت دلیل رفتن به سمت انحراف آموزش میدهد. مشاهده این اطلاعات – هیچ چیز دیگری – منجر به کاهش ساعات انحراف شد.
3- چه زمانی و چرا مردم اعتماد خود را به داده های شما از دست دادند؟
فقط یک تجربه منفی لازم است تا کسی را بدبین کند و از داده استفاده نکند. گروهی از کارمندان را انتخاب کنید و از آنها بپرسید که چه زمانی و چرا استفاده از داده ها را متوقف کردند. آیا یادگیری نرم افزار خیلی طول کشید؟ آیا آنها با استفاده از داده های نادرست سوزانده شدند؟ آیا آنها در نهایت به دو عدد متفاوت برای یک متریک رسیدند و منصرف شدند؟
راداکریشنان میگوید که Health Regional One در مورد دادهها شک و تردید دارد. برخی از تامین کنندگان آنها در ابتدا به داده هایی که تیم راداکریشنان در داشبورد Domo پر کرده بود اعتماد نداشتند. قبل از Domo، آنها این سوال را مطرح کردند که آیا داشبوردها تصویر دقیقی از دپارتمان هایشان را نشان می دهند یا خیر. اکنون همان افراد ساعت 7 صبح با من تماس می گیرند و داده های سرنر را می گویند [our Electronic Medical Record System] امروز صبح بهروزرسانی خودکار نمیشود.'
تبدیل افراد از شکاک به داده ها به علاقه مندان به داده مانند این ارائه دهندگان می تواند زمان بر باشد. اما درک ریشههای هر شک و تردید میتواند به شما کمک کند استقرار و آموزش خود را تنظیم کنید.
4- با وجود تمام آموزش ها و آموزش های کارکنان شما، چه مشکلاتی همچنان ادامه دارد؟
برای منطقه یک سلامت، یک مشکل تکرار شونده، زخم های فشاری است، یک نوع “رویداد مضر”. آنها زمانی رخ می دهند که افراد در بیمارستان بستری طولانی مدت هستند و برخی از اقدامات پیشگیرانه، مانند چرخاندن بیماران، ممکن است آنطور که باید انجام نشود. تیم راداکریشنان از اینکه تعداد زخمهای فشاری کاهش نمییابد، متحیر بودند، حتی اگر اقدامات پیشگیری به خوبی شناخته شده بود.
آنها ابزار ممیزی ایجاد کردند که سیستم پزشکی الکترونیکی بیمارستان را به داده های عملیات بالینی آن مرتبط می کرد. این ابزار ردیابی می کند که آیا یک عمل پیشگیرانه از دست رفته است یا نه (مثلاً معکوس کردن) و نشان می دهد که آیا “دلیل موجه بالینی” وجود دارد (مثلاً بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفته است). رهبران بالینی ناگهان دادههای دقیق و بیدرنگ داشتند که میتوانستند از آنها برای آموزش کارکنان خود و انجام اقدامات اصلاحی در صورت نیاز استفاده کنند. نتیجه؟ عوارض جانبی به طور چشمگیری کاهش یافت.
5- سازمان شما چه مشکلاتی دارد که حل آنها غیرممکن است؟
منطقهای وان سلامت یک بیمارستان اجتماعی است که همه را میپذیرد – یک مأموریت نجیب، اما با هزینههای بالا. برای جبران این هزینهها، سیستم بیمارستانی باید همیشه خلاقانه در زمینه درآمدزایی عمل میکرد که غیرممکن به نظر میرسید. با Domo، آنها ابزارهای ساده ای برای توسعه جریان های درآمدی جدید دریافت کردند.
اتفاقی که افتاد این است: Regional One یک داروخانه داخلی دارد – «اما ما متوجه شدیم که افراد زیادی در حال نوشتن نسخهها و دریافت آنها هستند. [retail pharmacies]راداکریشنان گفت. ما میخواستیم از نسخههایی که وارد میشوند، استفاده کنیم، زیرا درآمدهای مرتبط با آن وجود دارد.»
تیم باید نحوه دریافت اطلاعات نسخه را در زمان واقعی پیدا می کرد: چه کسی نسخه ها را می نوشت، به کدام کلینیک، به کدام داروخانه، چه کسی درمانگاه را اداره می کرد، چه کسانی پزشکان بودند؟ برای دستیابی به این هدف، راداکریشنان دادههای نسخه خود را با سیستم مدیریت منابع انسانی خود ادغام کرد و داشبوردی را در Domo ساخت که دادههای نسخه بلادرنگ را بر اساس ارائهدهنده و مکان کلینیک ردیابی میکرد و رقابتی را تقویت میکرد.
نتیجه: آنها نرخ جذب خود را در سه سال دو برابر کردند (میلیون ها درآمد اضافی!).
یکی از مشتریان Domo قبلاً مورد استفاده قدرتمند بعدی شما را ایجاد کرده است
Regional One Health تنها یکی از صدها داستان سازمان هایی است که صنایع خود را از طریق قدرت Domo متحول می کنند. بارها متوجه شده ایم که آها بعدی! لحظه ای از شنیدن داستان یک مشتری می آید که به آنها کمک می کند تصور کنند چه چیز دیگری در Domo ممکن است.
داستان های مشتریان ما را برای الهام گرفتن بررسی کنید و ما را در تور Domo Connections بگیرید. ما همیشه میزبان حداقل یک سخنران مشتری هستیم و دوست داریم که شما به آن بپیوندید.