4 ادغام برای استفاده حداکثری از Box


به عنوان یکی از پلتفرم‌های همکاری پیشرو در بازار، Box برای ذخیره و اشتراک‌گذاری آسان فایل‌ها از راه دور برای استفاده در سراسر سازمان استفاده می‌شود. دسترسی به فایل مبتنی بر ابر به این معنی است که کارمندان می توانند در اسنادی مانند صفحات گسترده بدون نیاز به ارسال ایمیل به آنها همکاری کنند.

با این حال، برای استفاده حداکثری از Box، کارمندان باید به پوشه‌های مناسب دسترسی داشته باشند، بدانند کدام فایل‌ها کجا هستند و بتوانند داده‌های موجود در اسناد را درک کنند.

با Domo همه اینها امکان پذیر است.

با توجه به اینکه Box یکی از بیش از 1000 API آماده موجود در Domo Appstore است، می توانید Domo را به راحتی به حساب Box خود متصل کنید. این به شما امکان می دهد تا داده های ذخیره شده در Box را به طور خودکار استخراج کرده و در Domo ارائه دهید، در حالی که داده های ذخیره شده در هر سرویس را با هم ترکیب کنید تا یک منبع حقیقت را ارائه دهید.

با Box Connector می‌توانید به‌طور خودکار داده‌ها را از هر یک از انواع داده‌های زیر استخراج کنید: CSV، XLS، XLSX، XML، ZIP و GZIP. اگر صفحه‌گسترده‌ای برای شما ایمیل شد، می‌توانید به سادگی آن را با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن Box در پوشه Box خود رها کنید یا آن را به حساب Box خود ایمیل کنید. سپس Domo داده ها را از فایل دانلود می کند و به شما امکان می دهد داده ها را در Domo مشاهده، اشتراک گذاری و گزارش دهید.

اگر داده‌هایی در Domo دارید که می‌خواهید در Box به اشتراک بگذارید، چه؟ با Box Writeback Connector، صادرات داده‌ها از مجموعه داده‌های Domo به حساب Box شما فقط یک کلیک طول می‌کشد. این شما را از صادرات مداوم صفحات گسترده و گزارش‌ها به پوشه Box به صورت دستی نجات می‌دهد و اطمینان می‌دهد که همه کسانی که در پوشه با شما کار می‌کنند به آخرین فایل دسترسی دارند.

علاوه بر آسان‌تر کردن دسترسی به داده‌های ذخیره‌شده در حساب Box، Domo دریافت ارزش و استفاده بیشتر از Box را آسان‌تر می‌کند. دلیل آن این است که Box Governance Connector به شما امکان می‌دهد با بازیابی خودکار گزارش‌های نگهداری، گزارش‌های نگهداری قانونی و گزارش‌های طبقه‌بندی فایل، چرخه عمر کامل اسناد تجاری خود را مدیریت کنید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که فایل های شما مطابق با خط مشی های شرکت شما ذخیره و مدیریت می شوند.

علاوه بر این، Box Analytics Connector درک بهتری از نحوه استفاده کسب و کار شما از خود Box ارائه می دهد. با مشاهده اینکه کدام فایل‌ها، پوشه‌ها و رویدادها بیشترین تعامل را در Box دارند، می‌توانید بیاموزید که کاربران شما چند بار وارد سیستم می‌شوند، محتوا را دانلود می‌کنند و محتوا را مشاهده می‌کنند و سایر معیارهایی که می‌توانند به شما کمک کنند سرمایه‌گذاری خود را در Box ثابت کنید.

برای استفاده موفقیت آمیز از کانکتورهای Box، به سادگی این مراحل را دنبال کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که فایل های شما به وضوح نامگذاری شده و در پوشه های مناسب سازماندهی شده اند تا داده های صحیح همگام سازی شوند.
  • در مرحله بعد، فایل های داده خود را بررسی کنید تا ببینید آیا نیاز به استفاده از تنظیمات پیشرفته برای مدیریت فرمت های پیچیده، مانند ستون هایی از داده ها با فرمت خاص دارید یا خیر.
  • در نهایت، توجه داشته باشید که Box Analytics Connector جریانی از فعالیت حساب Box شما را از لحظه اتصال آن به Domo جمع آوری می کند. (ترجمه: جمع آوری فعالیت کافی برای تصمیم گیری عملی بر اساس داده ها ممکن است کمی طول بکشد.)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتصال داده های Box خود به Domo، اینجا را کلیک کنید.




دیدگاهتان را بنویسید