آنچه که یک شرکت حقوقی می تواند در مورد نوسازی فناوری اطلاعات به شما بیاموزد


هنگامی که بیل دنینگر تصمیم گرفت زمان آن رسیده است که به رئیس خود در مورد نیاز به یک راه حل متفاوت هوش تجاری نزدیک شود، مدیر استراتژی کسب و کار در شرکت حقوقی بزرگ واقع در نیویورک Weitz & Luxenberg، PC بحث را با اشاره به گاری هات داگ آغاز کرد. پایین خیابان .

بیل که تقریباً پنج سال است با این شرکت کار می‌کند، می‌گوید: «نکته اصلی این بود که مردی که آن گاری را اداره می‌کرد، بیشتر از کسب‌وکار خود می‌دانست تا ما درباره کسب‌وکار خود. او می‌توانست بگوید دیروز و امروز چند هات داگ فروخته و فردا چند تا می‌فروشد.» اما روزها طول کشید تا به سوالات ساده پاسخ دهیم.

دیگر اینطور نیست. پس از تغییر به Domo در جولای 2019 و استقرار آن بر روی سیستم ساخته شده توسط تیم فناوری اطلاعات Weitz & Luxenberg، این شرکت دستور موفقیت خود را پیدا کرد.

اکنون شرکا و روسای بخش‌ها دسترسی آسانی به گزارش‌های دقیق دارند، بخش بازاریابی می‌داند که کدام پلتفرم‌ها بهترین بازگشت سرمایه را ارائه می‌دهند، و همه افراد در سازمان می‌توانند سرنخ‌ها و موارد را در زمان واقعی از هر کجا ببینند و ردیابی کنند.

بیل گفت: «ما یک کاسه پر از اسپاگتی داشتیم و باید آن را باز می کردیم. ما مجبور بودیم داده ها را از مناطق مختلف جمع آوری کنیم. و ما نیاز به اتصال برنامه ها و سیستم های بیشتری داشتیم. این کاری بود که ما توانستیم انجام دهیم.»

برای آشنایی با نحوه انجام این کار بیل و همکارانش، با ما همراه باشید سه شنبه، 29 سپتامبر، ساعت 11:30 صبح MTزمانی که او و یحیا سعید، مدیر اجرایی Weitz & Luxenberg، یک وبینار تحت حمایت Domo را با عنوان “ساختن استراتژی، فناوری و فرآیندها برای مدیریت شرکت مدرن” رهبری کردند.

علاوه بر توضیح اینکه چرا ویتز و لوکسنبرگ Domo را انتخاب کردند و چه چیزی باعث شد روند پیاده‌سازی یکپارچه شود، این دو در مورد اینکه چگونه این حرکت بر سه حوزه متمایز تأثیر گذاشته است – اثربخشی بازاریابی، تخصیص و پیش‌بینی موارد و درآمد – و معنای آن در زمانی که سرعت بینش هرگز برای همه انواع سازمان ها ارزشمندتر نبوده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد وبینار یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید.




دیدگاهتان را بنویسید