تجزیه و تحلیل داده های مشترک: چگونه Domo اشتراک گذاری بینش های تجاری را آسان می کند.


همکاری شرکتی در عصر دیجیتال

البته، داده های کسب و کار شما مهم است. اما داده ها به تنهایی تنها نیمی از معادله هستند. شما به افراد – افراد خود و افرادی که در کنار شما کار می‌کنند – تکیه می‌کنید تا زمینه و بینش‌هایی را که برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر و مبتنی بر داده‌ها نیاز دارید فراهم کنند. اما همکاری همیشه آسان نیست، به خصوص زمانی که مکالمات شما به داده هایی که باید در مورد آنها صحبت کنید وابسته نباشد.

Domo's Buzz بینش هایی را از افرادی که کسب و کار شما را بهتر می شناسند ارائه می دهد. در اینجا چند راه دیگر وجود دارد که کسب و کار شما در صورت مطابقت با شرایط، سود می برد:

ارائه اخبار، نه هیاهو.

در برخی موارد، مدیران و تیم‌هایشان از پلتفرم‌های همکاری استفاده نمی‌کنند، زیرا جریان‌های گفتگو برای نقش آنها مناسب نیست. با سازماندهی مکالمات در کانال ها، یک پلت فرم همکاری تجاری مانند Domo's Buzz تنها موارد ضروری را ارائه می دهد.

کاربران Buzz می توانند به جای پرش از یک پورتال همکاری به یک برنامه ایمیل، به صورت خصوصی یا عمومی برای هر یک از همکاران خود در برنامه پیام ارسال کنند، همچنین:

  • در مورد داده های کسب و کار بلادرنگ در Domo همکاری کنید
  • داده ها را از 3 بیاوریدrd برنامه های حزب در هر بحث
  • به اشتراک گذاری فایل ها بدون خروج از برنامه – بدون نیاز به ایمیل

بدون نیاز به FOMO

درست مانند دنیای فیزیکی، در فضاهای همکاری دیجیتال می‌تواند حواس‌پرتی ایجاد کند. بنابراین، اگر کارمندی در مورد چیزی که در ارائه ذکر شده نیاز به توضیح داشته باشد، می تواند یک مکالمه نوار کناری را از طریق Buzz با همکار خود آغاز کند.

و اگر موضوعات یا پروژه‌هایی با اهمیت بسیار زیاد برای کاربر وجود داشته باشد، آنها می‌توانند هشدارهایی را برای خود تنظیم کنند تا همیشه با آخرین پیشرفت‌ها به‌روز باشند.

مقیاس پذیری و سازگاری آسان.

برای بسیاری از شرکت‌هایی که هنوز به سیستم‌های پیام‌رسان سنتی و ایستا متکی هستند، ورود کاربر جدید مستلزم افزودن مجوز اشتراک علاوه بر سایر وظایف اداری خسته کننده است.

با Buzz، کاربران می‌توانند هر کسی را در سازمان خود دعوت کنند تا از داخل برنامه فقط با چند کلیک به مکالمه بپیوندند – حتی کاربران غیر Domo. برای کسب اطلاعات بیشتر، Buzz را بررسی کنید.




دیدگاهتان را بنویسید