رهبران کسب‌وکار سفرهای خود را «بی‌سی مدرن برای همه» توصیف می‌کنند.


چرا مدیران ارشد شرکت‌های پیشرو علوم زیستی، BI مدرن برای همه را یک سفر مداوم می‌دانند؟ هر یک از سازمان های آنها کجا هستند ج این سفر؟ و چه توصیه ای برای رهبران کسب و کار دیگر – در هر صنعتی – دارند که یا در همان سفر هستند یا در نظر دارند که چگونه و چه زمانی چنین سفری را آغاز کنند؟

این سوالات از جمله بسیاری از سوالاتی بود که در میزگرد اخیر میزبانی شده توسط Domo با حضور مبشرهای داده و تجزیه و تحلیل در Merck و Astellas Pharma مطرح شد. و پاسخ هایی که آنها ارائه کردند، نوعی راهنمایی است که هر کسی که علاقه مند به چالش کشیدن رویکردهای سنتی در BI است، به دنبال آن است.

از همان ابتدا، اعضای پانل مشخص کردند که سفر شرکت مربوطه آنها به BI مدرن برای همه از جایی آغاز شد که اکثر آنها انجام می دهند: با شناسایی محل قرارگیری تمام داده های معنی دار آنها – از جمله داده های شخص ثالث و داده های سیستم های آفلاین – و سپس کشف یک راهی برای کنار هم قرار دادن همه چیز

برای مرک و Astellas Pharma، بخش پایانی این گام اول حیاتی با مشارکت Domo انجام شد، که پلتفرم پیشرفته BI آن به آنها اجازه می‌دهد تا داشبوردها و نقشه‌هایی با ارزش بالا بسازند که هرکسی که در سازمانش مجوز دارد می‌تواند به راحتی از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشد.

وینس کلی، رئیس بازاریابی دیجیتال و تجربه مشتری در Astellas Pharma می‌گوید: «با این داده‌ها در دست ما، می‌توانیم کاری با آن انجام دهیم. ما می‌توانیم آن را مدل کنیم و از آن بینش بگیریم.»

ایجاد سطحی از چابکی داده – ستونی از BI مدرن برای همه – به این معنی است که Merck و Astellas Pharma می توانند گزارش های بلادرنگ در مقیاس ایجاد کنند و حتی داده ها را جابجا کنند. از Domo روی پلتفرم های دیگر.

آیا رسیدن به آن نقطه آسان بود؟ نه دقیقا. اما همانطور که Janine O'Connor، که رهبری فناوری سفر و ملاقات مرک، داده‌ها و تلاش‌های تحلیلی را بر عهده دارد، گفت، هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد.

او توضیح داد: «می‌تواند چندین بار طول بکشد تا داده‌ها درست شوند تا بتوان آن‌ها را ادغام کرد، و برخی از داده‌ها به اندازه سایر داده‌ها تجدید نمی‌شوند. اما ما یادداشت‌هایی را در داشبورد قرار می‌دهیم تا کاربران از آن آگاه باشند و فقط به برقراری ارتباط و تلاش برای بهبود این پایه ادامه می‌دهیم.”

در مورد اینکه چگونه یکی دیگر از مؤلفه های BI مدرن برای همه – سواد داده – در مرک و آستلاس فارما از زمانی که ابتکارات تحول هوش تجاری خود را آغاز کردند، تکامل یافته است، فیل هادز، Merck را در حدود 3 یا 4 (در مقیاس 0-10) قرار داد. )” در حالی که وینس با استفاده از قیاس بیسبال به این سوال پاسخ داد.

وینس گفت: «همه فکر می‌کنند که نیروانا را از دروازه‌ها بیرون می‌آورند، اما حقیقت این است که بدون خفاش به جایی نخواهید رسید. افراد برای اینکه بتوانند احساس راحتی بیشتری داشته باشند به تکرارهای بیشتری نیاز دارند. و این چیزی است که برای ما اتفاق می افتد.

«درگیر کردن بیشتر همه با داده ها، نحوه برنامه ریزی و رفتن ما به بازار را تغییر داده است. ما هنوز راهی برای رفتن داریم – ما هنوز در سال 3 سفر خود هستیم – اما ذهنیت “چقدر سریع می توانیم تنظیمات را انجام دهیم؟”

به عبارت دیگر، توسعه فرهنگی که درک کند چگونه به داده ها نگاه کند، درهای Astellas Pharma را به روی اقدامات هوشمندانه باز می کند، که سومین و آخرین – و شاید مهم ترین – عنصر BI مدرن برای همه است. این عنصری است که کسب و کار را از هم جدا می کند زیرا ارزش واقعی داده ها در آنجاست.

فیل، که مسئول فرآیندهای پیشرو و پروژه های شرکتی در بخش مسافرت و جلسات مرک است، گفت: برای ما، این به معنای تغییر سوال از “چه؟” به “بعدش چیست؟” است. این چیزی است که به ما امکان می دهد از “چه اتفاقی افتاده؟” برویم و “در آینده چه کاری می توانیم انجام دهیم یا باید انجام دهیم؟”

«چه زمانی باید یک رویداد دیجیتال برگزار کنیم؟ کجا باید جلسه داشته باشیم؟ چه کسی را دعوت کنیم؟ در حال حاضر تمرکز ما در اینجاست، زیرا قدرت تصمیم‌گیری واقعی در داشتن این نوع بینش و دانش وجود دارد.»

برای آشنایی با روش‌هایی که Domo به سازمان‌ها در هر بخش کمک می‌کند تا در مسیر سریع BI مدرن برای همه آشنا شوند، اینجا را کلیک کنید. برای تماشای میزگرد بین فیل، جانین و وینس، به اینجا بروید.




دیدگاهتان را بنویسید