مدیریت زمان: نمایندگان فروش روز خود را چگونه می گذرانند؟


کریس هرینگتون، رئیس Domo، اخیراً ارائه‌ای به رهبران فروش آموزش داد که چگونه از «فروش» شدن توسط متخصصان فروش در طول فرآیند استخدام اجتناب کنند. این محتوا به دلیل رویکرد عملی و در عین حال ساده ای که کریس آموزش داد، بین رهبران فروش بسیار محبوب بود.

در اوایل این هفته، کریس چند سوال مورد علاقه خود را برای کمک به حذف پوزورها از جمعیت پست کرد.

از آنجایی که مدیریت زمان یک مهارت حیاتی (و ظاهراً در حال ناپدید شدن) در بین حرفه‌ای‌های امروزی است، ما فکر می‌کنیم که به اشتراک گذاشتن سؤالاتی که کریس استفاده می‌کند برای تعیین اینکه آیا یک حرفه‌ای فروش می‌داند چگونه زمان خود را به حداکثر برساند، مفید است.

در اینجا گزیده ای از ارائه او را مشاهده می کنید:

چهارمین سوالی که می‌پرسم این است که وقت خود را چگونه می‌گذرانید؟ بیشتر و بیشتر فروشندگانی را می بینم که برای روز خود برنامه ریزی نمی کنند. قبل از اینکه متوجه شوند، 30 درصد از زمان فروش خود را تلف کرده اند. چالش حفظ قیف فروش در حین خدمات رسانی به روابط با حساب های موجود قابل توجه است. کسی که می داند چگونه زمان خود را مدیریت کند، برای شما بسیار ارزشمند است. ممکن است بخواهید در اینجا یادداشت برداری کنید و به محض استخدام به آنچه گفته اند پی ببرید.»

“سوال ششم این است که “اهداف کوتاه مدت شما با ما چیست – 30، 60، 90، 120 روز و غیره؟” شما فقط به دنبال چیزهای واضح نیستید – آموزش، رولودکس، پیگیری ، و فروش. شما می خواهید ببینید که نماینده واقعاً در نظر گرفته است- در واقع متفکر – چگونه آنها به مسئولیت های خود و فرصت با شرکت شما برخورد خواهند کرد.

«در آن زمان، یک مدیر فروش واقعاً خوب به این فکر می‌کند که چگونه با شما پول دربیاورد. آن‌ها برنامه‌ریزی برای تکرار، حمایت شما از تکرار، انتظارات شما برای تکرار را بررسی کرده‌اند… اگر در این مرحله به سراغ من بیایند و آن را درک نکنند، پس مصاحبه تقریباً تمام شده است. من نمی‌خواهم نماینده‌ای برای من کار کند که اجازه دهد این همه زمان و فرصت‌های زیادی بدون شفاف‌سازی درباره این بخش‌های حیاتی بگذرد. نکته این است که اگر نماینده روند رمپ را درک نکند، نمی‌داند چگونه با شما پول دربیاورد. و این اصلا موقعیت خوبی نیست.”

کریس بیش از 25 سال تجربه رهبری فروش دارد، بنابراین توصیه او به اندازه طلا خوب است. این پست فقط شامل بخشی از ارائه‌ای است که او در اجلاس تسریع فروش InsideSales ارائه کرد، بنابراین برای دریافت ارائه کامل به اینجا بروید و راه‌های بیشتری را که رهبران فروش می‌توانند سازمانی مؤثرتر بسازند، بررسی کنید.




دیدگاهتان را بنویسید