چگونه با 3 چالش بزرگ در مقیاس سازمانی مقابله کنیم


یکی از سودمندترین جنبه‌های کار با سازمان محصولات Domo و مشتریان، مشاهده نحوه استفاده از پلتفرم Domo برای به دست آوردن نتایج مهم تجاری برای برخی از بزرگترین سازمان‌های جهان است.

وقتی با چنین مشتریانی ملاقات می‌کنم، معمولاً یک سؤال کلیدی می‌پرسم: چگونه استفاده از داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها را در شرکت خود مقیاس‌بندی می‌کنید؟

پاسخ ها به طور کلی در یکی از چهار دسته قرار می گیرند. آنها یا مقادیر حیرت انگیزی از داده را برای مصرف سریع انجام می دهند. آنها به افراد بیشتری در سراسر سازمان دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل ها را می دهند. آنها محیطی را ایجاد می کنند که در آن تیم های BI آنها می توانند نوآوری کنند. یا تمام موارد بالا را انجام دهید.

پرسیدن چنین سؤالی مهم است زیرا معمولاً به گفتگوهای جالبی در مورد «چگونه» منجر می شود. همانطور که در چگونه آنها داده ها و تجزیه و تحلیل ها را بدون تأثیر بر عملکرد تجاری مقیاس می کنند، چگونه آنها افراد را مقیاس می دهند تا بتوانند از اهداف تجاری بیشتری حمایت کنند و چگونه آنها همه چیز را به گونه ای انجام می دهند که عملیات تجاری را به خطر نیندازد.

چنین بحث‌هایی نه تنها سرگرم‌کننده و آموزنده هستند، بلکه برای اطمینان از اینکه Domo می‌تواند یکی از بزرگترین نگرانی‌های مشتریان سازمانی خود را برآورده کند، حیاتی است.

وقتی Domo به مقیاس‌بندی فکر می‌کند، در سه بخش به آن فکر می‌کند:

  • حجم و سرعتکه مربوط به توانایی انجام تحلیل های سریع بر روی ده ها منبع داده است.
  • خطوط لوله و گردش کار که توسط اتوماسیون هدایت می شوند و به نیروی کار اجازه می دهند بینش عمیق تری به دست آورند، سوالات جدید بپرسند و بر انواع وظایفی که ارزش واقعی کسب و کار را اضافه می کنند تمرکز کنند. و
  • سختگیری مدیریت و مهندسی در سطحی که بتواند هزاران کاربر را در خود جای دهد و در عین حال به آنها فضایی برای ایجاد و نوآوری ایمن بدهد.

از آنجایی که مقیاس‌پذیری برای مشتریان سازمانی Domo بسیار مهم است، تیم محصول Domo توجه زیادی را روی این سه بخش متمرکز می‌کند.

اثبات در قلب پلتفرم Domo است که امکان مقیاس بندی سازمانی را از طریق مجوزهای داده سفارشی (PDP)، پروتکل های امنیتی سازمانی و بیش از 1000 اتصال دهنده داده فراهم می کند.

اما یک سطح بعدی برای همه اینها وجود دارد، و در آنجا سه ​​ویژگی پیشرفته را خواهید یافت که Domo در حال عرضه برای تطبیق آنهاست. هر نوع چالشی که با مقیاس همراه است.

1 – جریان داده های آدرنالین

اولین مورد از سه ویژگی پیشرفته جدید Adrenaline DataFlows یا ADF است. قدرت فوق‌العاده ADF توانایی آن در تبدیل مجموعه داده‌های عظیم در عرض چند دقیقه است که به نوبه خود نقشه‌ها و داشبوردهای قابل اعتمادتری را ایجاد می‌کند.

مثلاً به یک خرده‌فروش انبوه اجازه می‌دهد تا سریعاً عملکرد یک SKU خاص را در هر تعداد فروشگاه در یک منطقه خاص کشف کند و سپس بدون تأخیر بر اساس آن اطلاعات تصمیم‌گیری کند.

با ADF، همان خرده‌فروش می‌تواند تحلیل‌هایی مانند: اثرات فصلی روی اقلام در سطح فروشگاه را انجام دهد. تشخیص انحراف متمرکز؛ و ارائه شاخص های مالی کلیدی به تفکیک منطقه در دوره بیش از دوره. امکانات بی پایان هستند.

جریان داده آدرنالین

2 – Magic ETL 2.0

یکی دیگر از ویژگی های پیشرفته Magic ETL جدید است که مانند گذشته بصری است، اما اکنون به کاربران قدرتمند SQL اجازه می دهد خطوط لوله را با استفاده از کد ایجاد کنند.

چنین کاربرانی می‌توانند با استفاده از استودیوی ادغام با به‌روزرسانی سایر سیستم‌های رکورد یا آب‌رسانی دریاچه‌های داده، قابلیت‌های بازنویسی را به این خطوط لوله اضافه کنند.

یک مشتری Domo با استفاده از Adrenaline DataFlows و Magic ETL از Sweetwater Sound، بزرگترین خرده‌فروش آنلاین تجهیزات موسیقی در جهان، سود می‌برد.

موارد استفاده تجاری آن از بهره وری انبار تا پیش بینی تقاضا را شامل می شود. اما من دوست دارم که چگونه از ADF و Magic برای کشف ROAS (بازده هزینه تبلیغات، معیار بازاریابی رایج) یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال استفاده می کند.

به طور خلاصه، ADF و Magic به Sweetwater اجازه دادند تا میلیاردها ردیف داده را مرور کند و در مدت زمان بسیار کوتاهی بینش‌های تمیزی را در مورد مشتریان خود استخراج کند.

در نتیجه، این شرکت توانست برای اولین بار تأثیر یک ابتکار تجاری حیاتی را تعیین کند.

جادویی ETL

3 – ماسه سنگ

آخرین اما نه کم‌اهمیت، Sandbox است، که اساساً زمین بازی برای کسانی است که می‌خواهند محتوایی را بسازند و تکرار کنند که اجازه دسترسی به آن‌ها را دارند بدون ایجاد اختلال در آنچه در حال حاضر در حال تولید است.

در این محیط، می‌توانید هر چیزی را از یک نمودار ساده گرفته تا یک برنامه پیچیده، قبل از اینکه از طریق فرآیند تأییدی که کیفیت را کنترل می‌کند و از تجربه کاربر نهایی محافظت می‌کند، هدایت شود، آزمایش کنید.

این شبکه کاهش شدید خطاها، تجربه بهتر مشتری و مجموعه ای از رهبران داده است که برای آزمایش الهام گرفته شده اند.

فقط از آزمایش‌کنندگان بتا Sandbox یک توسعه‌دهنده جهانی بازی‌های ویدیویی که از محیط برای توسعه، آزمایش و تبلیغ داشبوردهای فردی برای شرکای خود استفاده کرده‌اند، بپرسید.

این به این شرکا اجازه داد تا به اطلاعات مربوط به کنسول و بازی دسترسی داشته باشند و تجربه کاربری را برای مشتریان خود غنی کنند.

ماسه سنگ

خط پایین

چالش های زیادی در مقیاس سازمانی وجود دارد. اما آنها مجبور نیستند در مسیر کسب و کار شما قرار بگیرند. در حال حاضر راه حل هایی وجود دارد، و آنها با هم چیزی را تشکیل می دهند که پلت فرم Modern-BI-for-All Domo را حتی قدرتمندتر می کند: اولین محیط توسعه مبتنی بر ابر در نوع خود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه Domo چگونه به مشتریان خود کمک می کند تا به مقیاس سازمانی دست یابند و دقیقاً چگونه هر ویژگی جدید کار می کند، “Revolutionizing Modern BI for Enterprise Scale” را تماشا کنید، رویداد مجازی ویژه سپتامبر 2021 با حضور کارشناسان محصول Domo و گرانت اسمیت، تحلیلگر ارشد داده Sweetwater Sound.




دیدگاهتان را بنویسید