چگونه BI مدرن یک پیمانکار ساخت و ساز بزرگ را ایجاد کرد


انتقال از داده‌ها و ابزارهای تجزیه و تحلیل سنتی و خارج از قفسه به یک پلتفرم مدرن BI نه تنها به شما امکان می‌دهد تا گزارش‌ها و داشبوردهای بهتری دریافت کنید، بلکه مزیت رقابتی جدیدی نیز به شما می‌دهد.

حداقل این اعتقاد یک شرکت بزرگ توسعه املاک است. و طی یک وبینار اخیر که توسط Domo میزبانی شد، Ritwik Bhatia مدیر هوش تجاری Wood Partners این احساس را به وضوح بیان کرد.

بهاتیا گفت: «ما واقعاً از این واقعیت مفتخریم که (در طول سه سال گذشته) نه تنها تجربه گزارشگری را که می‌خواستیم ایجاد کنیم، بلکه برای مدیران املاک ما بسیار آسان بوده است. هیئت مدیره و مدیریت دارایی ما برای استفاده از آن – و ما نتایج را می بینیم.

Wood Partners سفر خود را برای تبدیل شدن به یک سازمان مدرن مبتنی بر BI زمانی آغاز کرد که چهره‌های کلیدی در شرکت مستقر در آتلانتا متوجه یا تشخیص دادند که تصمیمات بعدی در سراسر تجارت بر اساس داده‌هایی اتخاذ می‌شود که چند روز پیش است و چندین بار دیگر مهم نیست. .

بهاتیا گفت: در همان زمان، آنها به این نتیجه رسیدند که Wood Partners باید فعال‌تر باشد و «نه اینکه فقط روی صندلی سرنشین منتظر بماند و تجارت ما را در مقابل خود ببیند».

یکی از گام‌های کلیدی در این مرحله – اگر نگوییم بزرگترین گام در کل فرآیند تحول تا به امروز – شامل شراکت با Domo بود که دو قابلیتی را که Wood Partners در یک پلت فرم مدرن‌تر BI به دنبال آن بود، ارائه داد: انعطاف‌پذیری و امکان شخصی سازی.

بهاتیا گفت: «ما به ابزار جدید BI خود نیاز داشتیم تا نه تنها یک موتور گزارش‌دهی باشد، بلکه برای ایجاد تجربه‌ای به گونه‌ای که همه بتوانند از تخصص منحصر به فرد خود برای فراخوانی و عمل بر روی بینش‌ها استفاده کنند. و این چیزی است که ما داریم.»

همچنین چیزی در مورد پلتفرم Wood Partners وجود دارد که به دو حوزه اصلی کسب و کار آن – توسعه املاک و مدیریت املاک – اجازه می دهد تا در یک راستا بمانند زیرا “همه همیشه به اعداد یکسان نگاه می کنند و از چیزهایی مانند یک تابع چت استفاده می کنند (Buzz ) برای به اشتراک گذاشتن نقشه ها و گزارش ها با یکدیگر،” Bhatia گفت.

تأثیر این انسجام اکنون پروژه دیگری را تحت تأثیر قرار داده است: توسعه پورتالی که به Wood Partners اجازه می دهد تا داده های خود را از طریق راه حل تجزیه و تحلیل جاسازی شده Domo، Domo Everywhere، به ذینفعان خارجی گسترش دهد.

بهاتیا گفت: «با این کار، شرکای سرمایه‌گذاری ما همان گزارش‌ها و داشبوردهایی را در دست دارند (از طریق برنامه تلفن همراه Domo) که تیم‌های مدیریت دارایی ما روزانه از آن استفاده می‌کنند. ما در حال (ساختن این پورتال) هستیم تا روابط را تقویت کنیم و اطمینان حاصل کنیم که کل فرآیند توسعه یک معامله ملکی به آرامی انجام می شود.”

برای سازمان هایی که علاقه مند به دنبال کردن طرح شرکای چوب هستند، باتیا گفت که ابتدا باید دو حقیقت را بپذیرند:

  • بسیاری از چیزها را می توان به سرعت به محض شروع پیاده سازی پلت فرم به دست آورد… اما این همیشه یک فرآیند تکراری خواهد بود. و
  • پیشرفت های واقعی تا زمانی که فرهنگ سواد داده ای را ایجاد نکنید که در آن همه به داده ها اعتقاد داشته باشند، بدانند چگونه از آنها استفاده کنند و کنجکاو باشند که به کجا می توانند آنها را ببرند، به دست نمی آیند.

از آنجا، درهای دیگری باز می‌شوند و نشان می‌دهند که چه چیز دیگری با یک چارچوب مدرن BI ممکن است، مانند توانایی انجام کاری که بین شما و رقبایتان فاصله می‌اندازد: اقدام هوشمندانه در مورد بینش داده‌ها انجام دهید زیرا در زمان مناسب ارائه می‌شوند. به افراد مناسب، به روش هایی که به راحتی قابل درک است.

بهاتیا گفت: «جنبه (دومو) که ما واقعاً از آن سود برده‌ایم این است که چگونه به ما در اولویت‌بندی کمک می‌کند. «از نظر اعداد و داده‌های زیادی در کسب‌وکار ما وجود دارد که به سختی می‌توان به نتیجه رسید. اما (Domo) به ما مکانی برای شروع می‌دهد و اولویت‌بندی دارایی‌ها را برای همه آسان می‌کند تا از طریق ویژگی‌هایی به سادگی کدنویسی رنگی روی آن‌ها تمرکز کنند.”

وبینار را تماشا کنید تا درباره سفر مدرن BI Wood Partners بیشتر بدانید، از جمله اینکه چگونه بر شهرت شرکت تأثیر گذاشته است و چرا احتمالاً به عنوان یک محرک حتی بیشتر برای رشد در سال 2022 عمل می کند.




دیدگاهتان را بنویسید