چگونه Mayer Electric تجارت خود را با BI مدرن گسترش داد


اسکات واگنر می تواند به شروع انقلاب مدرن داده در مایر الکتریک اشاره کند. این زمانی بود که او پس از شنیدن تماسی از رئیس شرکت دریافت کرد که او در حال حل برخی مشکلات داده است.

اسکات، مدیر استراتژی BI مایر، به یاد می آورد: «او می خواست بداند آیا می توانم گزارشی را برای او خودکار کنم یا خیر. «این خلاصه‌ای بود که او در جلسات هیئت مدیره از آن استفاده می‌کرد، اما همیشه باید آن را به‌صورت دستی به‌روزرسانی می‌کرد.

من به این کار رفتم و او نتیجه نهایی را دوست داشت. بنابراین من گفتم، “شاید ما باید به جای انجام همه کارها در (مایکروسافت) به دنبال یک راه حل طولانی مدت باشیم.

نزدیک به شش سال به جلو بروید و مایر الکتریک چیزی جز سازمانی است که به نرم افزار صفحه گسترده متکی است. این یک مثال عالی از این است که چگونه می توانید کسب و کار خود را با مشارکت در چیزی بسیار قدرتمندتر توسعه دهید: BI مدرن برای همه.

اسکات گفت: “ما هنوز یکی از بزرگترین توزیع کنندگان عمده فروشی لوازم و تجهیزات الکتریکی در کشور هستیم، اما اکنون در پاسخ به اختلالات و باز کردن ارزش تجاری جدید برتر هستیم.” ما در هر زمینه ای که مهم است قوی تر هستیم.»

برای تقویت تحول دیجیتال مایر، اسکات بر سه رکن BI مدرن برای همه تمرکز کرد: چابکی داده، سواد داده، و اقدام هوشمند.

اسکات گفت: “اگر چابکی داده دارید، پس محیط خود را درک می کنید و می دانید که در آینده چه اتفاقی باید بیفتد.” این موقعیتی است که ما می خواستیم در آن باشیم. اما نیاز به تفکر زیادی داشت. ما باید به این فکر می‌کردیم که چگونه از داده‌ها استفاده می‌شود، چگونه می‌خواهیم چیزها را فیلتر کنیم، چگونه باید اطلاعات را ساختار دهیم، چقدر انعطاف‌پذیری باید ایجاد شود (در سیستم جدید)، جنبه حاکمیتی چگونه باید باشد، و به ما در ایجاد اعتماد در کل سازمان کمک خواهد کرد.

برای عبور از این فرآیند حیاتی، اسکات و تیمش از تکنسین‌های Domo و Dojo کمک گرفتند، یک انجمن آنلاین که در آن کاربران Domo برای به اشتراک گذاشتن پرسش‌ها و پاسخ‌ها در مورد بهترین استفاده از این پلتفرم مراجعه می‌کنند. و آنها دو سفر جداگانه به دفتر مرکزی Domo در یوتا انجام دادند تا نحوه کار را یاد بگیرند دومو از Domo استفاده می کند.

اسکات گفت: “هر یک از این تعاملات چیز مفیدی را به همراه داشت و به ما کمک کرد تا ببینیم چه چیزی ممکن است.”

برای تقویت سواد داده در سراسر کسب و کار، اسکات به دنبال افراد دیگری در مایر بود که در مورد داده‌ها کنجکاو بودند و آنها را «Domo Masters» کرد – ابرکاربرانی که قدرت ایجاد ابزارهای مبتنی بر داده‌ها را دارند که افراد در بخش‌هایشان احساس راحتی کنند.

اسکات گفت: Domo Masters ما همه چیز را بسیار ساده می کند. «در بسیاری از موارد، شما فقط یک فیلتر و رونق!– صفحه ای که برای جلسه خود نیاز دارید آماده است. و از آنجایی که بسیار آسان است، مردم تمایل بیشتری به کاوش داده‌ها، یافتن پاسخ برای خود و ایجاد سطحی از اعتماد به نفس دارند که برای توسعه فرهنگ داده‌محور حیاتی است.»

در نهایت، برای اینکه اقدام هوشمندانه بخشی از بافت تجاری مایر باشد، اسکات بر روی نویسندگان بلیط شرکت تمرکز کرد – نقشی که او در پر کردن آن نقش داشت – و اجازه داد قانون 80/20 (معروف به اصل پارتو) نقطه شروع را دیکته کند.

اسکات گفت: 80 درصد از مشکلاتی که بلیط نویسان ما ممکن است با آن مواجه شوند، ناشی از 20 درصد یا کمتر از سفارش هایی است که وارد می کنند. بنابراین، ابزارها یا نقشه‌هایی که در Domo در اختیار داریم بر روی این معدود مشکلات بالقوه حیاتی متمرکز شده‌اند.

“اکنون نویسندگان بلیط ما می توانند فعالانه تر کار کنند، که به معنای بهبود خدمات به مشتریان و کاهش استرس است زیرا آنها حتی قبل از زنگ زدن تلفن با مشکلات برخورد می کنند.”

اسکات مهمان برجسته یک وبینار تحت حمایت Domo در نوامبر 2021 با عنوان “ارائه BI مدرن برای همه: چگونه یک انقلاب مبتنی بر داده را رهبری کنیم” بود. رویداد را در صورت تقاضا تماشا کنید تا بیشتر بدانید، از جمله اینکه چگونه چنین تحولی می‌تواند به شرکای تجاری شما کمک کند و مرز بعدی BI مدرن چیست.




دیدگاهتان را بنویسید