با Domo Zendesk Connector بهتر به مشتریان خدمات ارائه دهید


دلیلی وجود دارد که می گویند همیشه حق با مشتری است. بدون مشتری، هیچ چیز دیگری در امور تجاری مهم نیست.

به همین دلیل مهم است که با ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان، مشتریان را راضی نگه دارید – نه فقط زمانی که فروش را انجام می دهید، بلکه در روزها، هفته ها و حتی سال ها پس از بسته شدن معامله. هرچه تجربه کلی مشتری شما بهتر باشد، احتمال اینکه مشتری مادام العمر داشته باشید بیشتر است.

Zendesk یک پلت فرم خدمات مشتری در سطح جهانی را ارائه می دهد که شرکت ها برای مراقبت از مشتریان خود به آن متکی هستند. سیستم فروش بلیط نوآورانه آن، بلیط‌های مشتریان را از ایمیل، چت، اجتماعی و صوتی برای درک یکپارچه از مشتری با هم می‌آورد، و نمایندگان را قادر می‌سازد تا بدون اجبار به تکرار اطلاعات به مشتریان کمک کنند.

علاوه بر این، Zendesk به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پایگاه‌های دانش گسترده‌ای ایجاد کنند که مشتریان می‌توانند از آن برای پشتیبانی سلف سرویس استفاده کنند. این پایگاه‌های دانش همچنین برای تقویت نسل بعدی ابزارهای هوش مصنوعی مانند ربات‌های گفتگو استفاده می‌شوند و به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا پشتیبانی خود را افزایش دهند.

ادغام های Domo Zendesk را کشف کنید

Domo تعدادی کانکتور Zendesk از پیش ساخته شده را در اپ استور Domo ارائه می دهد که به شما امکان می دهد داده های CX خود را به راحتی با سایر منابع داده های مالی، بازاریابی، اجتماعی، فروش، عملیات و تدارکات خود متصل کنید تا دید واقعی 360 درجه از مشتری خود داشته باشید.

این بینش‌ها با هم می‌توانند به شما در درک بهتر ارتباط بین تجربه آن‌ها و بقیه کسب‌وکارتان کمک کنند، بنابراین می‌توانید عملکرد خود را بهبود بخشید.

Domo Zendesk Connector به شما امکان می‌دهد به راحتی گزارش‌ها و داشبوردهایی ایجاد کنید که داده‌های مربوط به معیارهای تماس خدمات مشتری، زمان پاسخ‌دهی، وضوح، امتیاز رضایت و اطلاعات موردی را یکپارچه می‌کند.

این رابط اغلب برای اتصال داده های Zendesk شما به سایر منابع داده استفاده می شود. رابط‌های رایجی که مشتریان Domo با رابط Zendesk استفاده می‌کنند عبارتند از Adobe Analytics، Google Spreadsheets، Amazon Redshift، Salesforce، Google BigQuery، Snowflake و Twitter.

کاربران می توانند داده ها را بر اساس پرس و جوهای موجود استخراج کنند یا عبارت های جستجوی سفارشی خود را بنویسند تا به هر سؤالی که فکر می کنند پاسخ دهند.

سایر ادغام های Domo Zendesk عبارتند از:

  • رابط Zendesk Talk: به آمارهای زمان واقعی در مورد صف مکالمه فعلی Zendesk، نمایندگان و فعالیت های آنها دسترسی داشته باشید و آنها را تجسم کنید.
  • رابط چت Zendesk: فهرستی از تمام چت‌های Zendesk را برای حساب خود دریافت کنید تا تأثیر پشتیبانی چت زنده آنلاین خود را بهتر درک کنید.
  • رابط فروش Zendesk: برای درک بهتر تأثیر هر تعامل فروش بر کسب‌وکارتان، به داده‌های فعالیت فروش در سطح همکار دسترسی داشته باشید.
  • Zendesk کانکتور شلنگ آتش نشانی را می فروشد: تأثیر رویدادهایی مانند جلسات، تماس‌ها، مخاطبین و سرنخ‌ها را بر بقیه عملیات خود ببینید.
  • کانکتور Zendesk Sunshine: جزئیات نمایه، رویداد و موجودیت سفارشی را در پلتفرم CRM Zendesk دریافت کنید تا داده‌های مشتری را در هر کجا که باشد به یکپارچه متصل کنید.

برای دانلود هر یک از کانکتورهای Domo Zendesk از Domo Appstore، اینجا را کلیک کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه پیاده سازی و استفاده از کانکتورها، این مقاله را در پایگاه دانش ما ببینید.




دیدگاهتان را بنویسید