3 میزگرد پربازدید Domopalooza 2022


ماه گذشته، بیش از دوجین رهبر انقلاب مدرن BI به‌عنوان بخشی از شش میزگردی که دستور کار Domopalooza 2022 را تشکیل می‌دادند، به‌عنوان بخشی از شش میزگرد، به صورت مجازی جمع شدند تا افکار خود را در مورد آینده داده‌ها به اشتراک بگذارند.

از منظر بیننده، هر شش میزگرد جذابیت خود را به عنوان رویدادهای درخواستی نشان داده اند که هر کدام بیش از 1000 نمایش را تا به امروز ایجاد کرده اند. اما به طور خاص سه بحث در حال حاضر جزو پربیننده ترین جلسات در تاریخ 10 ساله Domopalooza هستند.

برای کسانی که هنوز وقت نکرده‌اند هیچ یک از میزگردها را بررسی کنند، خلاصه‌ای از هر یک را با پیوندهایی به جایی که ضبط‌ها زنده هستند، در صورت تمایل به بررسی کامل آن‌ها، گردآوری کرده‌ایم.

1 – آینده BI (تماشا کنید)

برای بوریس اولسون، معاون و تحلیلگر اصلی در Forrester Research و ناظر این بحث در مورد آنچه که BI باید برای شرکت‌هایی که در حال پیشرفت هستند انجام دهد، ضروری است که سازمان‌ها از «سفر داده به سیگنال» فراتر رفته و آن سیگنال‌ها را به بینش تبدیل کنند. بینش‌هایی که باعث تصمیم‌گیری می‌شوند، تصمیم‌هایی که امیدواریم منجر به اقدام و اقدامی شود که نتایج مثبت کسب‌وکار را به همراه خواهد داشت.»

دلیل این امر در آخرین تحقیقات BI Forrester است: «سازمان‌هایی که قابلیت‌های تجاری مبتنی بر بینش خود را ارتقا داده‌اند، هشت برابر بیشتر احتمال دارد که سالانه 20 درصد رشد کنند.

او گفت که این بدان معناست که BI باید با هوش مصنوعی، شخصی‌سازی شده، سازگار با فضای کسب‌وکار که در یک سکه تغییر می‌کند، و «مقیاس‌پذیر در سراسر سازمان و تعبیه‌شده در همه سیستم‌های کاری»، تقویت شود.

محمد آسر، مدیر ارشد داده Domo، به Evelson در میز مجازی پیوست. Clayco CIO، تاد فلیندرز. و کالوین اندرسون، معاون جهانی استراتژی دیجیتال Dickies، که به طور مفصل در مورد اینکه چرا سازمان ها باید بتوانند تصمیمات بهتر و سریعتر بگیرند – و اولین قدم در این فرآیند چگونه است صحبت می کند.

او گفت: “شما باید یک محیط داده قوی، عمیق و غنی ایجاد کنید که در آن یک منبع حقیقت در تمام معیارهای کلیدی که همه گزارش ها را تغذیه می کند، داشته باشید.” ما به جهانی نگاه می کنیم که در آن، به نظر من، در 5 سال آینده، هر تاجر شاغل باید خودش یک تحلیلگر باشد. برای رسیدن به آن، واقعاً باید به داده ها اعتماد ایجاد کنید.»

آسر موافقت کرد و گفت که یک جنبه کلیدی این نقطه شروع باید شامل “توانایی درک اینکه چند درصد از سازمان شما از داده ها استفاده می کند” باشد. به عبارت دیگر، از داده ها برای درک استفاده کنید چگونه شما از داده ها استفاده می کنید.”

آسر همچنین توضیح داد که چرا آزمایش و یادگیری و ایجاد جامعه داده در سراسر سازمان برای شرکت ها بسیار مهم است.

در مورد فلیندرز، او تاکید کرد که سفارشی‌سازی بسیار مهم است، بنابراین همه می‌توانند «آنچه را که باید انجام دهند، بدانند که توجه خود را کجا متمرکز کنند، به تصمیم‌گیری خوب ادامه دهند و ببینند پروژه‌ها به کجا می‌روند».

2 – تجزیه و تحلیل جاسازی شده: تکامل بعدی BI (تماشا کنید)

همه ما این عبارت را شنیده ایم که “اشتراک گذاری مراقبت است”. اما در تجارت امروزی، یک جمله مرتبط تر ممکن است این باشد که “اشتراک گذاری فقط هوشمند بودن است.”

چاندانا گوپال، مدیر میزگرد که شغل تمام وقتش مدیر تحقیقات IDG است، گفت: «با به اشتراک گذاشتن داده ها یا اطلاعات، شما بخشی از یک اکوسیستم می شوید، و این واقعاً مهم است، البته جذاب نیست. آینده هوش “هیچ سازمانی نمی تواند در خلاء رشد کند که شما فقط به داده های خود نگاه می کنید و در مورد آینده تصمیم می گیرید.

“شما واقعا باید بتوانید آن جریان آزاد اطلاعات را در سراسر مرزهای خود، به اکوسیستم بزرگتر خود، اعم از تامین کنندگان، شرکا، مشتریان و هر چیز دیگری فعال کنید. هرکسی زمانی که این توانایی را داشته باشد، بهتر عمل می کند.”

البته به اشتراک گذاری اطلاعات ایده جدیدی نیست. اما روشی که امروزه سازمان‌ها این کار را انجام می‌دهند، فرصت‌های جدیدی را هم در داخل و هم برای مشتریانشان باز می‌کند – به خصوص اگر وسیله نقلیه یک پیشنهاد تحلیلی تعبیه‌شده مانند Domo Everywhere باشد.

فقط از مگان فورتنبری از RWI Logistics، یک ارائه دهنده راه حل های لجستیک، بپرسید.

مدیر فناوری و بهبود مستمر RWI گفت: “صنعت حمل و نقل به سرعت در حال تغییر است – گاهی اوقات ساعت به ساعت.” «بنابراین اینکه بتوانیم به بینش‌های بازار متصل شویم و آن‌ها را در زمان واقعی جمع کنیم – و سپس مشتریان خود را به آن بینش‌ها متصل کنیم – نه تنها به ما کمک می‌کند زیرک‌تر و زیرک‌تر شویم، بلکه مشتریان ما زیرک‌تر و زیرک‌تر شوند.»

یکی دیگر از اعضای پانل، Woods Denny از KAR Global، یک پلت فرم بازار دیجیتال پیشرو برای عمده فروشی وسایل نقلیه دست دوم، گفت که شرکت او با Domo Everywhere “همه چیز” را وارد کرده است، زیرا این امکان را به همه طرف های دخیل در، مثلاً، یک تراکنش بالقوه با خودروها می دهد تا به اطلاعات مرتبط دسترسی داشته باشند. در زمان واقعی از طریق یک برنامه داده، درست بر روی تلفن های آنها.

دنی، معاون BI در KAR Global می‌گوید: «همچنین ما می‌توانیم با خریدار در مورد چیزی که به دست می‌آورند اعتماد ایجاد کنیم. “اگر بتوانیم این کار را به سرعت و در یک برنامه انجام دهیم، آنها را در اکوسیستم نگه می داریم – و این تفاوت است.”

3 – گسترش Domo در شرکت شما (تماشا کنید)

UPMC و Optum سازمان های مراقبت های بهداشتی هستند که با موفقیت Domo را به بخش مهمی از سازمان های خود تبدیل کرده اند. چگونه این کار را انجام دادند؟

نقطه شروع UPMC شامل آمارهای Domo و نظرسنجی های گروهی بود، بنابراین آوریل ویتزل، که رهبری “قابل هضم کردن داده ها برای افراد در سازمان” را بر عهده داشت، می تواند راه هایی را برای جذب کاربر و افزایش هیجان کارکنان در اطراف پلتفرم فرموله کند.

همکاری همچنین یکی از جنبه های کلیدی مرحله توسعه استراتژی بود – به ویژه در قسمت جلویی.

مدیر ارشد معماری و تجزیه و تحلیل داده UPMC گفت: «در بخش مقدماتی، ما از نزدیک با کارشناسان موضوع کار می کنیم. برای مثال، سرمایه‌دارانی که داده‌های مالی را می‌دانند. ما اطمینان می دهیم که داده ها تأیید شده و قابل اعتماد هستند. سپس از فرآیند صدور گواهینامه در Domo استفاده می کنیم. بنابراین وقتی همه چیز آماده شد، آن را با نماد گواهینامه مهر می زنیم.

«و سپس در انتهای صفحه، جلسات کاری هفتگی داریم که در آن مجموعه داده‌ها را تأیید می‌کنیم و کارت‌هایی را که استفاده نمی‌شوند حذف می‌کنیم. کار پشتیبان می تواند بسیار زیاد باشد، بنابراین شما واقعاً باید با آن همراه باشید.

گسترش Domo می تواند یک تعهد بزرگ باشد، بنابراین مدیریت تغییر نیز باید در نظر گرفته شود. Optum این کار را کرد.

استفن دیون، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل داده Optum می‌گوید: «شما باید دائماً ارتباط برقرار کنید که یک داشبورد خاص چیست. “گاهی اوقات ما به عمق مستندات می پردازیم تا مردم را با آمار اولیه ای که کارت های فردی را تشکیل می دهد، راحت کنیم.”

در مورد ویتزل، او گفت که برگزاری جلسات آموزشی سواد داده و جلسات دو هفته‌ای برای کمپین‌های بازاریابی نیز مهم است.

او گفت: «از زمانی که این فرآیند همسویی کمپین را اجرا کردیم، ما اساساً سرنخ‌ها، تماس‌های تلفنی، قرار ملاقات‌های برنامه‌ریزی‌شده‌مان، و پر شدن فرم‌هایمان را دوبرابر کرده‌ایم – و این کار را با تقریباً 50 درصد هزینه کمتر نیز انجام داده‌ایم.

“بنابراین ما فقط با تماشای همه اتفاقات و داشتن سه، چهار، حتی پنج چشم در هر کمپین، پول خود را دو برابر سخت تر می کنیم.”

میزگرد با صحبت Weitzel و Dion در مورد حرکت دیگری که رهبران تجاری یا مدیران ارشد داده باید هنگام تلاش برای افزایش استفاده از Domo در یک سازمان انجام دهند – از همان ابتدا خرید در سطح بالا را دریافت کنند – و ویژگی های جدید Domo که می خواهند ببینند به پایان رسید. نورد.

Weitzel گفت: “من واقعاً در مورد عملکرد DDX Bricks هیجان زده هستم.” من فکر می‌کنم که این یک تغییر بازی برای ما خواهد بود، زیرا ما می‌توانیم آنچه را که در تمام بیمارستان‌ها و ساختمان‌های سرپایی داریم، بهتر تجسم کنیم.»




دیدگاهتان را بنویسید