کسب و کار ما به وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی بستگی دارد – یک مشتری ناراضی می تواند برای ما هزینه زیادی برای کسب و کار تکراری و جدید داشته باشد. به همین دلیل ما تضمین می کنیم که بیماران ما از کاری که انجام می دهیم راضی خواهند بود. به عنوان مثال، اگر بیمار شکایت کند که روکش جدید باعث ایجاد حساسیت یا مشکلات بایت می شود، دندانپزشک دیگری را به انجام مجدد کار به صورت رایگان اختصاص می دهیم. برای ردیابی این روند، میخواستیم رویههای رضایتبخش انجامشده توسط هر یک از دندانپزشکان خود را بشماریم و غرامت را به دندانپزشکانی که دوباره کار را انجام میدهند هدایت کنیم. اما سیستم مدیریت مطب دندانپزشکی ما هیچ راهی برای تشخیص مجدد کار از کار اصلی، رسیدگی به شکایات تامینکنندگان، یا مدیریت تغییر در غرامت به ما نمیدهد. ما مجبور شدیم دوباره کار را به صورت دستی برچسب گذاری کنیم و سپس تنظیمات کنترل کیفیت و جبران را در اکسل انجام دهیم. چنین فرآیندهای دستی همیشه به معنای تاخیر و خطا است که مشکلات جدی در هنگام رسیدگی به کیفیت خدمات، ارزیابی کارکنان و مسائل مربوط به جبران خسارت است. اما این یک تعمیر آسان در Domo است. ما یک فرآیند استاندارد در یادداشتها ایجاد کردهایم تا ویزیتهای کار مجدد را شناسایی و ضبط کنیم و کانالی را برای بازپرداخت به دندانپزشکی که کار اصلی را اصلاح کرده است راهاندازی کنیم. این راه حل خطاهای دستی را از بین می برد و هر ماه ساعت ها در کار صفحه گسترده صرفه جویی می کند. خودکارسازی فرآیند بیشتر احساسات را از بحثهای جبران خسارت میگیرد و به همه کمک میکند تا روی راههایی برای ارائه خدمات با کیفیت برتر تمرکز کنند. بهترین از همه، این است که به طور خودکار کیفیت تمرین را با پاداش هماهنگ می کند، و کارکنان بالینی ما را برای حفظ استانداردهای بالایی که ما و مشتریانمان انتظار داریم را با انگیزه نگه می دارد.
مورد استفاده
نتیجه گیری