Dntl Bar حفاظت از دادهها را در سیستمهای ثبت سوابق خود از ابتدا طراحی میکند: همه خطمشیها و رویههای حفاظت از دادههای ما مطابق با الزامات HIPAA و GDPR هستند یا از آنها فراتر میروند. ما مسیر بیشتری را طی کردیم زیرا میخواستیم با مقررات حفظ حریم خصوصی که در حین گسترش با آنها مواجه میشویم، مطابقت داشته باشیم، اما بیشتر به این دلیل که بیماران ما مستحق دانستن اینکه اطلاعات پزشکی شخصیشان محرمانه باقی میماند. زمانی که بیمار کارمند باشد چالش خاصی وجود دارد. ما برای کارمندان تخفیف هایی را برای محصولات و خدمات ارائه می دهیم و اکثر کارمندان ما از آنها استفاده می کنند. اما این خطر افشای سوابق پزشکی شخصی آنها را در اختیار هر کسی که به داده های مدیریت تمرین دسترسی دارد، می کند. طبق مدل داده محور ما، این عملاً همه افراد شرکت هستند! روش معمول برای مقابله با چنین مشکلی از طریق فیلتر کردن است: ایجاد یک پایگاه داده دوم با حذف اطلاعات محافظت شده. اما این کار فضای ذخیرهسازی ابری را از بین میبرد، هزینه دارد و پایگاه داده با اندازه کامل دیگری را برای همگامسازی، تهیه نسخه پشتیبان، ایمن و مدیریت اضافه میکند. ما رویکرد متفاوتی در پیش گرفتیم. با Domo، ما یک محیط امن ایجاد کردهایم: داشبورد بیمار-کارمند که دسترسی به دادههای مهم درمان مانند توضیحات، کد، داروها و غیره را مسدود میکند. فقط یک نفر در Domo – مدیر منابع انسانی – کلید را در اختیار دارد. اطلاعات هم امن است و هم در صورت نیاز در دسترس است. انطباق با حفاظت از دادهها با اتخاذ مقررات جدید و اصلاح مقررات قدیمی، به طور فزایندهای پیچیدهتر میشود. Domo به ما انعطاف پذیری می دهد تا بتوانیم مطابقت را حفظ کنیم و از داده های بیماران خود بدون راه حل های IT دست و پاگیر و گران قیمت محافظت کنیم. کارمندان با استفاده از خدمات ما احساس راحتی بیشتری می کنند و مطمئن هستند که به حریم خصوصی اطلاعات شخصی بیماران خود احترام می گذارند.
مورد استفاده
نتیجه گیری