من میشل حماد هستم، معمار هوش تجاری برای RWI Logistics، یک ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث که از هوش تجاری، مدیریت حمل و نقل و کارگزاری برای رسیدگی به مسائل زنجیره تامین برای مشتریان خود استفاده می کند. برای کمک به نمایندگان فروش ما در انتخاب سریعتر قیمتهای روزانه، یک پایگاه داده قیمتگذاری در Domo ایجاد کردهایم. ما یک فرآیند رسمی برای قیمت گذاری درخواست های بزرگ مشتریان برای پیشنهادات داریم. با این حال، بسیاری از معاملات ما فرصتهای کوچکتر، یکبارهتر و در بسیاری از موارد تنها یک بار هستند. نمایندگان فروش این فرصت های معمول را با استفاده از روش های ترجیحی خود، که معمولاً شامل شهود و تحقیقات بازار با استفاده از منابع داخلی و خارجی است، نقل می کنند. نمایندگان فروش ما کسانی هستند که بیشترین تعامل را با مشتریان دارند، بنابراین آنها اطلاعات ارزشمندی دارند که اگر فرآیند مناقصه را کاملاً خودکار کنیم، از بین می رود. برای اطمینان از اینکه نمایندگان فروش تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دارند، ما نقاط داده را در یک مکان در اختیار آنها قرار می دهیم. به این ترتیب، آنها میتوانند مطمئن باشند که در پروژهها کمتر پیشنهادی ندادهاند و همچنان رقابتی باقی میمانند و در عین حال زمان بیشتری را به روابط با مشتری اختصاص میدهند. با خودکارسازی نظرسنجیها، زمان آنها را آزاد میکنیم و در عین حال مطمئن میشویم که پول روی میز باقی نمیگذارند. ما از Domo برای جمعآوری و ترکیب چندین منبع اطلاعات قیمتگذاری، از جمله تاریخچه بارگیری RWI، قیمتهای فعلی و گذشته حامل، دادههای بازار خارجی و موارد دیگر استفاده میکنیم. ما دادهها را در یک داشبورد ساده به نمایندگان خود ارائه میکنیم که روند قیمت را در طول زمان نشان میدهد و فهرستی از شرکتهای مخابراتی که در گذشته از خطوط مشابه (ترکیب مبدا و مقصد) استفاده کردهاند. پذیرش ابزار جدید سریع و مشتاقانه بود! اغلب توسط نمایندگان ما استفاده می شود. نشانه بزرگ موفقیت، پیشنهادهایی است که هر هفته برای گسترش و بهبود دریافت می کنیم. این مثال نشان می دهد که چگونه فناوری اطلاعات می تواند در کنار استعدادهای انسانی به جای تلاش برای جایگزینی آن کار کند.
مورد استفاده
نتیجه گیری