DP21 Rewind: 4 جلسه سواد داده که ارزش تماشای (دوباره) دارد


اکنون که من نه تنها معنی چابکی داده را به اشتراک گذاشتم، بلکه همچنین به اشتراک گذاشتم که کدام جلسات Domopalooza 2021 در مورد این موضوع ارزش دیدن (یا حتی تماشای مجدد) را دارند، وقت آن رسیده است که بر دومین ستون از سه ستونی که پایه و اساس مدرن را تشکیل می دهند تمرکز کنیم. BI برای همه: سواد داده.

همانطور که جاش جیمز، مدیرعامل Domo در سخنرانی اصلی DP21 گفت، سواد داده به معنای در دسترس‌تر و مفیدتر کردن داده‌ها برای همه است.

او گفت: «این در مورد استخدام یا آموزش تحلیلگران بیشتر مانند رویکرد سنتی BI نیست. این در مورد دادن اعتماد به نفس به مردم عادی برای استفاده از داده ها در زندگی روزمره است.

وقتی یک سازمان پر از افرادی است که به داده ها دسترسی دارند و نحوه استفاده از آن را می دانند، چیزی ایجاد می کند که می تواند تفاوت ایجاد کند. همه چیز: کنجکاوی

این به این دلیل است که کنجکاوی منجر به سؤال می شود. این یک تغییر اساسی در تفکر است که به نوبه خود منجر به اکتشافات و فرصت های جدید می شود.

جاش گفت: «در حالی که BI سنتی بیشتر در مورد پاسخ های تکراری بود، BI مدرن تماماً در مورد سؤالات است. “وقتی سوال پرسیدن آسان تر است، با سوالاتی مواجه می شوید که قبلاً حتی فکرش را هم نمی کردید بپرسید.”

Domopalooza 2021 نمونه‌هایی از سواد داده‌ای را که به درستی انجام شده بود، ارائه نکرد. برای لیست کامل جلسات متمرکز بر این عنصر ضروری BI مدرن، اینجا را کلیک کنید. برای خلاصه‌ها و پیوندها به محبوب‌ترین جلسات سواد داده تا به امروز، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1- کنجکاوی و آینده فرهنگ داده محور (تماشا کنید)

از ابتدا، هدف BI و تجزیه و تحلیل پاسخ دادن به سؤالات کسب و کار بزرگ با داده ها بوده است. مرحله بعدی تکامل BI از ناشناخته ها خواهد آمد – و کنجکاوی در مورد داده ها جرقه ای خواهد بود که شور و شوق مورد نیاز برای کمک به کارمندان، شرکا و مشتریان را در استفاده از داده ها برای کار به روش های جدید شعله ور می کند.

در این میزگرد، رهبران BI در گروه موسیقی یونیورسال، فوجی زیراکس، La-Z-Boy و Compass Agribusiness Management در مورد چگونگی ایجاد کنجکاوی داده ها و الهام بخشیدن به تغییر با حفظ امنیت و کنترل صحبت کردند.

لزلی دمپسی، مدیر فروش La-Z-Boy، گفت: “پیوستن رهبران برای صحبت در مورد داده ها یک گام کلیدی است، زیرا همکاری را تشویق می کند و کنجکاوی را برمی انگیزد.”

2 – راهنمای بهبود کنجکاوی داده برای توده ها (تماشا کنید)

در دنیای پر سرعت امروز، داشتن فرهنگ داده محور در سراسر شرکت کاملاً ضروری است. در این کارگاه، مزایای یک چارچوب حاکمیت داده را برای ایجاد اعتماد به داده ها و در عین حال افزایش مهم ترین عنصر از همه: کنجکاوی داده ها کشف خواهید کرد.

بریتنی کرات، مدیر تجزیه و تحلیل و بینش Degreed، پیشتاز است، همچنین بینندگان را از طریق موانع رایج برای افزایش قدرت ایجاد تجزیه و تحلیل عبور می دهد.

بریتانی گفت: «هرچه بیشتر درباره ویراستاران و مشارکت‌کنندگان خود و نحوه استفاده آنها از Domo بدانید، بهتر می‌توانید از آنها حمایت کنید، آنها را راهنمایی کنید و واقعاً آنها را به قهرمانان اطلاعاتی مطمئن و کنجکاو تبدیل کنید.»

3- عملیاتی کردن برای اقناع و نفوذ (تماشا کنید)

بصیرت بدون عمل یک هدیه هدر رفته است. اما عمل مستلزم اقناع و نفوذ است. مهم نیست چه کسی را می خواهید متقاعد کنید، استفاده صحیح از داده ها می تواند بر تصمیمات آنها تأثیر بگذارد.

زمان به کار انداختن داده ها است. در این میزگرد، نمایندگان Grant Thornton، UPMC و ON24 در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک کاتالیزور برای تغییرات معنادار و نحوه آموزش به دیگران برای انجام همین کار بحث می کنند.

آوریل ویتزل، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی UPMC، گفت: «زمانی که می‌خواهیم استفاده از داده‌ها (در سایر بخش‌های سازمان) را گسترش دهیم، به این می‌پردازیم که چه کسی «قهرمان داده» در آن بخش‌های خاص است. “به این ترتیب، آنها آنها می توانند بروند و به همتایان خود آموزش دهند، که بسیار مؤثرتر از دستورالعملی است که از جای دیگری آمده است.

4- همکاری و کارایی از طریق تمرکز داده ها (تماشا کنید)

با در دسترس قرار دادن داده ها در سازمان خود، می توانید راه را برای محصول جانبی قدرتمند سواد داده ای ایجاد کنید: همکاری.

در این جلسه، شما یاد خواهید گرفت که چگونه سیلوهای داده بخش را تجزیه کنید و در عین حال گزارش‌دهی را برای گروه‌ها و افراد در تمام سطوح شرکت کاملاً خودکار و سفارشی کنید.

امی مک‌مانوس و جان استینت را از Hobo Bags، یک شرکت خانوادگی کیف‌های دستی و کالاهای چرمی که ریشه در صنایع دستی دارد، همراه با آژانس شریک Blue Moon Digital، بشنوید که چگونه فرآیندهای کارآمدی را از طریق Domo ایجاد کرده‌اند.

جان، مدیر ارشد فناوری Hobo، می‌گوید: «قبل از اجرای Domo، من حدود نیمی از زمان خود را صرف پشتیبانی از توسعه و نگهداری گزارش‌ها برای سازمان خود می‌کردم. “و بخش بزرگی از کار من کمک به کارآمدتر کردن شرکت و استفاده عاقلانه از داده های ما است.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد BI مدرن برای همه، منتظر پست های وبلاگ بیشتر در مورد اصولی که آن را فعال می کنند، از جمله اقدامات هوشمندانه، باشید.




دیدگاهتان را بنویسید