GE HealthCare با گزارش Domo یک منبع حقیقت واحد ایجاد می کند





/ GE HealthCare با گزارش Domo یک منبع حقیقت واحد ایجاد می کند
















مانند بسیاری از شرکت‌هایی که دفاتری در سرتاسر جهان دارند، GE Healthcare برای جمع‌آوری و نگهداری اطلاعات حیاتی کسب‌وکار به پایگاه‌های اطلاعاتی متعدد متکی است. برخی از آنها برای مطابقت با مقررات محلی منحصر به فرد و الزامات گزارش دهی سفارشی شده اند. برخی دیگر چنان عمیقاً در سیستم ها و فرآیندهای عملیاتی مرتبط تعبیه شده اند که ادغام آنها منطقی نیست.

برای مثال، بخش فروش کسب‌وکاری که من در آن کار می‌کنم از Salesforce برای مدیریت روابط با مشتری و Aptuus برای مدیریت روابط ما استفاده می‌کند. فرآیند نقل قول USCAN، Oracle، PeopleSoft و سایر ابزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی – و اینها بزرگترین هستند.

مورد استفاده

قبل از Domo، زمانی که برای بررسی‌های عملیاتی به گزارش وضعیت کسب‌وکار نیاز داشتیم – خواه درآمد، عقب ماندگی، واقعی برای پیش‌بینی عملکرد یا معیارهای کارمندان – همه پایگاه‌های داده مرتبط – هزاران ردیف – را فیلتر می‌کردیم تا انبوه جزئیات نامربوط را حذف کنیم. و سپس اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری و قالب بندی می کنیم. این به قدری وقت گیر بود که ارتباط داده ها یا مشکل تجاری ممکن است تا زمان تکمیل گزارش منقضی شود.

Domo به ما کمک کرد تا مشکل گزارش خود را بدون ریپ و جایگزینی غول پیکر همه پایگاه های داده ما در سراسر جهان حل کنیم. ما از انواع رابط‌ها برای ایجاد مجموعه داده‌های خود استفاده می‌کنیم، از جمله اتصالات Domo، Magic ETL، و جریان‌های داده SQL برای جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز، عادی‌سازی و کپی کردن آن‌ها در یک منبع حقیقت، و سپس از ابزارهای عالی ارائه Domo برای سفارشی‌سازی یک دیدگاهی که به مخاطبان ما در درک آن کمک می کند.

نتیجه گیری

اکنون می‌توانیم گزارش‌هایی را در زمانی که به آن‌ها نیاز داریم تولید کنیم و در حالی که هنوز مرتبط با کسب‌وکار هستند، به آن‌ها اضافه کنیم. بیشترین تأثیر در گزارش درآمد داخلی ما بود، جایی که ما تکرار را حذف کردیم تا تصویری بسیار واضح تر از جایگاه خود داشته باشیم.













دیدگاهتان را بنویسید