بیمه اتکایی یک تجارت بالغ و محافظه کارانه است. پایگاههای اطلاعاتی Assertion یک طاقچه نرمافزاری هستند و سیستمهای گزارشدهی معمولاً به صورت سفارشی SQL یا حتی پایگاههای داده Access ساخته میشوند. از آنجایی که جمعآوری، پاکسازی و گزارشدهی دادهها بسیار پیچیده است، بسیاری از اعضای ما در توانایی دسترسی به اطلاعات ادعاهای خود محدود هستند. بسیاری از اعضای NLC Mutual فاقد کارکنان و تخصص برای جمع آوری این داده ها هستند، بنابراین ما به هر مشتری پیشنهاد دادیم که یک مجوز فرعی از پیش پرداخت شده Domo بدهیم و به آنها نشان دهیم که چگونه از آن برای جمع آوری داده ها و گزارش استفاده کنند. هیئت مدیره خود ما در ابتدا شک داشت، اما دستاوردهای بالقوه کارایی قانع کننده بود. با کار با یک مشتری در یک زمان، ما با کارکنان فناوری اطلاعات کار کردیم تا صدور ادعاها را برای تنظیم و فراموش کردن عملکرد خودکار کنیم و بار مداوم ایجاد نکنیم. ما دادههای ادعاها را با استفاده از Domo Workbench و اتصال SFTP استخراج کردیم، سپس توالیهای Extract-Transform-Load (ETL) را برای جمعآوری و تمیز کردن آن ایجاد کردیم. در آن مرحله، ما دادهها را با کارکنان مدیریت اعتبارسنجی کردیم: “آیا این همان چیزی است که انتظار دارید بعد از اعتبارسنجی، ما به سرعت نقشههایی ایجاد کنیم که اغلب بینشی از دادههای آنها ارائه میدهند که آنها ندیدهاند، و آنها را قادر میسازد تا بهتر مدیریت کنند؟” سازمان . ایالت ها با یکدیگر رقابت نمی کنند، بنابراین مدیران استخر ریسک یک گروه منسجم هستند. به سرعت شایع شد که این مزیت جدید Domo از NLC Mutual در دسترس است و اکنون به 100% رسیده است. و تصادفی نیست که حق بیمه ما – روشی که کسب و کارمان را اندازه گیری می کنیم – از زمانی که مجوز فرعی Domo را شروع کردیم، دو برابر شده است، و اینکه آنها هنوز در مسیر رشد هستند.
مورد استفاده
نتیجه گیری