ایجاد یک بنیاد داده با جذابیت هوش مصنوعی و سایر بینش‌های شگفت‌انگیز مشتری رقابت می‌کند.


گرد و غبار در تور اخیر استرالیایی Domo Connections فروکش کرده است. برای کسانی که ممکن است ندانند، تور اتصالات یکی از رویدادهای کلیدی مشتری Domo است (دیگری Domopalooza است)، که در آن مدیران و کارکنان فنی آخرین استراتژی Domo و به‌روزرسانی‌های محصول را در قالب نمایش جاده‌ای به اشتراک می‌گذارند. امسال، برای اولین بار، تور Connections گسترش یافت و شامل سیدنی و ملبورن شد و Domo آسیا-اقیانوسیه و جامعه مشتریان محلی Domo را به نمایش گذاشت.

بیایید با پنج مشاهدات برتر من در مورد این رویداد – و معنای آنها برای مشتریان در همه جا – مستقیماً به آن بپردازیم!

پنج غذای آماده از تور Domo Connections در سیدنی و ملبورن

1. منطقه آسیا و اقیانوسیه آمریکای شمالی نیست.

برای شرکت های مستقر در ایالات متحده، برای مدیریت آسان است که از آنچه در سایر نقاط جهان رخ می دهد چشم پوشی کنند. کارکنان محلی Domo همیشه مشتریان ما را به شدت نمایندگی می کنند. با این حال، هیچ چیز بهتر از شنیدن مستقیم مدیران جهانی برای درک بازخورد مستقیم و نیازهای منحصر به فرد نیست.

این برای مدیران اجرایی (و کارکنان فنی) روشن‌کننده است که بدانند مشتریان استرالیایی در حالی که در محیط‌های نظارتی بسیار متفاوت کار می‌کنند، موارد استفاده پیچیده و پیچیده‌ای از Domo دارند. صرف نظر از این، نوآوری در آسیا و اقیانوسیه زنده است و ما همچنان توانایی های محصول Domo را به چالش می کشیم!

2. قوانین هوش مصنوعی.

تعجب آور نیست، هوش مصنوعی همچنان داغ ترین موضوع در این سیاره است و مشتریان تشنه کسب اطلاعات در مورد استراتژی هوش مصنوعی Domo و ویژگی های محصول در حال ظهور بودند. رویکرد بالغ و آگنوستیک ما به هوش مصنوعی مولد و قابلیت‌های مدیریت مدل، با مشتریان سازمانی استرالیایی طنین‌انداز می‌شود، زیرا آنها فراتر از شواهد مفهومی «صبر کن و ببین» و به برنامه‌های هوش مصنوعی معنادار در سال جدید نگاه می‌کنند.

3. داده ها اهمیت دارند.

هوش مصنوعی همچنین کیفیت داده ها را روشن کرده است و سوگیری ها و شکاف ها را در منابع داده استرالیایی آشکار می کند – منابعی که قبلاً توسط رژیم های تحلیلی موجود پنهان شده بودند. یک موضوع گسترده در هر دو شهر تور اتصال، شناخت مشتری از این مشکل، همراه با افزایش تمرکز بر حصول اطمینان از جمع‌آوری داده‌های دقیق و مناسب بود. به همین ترتیب، مشتریان انتظار داشتند که این «دیدگاه تازه» در مورد داده‌ها بر بینش‌های به‌دست‌آمده از تجزیه و تحلیل‌های سنتی تأثیر بگذارد، زیرا داده‌ها و مدل‌های با کیفیت بالاتر به منابع داده و پلتفرم‌های مربوطه بازخورد داده می‌شوند.

4. اصول اولیه هرگز تغییر نمی کند.

هر چقدر هم که این نتیجه گیری خسته کننده به نظر برسد، به سرعت مشخص شد که مشتریان استرالیایی، مانند همتایان جهانی خود، به طور روزانه با اصول مدیریت داده و حاکمیت دست و پنجه نرم می کنند. شرکت های بالغ در استرالیا نگرانی های مشابهی در مورد پیچیدگی، هزینه های عملیاتی و ارتباط تجاری دارند که همیشه بخشی از صنعت داده و تجزیه و تحلیل بوده است. علیرغم جذابیت هوش مصنوعی، هنوز هم تمایل زیادی برای سهولت استفاده، کارایی و تأثیر تجاری که Domo ارائه می دهد وجود دارد.

5. مشتریان Domo را دوست دارند.

یکی از بازخوردهایی که در تمام رویدادهای Connections Tour در سراسر جهان ثابت است، عشق مشتریان به محصول است. برخلاف بسیاری از پلتفرم‌های نرم‌افزاری دیگر، مردم واقعاً از استفاده از محصول لذت می‌برند و متوجه می‌شوند که Domo ارزش واقعی برای کاری که انجام می‌دهند به ارمغان می‌آورد. این بدان معنا نیست که در این مسیر چالشی وجود ندارد و جایی برای پیشرفت Domo وجود ندارد. با این حال، هنگامی که از موقعیت پذیرش و اشتیاق کاربر شروع می‌کنید، می‌توانید خیلی راحت‌تر روی حل مشکل واقعی کسب‌وکار تمرکز کنید. همانطور که تور Connections ثابت کرد، تعداد زیادی از علاقه مندان به Domo در آن پایین وجود دارند.

با توجه به موفقیت تور Connections امسال در استرالیا، می توان گفت که سال آینده برمی گردیم. مشتریان واقعاً از ارتباط مستقیم با مدیران و متخصصان محصول Domo قدردانی می‌کنند و این رویدادها به ما امکان می‌دهد به طور کامل بفهمیم مشتریانمان چه می‌خواهند – و مهم‌تر از همه، چرا. اگر بازخورد مثبت مشتری راهنمایی باشد، ما به مکان‌های بزرگ‌تری نیز نیاز خواهیم داشت!




دیدگاهتان را بنویسید