3 روش Domo Everywhere می تواند درآمد ایجاد کند، هزینه ها را کاهش دهد و کسب و کار شما را بهبود بخشد


مهندسان محصول شما در یک حلقه گرفتار شده اند. در واقع، آنها در چندین چرخه گیر افتاده اند، که هر یک از آنها می تواند آنها را از انجام بهترین کاری که انجام می دهند محدود کند: ایجاد محصولات عالی برای مشتریان شما.

مهندسان شما می خواهند نوآوری کنند، محصولات جدید را به بازار بیاورند و نیازهای مشتری را پیش بینی کنند. اما آنها در حل مشکلات و به معنای واقعی کلمه روشن نگه داشتن چراغ ها گیر کرده اند.

مهندسان شما می خواهند بهترین تجربه ممکن را برای مشتری فراهم کنند. اما سفارشی کردن محصول خود و اصلاح مجموعه ویژگی برای هر مشتری، ساعات قابل پرداخت را افزایش می دهد. سپس پروژه بیشتر طول می کشد و از بودجه فراتر می رود – و از قضا رضایت مشتری به هر حال کاهش می یابد.

مهندسان شما می خواهند کارآمد کار کنند. اما زمانی که مدیریت مدیریت را سخت‌تر می‌کند، کیفیت محصول آسیب می‌بیند. حفظ مشکل تر می شود و بودجه حتی بیشتر کاهش می یابد.

اگر مدیر محصول یا رهبر مهندسی نرم افزار هستید، این الگوها را از نزدیک می شناسید. و صندوق ورودی شما احتمالاً مملو از نمایندگان فروش است که راه‌حل‌های جدید و درخشانی را ارائه می‌کنند که نوید پایان دادن به چرخه را می‌دهد – تا زمانی که بتوانید صد هزار دلار دیگر بپردازید.

هیچ ابزار واحدی نمی تواند به طور کامل به آن نوع وعده برای پایان دادن به چالش های اساسی شرکت عمل کند. اما در اینجا چیزی است که ما می خواهیم ارائه دهیم: Domo Everywhere می تواند راه حلی زیبا و البته غیرمنتظره ارائه دهد. ابزارهایی که ما در پلتفرم تعبیه کرده‌ایم می‌توانند به تیم شما در کاهش هزینه‌های عملیاتی، ایجاد درآمد و افزایش بازگشت سرمایه کمک کنند. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چگونه.

نحوه افزایش درآمد و کاهش هزینه با Domo Everywhere

Domo Everywhere پلت فرم تحلیلی داخلی ما است. این به کسب و کارها کمک می کند تا تجربه داده بهتری را برای مشتریان خود فراهم کنند. همانطور که Domo Everywhere تکامل یافت، متوجه شدیم که می تواند دستاوردهای بیشتری برای تیم های محصول و مهندسی داشته باشد، از جمله:

1. کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهید: می توانید محصولات را با سرمایه گذاری بسیار کمتری بسازید و نگهداری کنید.

سفارشی کردن تجربه محصول خود برای گروه های کاربر هدف، پذیرش و تجزیه و تحلیل محصول شما را افزایش می دهد. اما سفارشی سازی هم برای ایجاد و هم برای نگهداری هزینه بر است. هر مشتری که نیاز به تغییراتی در مجموعه ویژگی دارد، هر چقدر هم که کوچک باشد، هزینه کلی تحویل محصول را افزایش می دهد. می توانید با کاهش تعداد کارکنان یا کاهش دیگر هزینه ها را کاهش دهید، اما پس از آن کیفیت محصول شروع به کاهش می کند.

Domo Everywhere ابزارهایی را در اختیار سازندگان محصول قرار می دهد تا محصولات داده خود را با هزینه بسیار کمتر سفارشی کنند. این به شما امکان می دهد برای هر مشتری محیط های جداگانه ای ایجاد کنید که می تواند به طور مستقل پیکربندی شود. این بدان معناست که تیم شما می‌تواند به طور متمرکز همه چیز را از تنظیمات رابط کاربری اولیه تا ویژگی‌های کامل پلتفرم Domo در اختیار مشتریان شما قرار دهد. با این مجموعه ابزار، می‌توانید تیم فشرده‌تری از متخصصان داخلی را مدیریت کنید – به جای اینکه صدها هزار دلار برای ساختن تیمی از پیمانکارانی که کسب و کار شما را نمی‌فهمند هزینه کنید.

2. جریان‌های درآمد جدیدی ایجاد کنید: Domo Everywhere می‌تواند به شما در کسب درآمد از داده‌هایتان کمک کند.

داده ها معمولاً یک مرکز هزینه هستند که بر قیمت نهایی شرکت شما تأثیر می گذارد. نرم افزار، ذخیره سازی و کارکنان برای کسب و کار شما هزینه دارد. در Domo، ما می‌خواهیم داده‌های شما درآمد شما را افزایش دهد، نه هزینه‌های کسب‌وکار شما. با Domo Everywhere، می‌توانید محصولات داده‌ای با قابلیت سفارشی‌سازی بالا بسازید و توزیع کنید و آن محصولات را به بازار بیاورید و درآمد مستقیمی را برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید.

در اینجا یک نمونه از Domo Everywhere در عمل آورده شده است: ما با Fluxx، یک راه حل مدیریت کمک های مالی مبتنی بر ابر که تجزیه و تحلیل را برای سازمان های بشردوستانه و بخش عمومی ارائه می دهد، شریک شدیم. ابزارهای گزارش‌دهی در محصول اصلی، نرم‌افزار داده، محدود بودند و مشتری ما فرصتی برای ارائه دید بیشتر داده‌ها دید.

بنابراین، ما قابلیت های تجزیه و تحلیل Domo را از طریق Domo Everywhere در سایت موجود آن شریک جاسازی کردیم. سپس مشتری ما می تواند این سرویس را به عنوان یک افزودنی برای محصول اصلی خود ارائه دهد. مشارکت ما مشتریان ما را قادر می سازد تا به راحتی داده ها را بدون هزینه قابل توجه دریافت، تبدیل و به مشتریان تحویل دهند – و آنها را قادر می سازد تا حضور محصول خود را در بازار افزایش دهند و گسترش دهند.

همچنین شایان ذکر است: در Domo، ما همیشه در حال تحقیق و آزمایش راه‌هایی برای بهبود تجربه کاربران با داده‌ها هستیم. هر ویژگی جدیدی که مهندسان داخلی ما به مجموعه ویژگی‌های Domo اضافه می‌کنند به یک فرصت ارزش افزوده برای شما تبدیل می‌شود. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به اصطلاح یک سوئیچ را بچرخانید.

3. به سازندگان خود زمان بدهید: هنگامی که Domo مراقبت از تعمیر و نگهداری را انجام می دهد، مهندسان شما می توانند بر فعالیت های درآمدزایی تمرکز کنند.

در دنیای تولید و فروش محصولات یک اصل وجود دارد: گران ترین بخش کل چرخه عمر محصول، از زمان ایجاد تا بازنشستگی، پشتیبانی پس از فروش است. بیش از 80 درصد از کل هزینه ساخت و تحویل یک محصول در این مرحله اتفاق می افتد. بخش قابل توجهی از این هزینه ها برای منابع مهندسی برای حل مشکلات و ارائه به روز رسانی است.

با Domo Everywhere، ما شما را به چالش می‌کشیم تا به این فکر کنید که اگر تیم‌های محصول شما فقط چراغ‌ها را روشن نمی‌کردند، به چه چیز دیگری می‌توانستند دست پیدا کنند. چه محصولات جدیدی را عرضه خواهند کرد؟ چه نیازهایی را می‌توانستند، به سبک آمازون، قبل از اینکه مشتری درخواست کند، برآورده کنند؟

پلت فرم مناسب BI می تواند بسیار بیشتر از تجزیه و تحلیل فعلی انجام دهد. برای یادگیری بیشتر آماده اید؟

Domo می تواند بسیار بیشتر از تجزیه و تحلیل تجاری انجام دهد. اگر می‌خواهید راه‌هایی برای به دست آوردن ارزش بیشتر از داده‌هایی که در حال حاضر دارید پیدا کنید، می‌توانید:

خودتان با ابزارها آزمایش کنید.
می توانید Domo Everywhere را به صورت رایگان امتحان کنید. شروع به ایجاد نمونه‌های جدید کنید، محیط‌های آزمایشی را دانلود کنید تا قابلیت‌های ما را کشف کنید، و به این فکر کنید که چگونه می‌توانید از داده‌های خود کسب درآمد کنید.

ببینید شرکت های دیگر چگونه از داده های خود درآمدزایی می کنند.
داستان‌های بیشتر مشتریان Domo Everywhere، از جمله BacklotCars (خودرو)، CleanChoice Energy (انرژی) و iPro Systems (تجزیه و تحلیل مواد غذایی) را مشاهده کنید.

Domo را در هر نقطه از محیط خود (برای مشتریان فعلی) جاسازی کنید.
ویدیوی بررسی Domo Everywhere ما را تماشا کنید. ما مطمئن خواهیم شد که همه چیزهایی را که برای استفاده از این ابزارها در محیط خود نیاز دارید، می دانید.




دیدگاهتان را بنویسید