Domo به GE HealthCare کمک می کند تا خدمات حرفه ای خود را اندازه گیری و بهینه کند





/ Domo به GE HealthCare کمک می کند تا خدمات حرفه ای خود را اندازه گیری و بهینه کند
















خدمات حرفه ای با فروش تجهیزات پزشکی مدرن همراه است. در بسیاری از بازارهایی که به آنها خدمات می دهیم، مشتریان از ما می خواهند که به آنها کمک کنیم تا راه حل های ما را برنامه ریزی، نصب و نگهداری کنیم. در هسته آن، زمان و تخصص متخصصان ما ارزشی را برای مشتری فراهم می کند، و چیزهای زیادی در این معادله وجود دارد. تخمین مدت پروژه ما ممکن است توسط خطاهای محدوده، قطع سیستم، آمادگی مشتری و مجموعه ای از عوامل دیگر مغرضانه باشد. با توجه به اینکه برخی از مناطق جهانی از ابزارها و رویه‌های متفاوتی برای تخمین و ثبت زمان صرف شده برای پروژه‌ها استفاده می‌کنند، نمی‌توانیم تصویر ثابتی از عملکرد تیم‌های خدمات حرفه‌ای ما در سراسر جهان داشته باشیم.

مورد استفاده

ما یک ابتکار جهانی را برای خودکارسازی و استانداردسازی فرآیندهای گزارش ورود با تمرکز بر تیم های ایالات متحده و اروپا راه اندازی کردیم. اعمال معیارهای سختگیرانه برای دسته بندی های ورودی زمانی ناسازگار، باعث شروع برخی گفتگوهای صریح شد، اما با کمک Domo برای مدل سازی و اصلاح رویکردمان، پیشرفت خوبی داشتیم. Domo به ما این انعطاف‌پذیری را داد تا «فرایند ورود به زمان واقعی» را تعریف و اجرا کنیم که برای متخصصان خدمات در دو قاره کار می‌کند.

نتیجه گیری

ما هنوز در حال اجتماعی کردن این مفهوم در بین تیم‌هایمان هستیم، اما مشتاقانه منتظر استفاده از Domo برای معیارهای ورود زمان ثابت و جهانی هستیم.













دیدگاهتان را بنویسید