برنامه هفته: معادله درآمد تجارت الکترونیک


بازاریاب‌های دیجیتال امروزی در کانال‌های بیشتری نسبت به قبل کار می‌کنند و رسانه‌های اجتماعی، جستجو، موبایل و تاکتیک‌های دیگر را برای جذب مشتریان در بازاری بسیار رقابتی ترکیب می‌کنند. اما در حالی که این انعطاف‌پذیری به برندهای تجارت الکترونیک اجازه می‌دهد تا مخاطبان هدف خود را در تنظیمات مختلف درگیر کنند، می‌تواند اندازه‌گیری اثربخشی آنها را نیز دشوار کند.

در بازاریابی همه‌کانالی، هر پلتفرم خرید، نتایج کمپین خود را در گزارشی جداگانه ارائه می‌کند. به این ترتیب، بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک در نهایت عملکرد هر کانال را به طور جداگانه ارزیابی می کنند. این کسب‌وکارها با نداشتن دیدگاهی جامع از اینکه چگونه ترکیب بازاریابی آنها بر رشد درآمد کلی تأثیر می‌گذارد، راهی برای دانستن اینکه کدام کانال‌ها منجر به نتایج می‌شوند و کدامیک آنها را به سمت پایین می‌کشد، ندارند. و اگر نمی توانید تعیین کنید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، بهینه سازی عملکرد در آینده تقریبا غیرممکن است.

خوشبختانه، برنامه داشبورد معادله درآمد تجارت الکترونیکی وجود دارد که توسط Blue Moon Digital برای Domo ایجاد شده است. تنها با چند کلیک، می‌توانید ببینید که چگونه و چرا هر کانال نتایج را برای کسب‌وکار دیجیتالی شما به ارمغان می‌آورد – دیگر وقت خود را با ترکیب دستی داده‌ها از چندین گزارش تلف نکنید.

معادله درآمد تجارت الکترونیک عوامل کلیدی موثر بر عملکرد شما را روشن می کند.

داشبورد معادله درآمد تجارت الکترونیک یک ابزار تجسم داده است که تجارت دیجیتال شما را به یک فرمول ساده تقطیر می کند: ترافیک x نرخ تبدیل x میانگین ارزش سفارش = درآمد. با اتصال برنامه به فیدهای گزارش مختلف خود، معادله درآمد تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد این چهار معیار کلیدی را بر اساس کانال، دستگاه و نوع بازدیدکننده دنبال کنید.

با این اطلاعات، به راحتی می توانید ببینید که چگونه بخش های مختلف برنامه بازاریابی شما بر رشد درآمد در دوره زمانی انتخابی شما تأثیر گذاشته است. حتی بهتر از آن، تفکیک‌های دقیق برنامه از نرخ تبدیل، ترافیک و میانگین ارزش سفارش به شما امکان می‌دهد تشخیص دهید که هر کانال چه کاری را به بهترین شکل انجام می‌دهد – و معیارهایی که نیاز به بهبود دارند – برای حرکت دادن سوزن.

استراتژی بازاریابی خود را در چند لحظه بهینه کنید.

داشبورد معادله درآمد تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد بودجه ها را به موثرترین کانال های خود تخصیص دهید و پیام های خود را برای دستیابی به حداکثر نتایج تنظیم کنید.

به عنوان مثال، اگر می بینید که کمپین های اجتماعی پولی شما بخش بزرگی از درآمد شما را ایجاد می کند، ممکن است تصمیم بگیرید که سرمایه گذاری خود را در آن کانال افزایش دهید. یا اگر متوجه شدید که بازدیدکنندگان جدید بیشتر از مشتریان برگشتی برای محصولات شما پول خرج می کنند، می توانید تلاش کنید تا آن کاربران را مجدداً هدف گیری کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد موانعی را که مانع از تبدیل مشتریان هدف شما می شوند، شناسایی کنید. به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که درآمد تلفن همراه شما به دلیل نرخ تبدیل پایین در رنج است، حتی اگر ترافیک فوق العاده بالا باشد. در این صورت، می‌توانید مسیر خرید را با کاربرپسندتر کردن صفحات محصول خود یا تغییر هدف‌گیری برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، هموار کنید.

در واقع، وقتی صحبت از تجارت الکترونیکی می شود، دانش قدرت است. با اطلاعات ارائه شده توسط برنامه معادله درآمد تجارت الکترونیک از Blue Moon Digital، همه چیزهایی را که برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود برای بهترین نتایج ممکن نیاز دارید، خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Ecommerce Revenue Equation شرکت Blue Moon Digital و همچنین صدها برنامه سفارشی دیگر، به فروشگاه App Domo مراجعه کنید.




دیدگاهتان را بنویسید