نیاز به سرعت: چگونه برنامه های کاربردی داده به موفقیت تجارت کمک می کنند


داده ها همچنان در حال انفجار هستند – و برای بسیاری از سازمان ها، این یک نگرانی بزرگ است. نه به این دلیل که قانون کاهش بازده داده ها با افزایش حجم وجود دارد. اما از آنجا که بسیاری از شرکت ها به سادگی ابزاری برای ادامه دادن ندارند.

مدیر عامل جدید Domo، جان ملر (تصویر)، در خلال بخش افتتاحیه سخنرانی مجازی در Domopalooza 2022 گفت: “BI (هوش تجاری) ما را کمی به وعده داده های بهتر که منجر به نتایج بهتر می شود نزدیکتر کرده است. “اما اگر 2021 هر چیزی را به ما نشان داد، این است که کسب و کارهای امروزی تشنه ابزارهایی هستند که داده های آنها را به درآمد تبدیل می کند.

داشبوردها این کار را نمی کنند زیرا داده ها را در جایی که افراد در حال انجام کار هستند قرار نمی دهند. اما چیزی وجود دارد که انجام می‌دهد: برنامه‌های داده‌ای که کسب‌وکارهای هوشمند در حال حاضر با داده‌های خود بر روی پلتفرم Domo و به راحتی می‌سازند. نتیجه: توانایی تعویض دنده های بالاتر و مانور دادن مانند یک ماشین مسابقه.

ملور پشت فرمان یک ماشین مسابقه واقعی گفت: “وقتی داده های گذشته را به عنوان یک مشکل برای مدیریت به دست می آورید، این سوال پیش می آید که “چقدر سریع می توانم این چیز را بسازم؟”

این پیام اصلی مونولوگ 10 دقیقه‌ای Mellor بود، که همچنین شامل داستان‌هایی از سازمان‌هایی بود که از پلتفرم Domo برای فراتر رفتن از قلمرو هوش مدرن با توسعه سریع تجربیات داده‌ای که منجر به اقدام و تولید نتایج می‌شوند، استفاده کرده‌اند.

ملور گفت: «کاربردها برابر عمل است و عمل برابر است با نتایج».

ملور برای درک بهتر اینکه چرا Domo اینقدر روی برنامه‌های داده تمرکز می‌کند، جای خود را به COO Domo داد، کاترین وانگ، که توضیح داد کجای BI کوتاه است، چگونه برنامه‌های داده می‌توانند شکاف را پر کنند، و چرا Domo پلت فرم ایده آل برای ساخت برنامه های داده

در این فرآیند، وونگ Domo App Framework را معرفی کرد، مجموعه‌ای از ابزارها و قابلیت‌ها برای ساخت برنامه‌های کم‌کد که کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا به سرعت برنامه‌های داده قدرتمند را بسازند، مقیاس‌بندی کنند و به کار گیرند تا 100% سازمان خود را فعال کنند.

او گفت: «ما فقط فکر کردیم، اگر بتوانیم سازمان‌ها را برای کنترل داده‌هایشان آسان‌تر کنیم، همه آن‌ها را در یک تجربه بصری جمع کنیم، و آن را درست در جایی قرار دهیم که فرآیند کسب‌وکار باید اتفاق بیفتد.» شیوه تصمیم گیری کسب و کار را در هر سطحی تغییر دهید.

و وجود دارد. فقط از نمایندگان Deloitte، TIAA، Vivint، UnitedHealth Group و O'Reilly Auto Parts بپرسید، که به نوبت در نیم ساعت آینده به اشتراک گذاشتند که چگونه برنامه های کاربردی داده کسب و کار، روابط کارکنان و مشتریان خود را متحول کرده اند و سطوح کاملا جدیدی از نوآوری و کارایی را باز کرده اند. .

در واقع، برنامه‌های کاربردی داده Deloitte و TIAA که با هم بر روی پلتفرم Domo ساخته شده‌اند، به شکل‌گیری اساس بازنگری بازاریابی در سه خط کسب‌وکار TIAA کمک کردند.

اما اکثر برنامه های کاربردی داده برای رفع یک نیاز یا مشکل خاص طراحی شده اند. برای مثال، Vivint می‌خواست فروش را سریع‌تر افزایش دهد. ماموریت انجام شد: تنها در 12 هفته، اولین شرکت امنیت خانه دیجیتال مجموعه ای از برنامه های کاربردی داده را برای بیش از 3000 نماینده فروش که از آنها برای انجام همه چیز از شناسایی الگوهای فروش گرفته تا سود بهتر پروژه ها استفاده می کنند، ساخت و مستقر کرد.

گروه UnitedHealth یک اپلیکیشن داده توسعه داده است که می‌تواند گردش کارمندان را پیش‌بینی کند و در حال کار روی برنامه دیگری است که به بیماران کمک می‌کند از خودشان مراقبت کنند.

برای قطعات خودرو O'Reilly، برنامه Gameplan Performance به مدیران فروشگاه و منطقه اجازه می دهد تا هوشمندتر کار کنند، نه سخت تر.

اسکات بلکبرن، مدیر ارشد قطعات خودرو O'Reilly می گوید: «بدیهی ترین نکته از راه اندازی برنامه Gameplan ما صرفه جویی در زمان است. “مدیران منطقه می گویند که در زمان زیادی صرفه جویی می کنند زیرا می توانند به معنای واقعی کلمه گوشی خود را بیرون بکشند، برنامه را بیرون بیاورند، در فروشگاه قدم بزنند و به جای اینکه به پیشخوان قطعات ما بسته شوند، خودشان به سوالات پاسخ دهند.”

سایر نکات برجسته جلسه عمومی 90 دقیقه ای عبارتند از:

  • نمایش آسان برای پیگیری و درک نحوه ساخت یک برنامه داده توسط مهندسان Domo.
  • گفتگوی کوتاه بین مدیر ارشد فناوری Domo، دارن تین و مایکروسافتمدیر ارشد محصول، Aditya Challapally، در مورد مجموعه جدیدی از یکپارچه‌سازی محصول که سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا از ارزش دارایی‌های داده Domo خود در اسناد Word، صفحات گسترده اکسل، ارائه‌های Powerpoint، ایمیل‌های Outlook و کانال‌های Teams استفاده کنند – همه اینها به روشی قابل دسترس ، بصری و به روز؛
  • مصاحبه های جذاب و آموزنده با سایر مشتریان Domo از جمله سرگرمی تعاملی سونی، زمان زندگیو Odel Beauty;
  • ارائه پویا برای همه ویژگی های جدید Domo که در حال حاضر در دسترس هستند – از جمله Workflows، Domo Goals، Enterprise Toolkit و چهار برنامه کاربردی خاص صنعت – و همه قابلیت‌های جدید در Domo Multicloud.
  • نگاهی گذرا به آنچه Domo در حال حاضر روی آن کار می کند و قصد دارد به زودی منتشر کند.
  • پرسش و پاسخ زنده با رهبران توسعه محصول Domo. و
  • اجرای فوق العاده سرگرم کننده توسط یک هنرمند رپ آزاد هری مک.

پخش مجدد Domopalooza 2022 را تماشا کنید و این فضا را برای پیش نمایش ویژگی های محصول جدید و خلاصه برخی از محبوب ترین جلسات و میزگردهای رویداد تماشا کنید.




دیدگاهتان را بنویسید