زمان هیجانانگیزی در فناوری است، با افزایش سرسامآوریها به دلیل معرفی اخیر ChatGPT، که ممکن است اولین موردی باشد که هوش مصنوعی (AI) را برای همه از دانشآموزان دبستانی گرفته تا مهندسان نرمافزار ملموس کرده است.
تقریباً هر روز از راهحلهای جدید هوش مصنوعی میشنویم که برای جلب توجه فریاد میزنند، و شرکتها در تلاش هستند تا بفهمند چگونه هوش مصنوعی را به شیوهای هوشمندانه وارد کسبوکار خود کنند که فراتر از تبلیغات تبلیغاتی است.
در Domo، مدتی است که درباره امکانات هوش مصنوعی هیجانزده بودهایم و رویکردی مبتنی بر موارد استفاده را در پیش گرفتهایم تا بر روی هوش مصنوعی نوآوری در پلتفرم تجربه دادهمان متمرکز بمانیم، بهگونهای که ارزش ملموسی به محیطهای دادهمان اضافه کند . این به این معنی است که نیاز خود به امنیت، انعطاف پذیری و قابلیت استفاده را در نظر داشته باشید.
ما با هدف قرار دادن دادهها برای همه افراد بهمنظور افزایش تأثیر تجاری آن، هیجانزده هستیم تا چارچوب هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کنیم: لایه سرویس هوش مصنوعی Domo.
لایه سرویس هوش مصنوعی Domo مشتریان را در صندلی راننده قرار می دهد
هوش مصنوعی تنها به اندازه داده های مرتبط با آن قدرتمند است. ما اتفاقاً متصلترین پشته داده سرتاسر جهان را داریم که فرصتهای متعددی را با گردش کار، اقدامات مبتنی بر هشدار و برنامههای خودکار باز میکند. و مانند همه چیزهای Domo، لایه سرویس هوش مصنوعی ما برای ارائه انعطافپذیری، امنیت و ارزش تجاری ساخته شده است.
لایه سرویس هوش مصنوعی Domo مدیریت، استقرار و بهینهسازی مدلهای AI و ML را برای کاربران آسان میکند – از جمله مدلهای زبان بزرگ (LLM) – تا بتوانند بیشترین بهره را از دادههای خود ببرند. قابلیتهای آن از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی که تولید متن و جستارهای SQL را امکانپذیر میسازد تا رونویسی صوتی و ترجمه متن را شامل میشود.
مهمتر از همه، این چارچوب مشتریان و شرکا را قادر میسازد تا مدلها و راهحلهای خود را در بستر تجربه داده ما میزبانی و مدیریت کنند. در اینجا یک نمای کلی از آنچه که لایه سرویس هوش مصنوعی ما فعال می کند آورده شده است:
- انتخاب مدل انعطاف پذیر– کسبوکارها میتوانند مدلهای هوش مصنوعی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازها و محیط دادهشان مطابقت دارد، از LLM تا مدلهای سنتی ML (یا حتی مدلهای اختصاصی مشتری محور).
- مدیریت مدل موثر– کسبوکارها میتوانند مدلهای خود را بر اساس بدون سرور اجرا کنند، آنها را با زیرساختهای ML موجود ادغام کنند، یا به سایر سرویسهای API اشاره کنند.
- بهینه سازی مستمر مدل– کسب و کار می تواند به اصلاح عملکرد مدل از طریق ردیابی و نظارت مداوم ادامه دهد.
- استقرار آسان– کسبوکارها میتوانند به راحتی مدلهای هوش مصنوعی را در یک تجربه دادههای کمکد و بدون کد پیادهسازی کنند. کسبوکارها با ادغام آسان هوش مصنوعی در عملیات خود، بدون توجه به قابلیتهای فنی، میتوانند دسترسی به هوش مصنوعی را بهبود بخشند.
- مزایا برای شرکای اکوسیستم– با میزبانی مدلها در Domo Appstore، مشتریان گزینههایی برای استقرار مدلها و برنامهها دارند.
- مدیریت و امنیت قوی“با مال ما.” جعبه ابزار مدیریتکسب و کارها می توانند با حفظ امنیت و یکپارچگی داده ها، دسترسی آسان را برای کاربران فراهم کنند. کسبوکارها با رعایت استانداردهای سختگیرانه مدیریت داده، از تمام مزایای هوش مصنوعی برخوردار میشوند.
هوش مصنوعی برای همه کاربران
لایه سرویس هوش مصنوعی Domo برای همه افراد یک سازمان، از دانشمندان داده و توسعه دهندگان برنامه گرفته تا کاربران تجاری و رهبران، سود می برد. در حالی که دانشمندان قدرت میزبانی و استقرار هر مدل AI یا ML را دارند و توسعه دهندگان برنامه می توانند قدرت هوش مصنوعی را در برنامه های تجاری در دسترس قرار دهند، کاربران تجاری نیز از این چارچوب ارزش کسب می کنند.
از پاسخ دادن سریع به سؤالات تجاری (با استفاده از هوش مصنوعی محاوره ای) تا آسان کردن درک اطلاعات پیچیده (با استفاده از هوش مصنوعی مولد)، لایه سرویس هوش مصنوعی ما از موارد استفاده در دنیای واقعی پشتیبانی می کند که برای همه مهم است – چه فنی و چه برای تیم های تجاری.
یک راه حل جدید هوش مصنوعی برای چشم انداز هوش مصنوعی همیشه در حال تغییر
چارچوب هوش مصنوعی ما نشان دهنده تعهد ما به کیفیت و نوآوری است که به مشتریان ما خدمت می کند. ما لایه سرویس هوش مصنوعی Domo را ساختیم در حالی که خود را در چشم انداز هوش مصنوعی، ML، LLM غوطه ور کردیم تا بتوانیم از چه چیزی کارآمد و چه چیزی نبود یاد بگیریم – و سپس آن بینش ها را برای بهبود چارچوب خود اعمال کنیم.
کسبوکارها پتانسیل تحولآفرین هوش مصنوعی را میشناسند، اما بسیاری با نحوه ادغام و مدیریت بهینه طیف متنوعی از مدلهای هوش مصنوعی در دسترس هستند. یکی از چالشهای کلیدی نیاز به انعطافپذیری است – قفل نشدن در یک مدل واحد، مانند ChatGPT یا Google Bard. در حالی که این LLM ها قدرت قابل توجهی دارند، موارد استفاده سازمانی در مقایسه با نتایجی که چرخه تبلیغات را هدایت می کند، هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند.
لایه سرویس هوش مصنوعی Domo به کسب و کارها آزادی انتخاب و ادغام مدل ها را به صورت ایمن می دهد. و با سادهسازی و القای انعطافپذیری در فرآیند استقرار و مدیریت مدلهای هوش مصنوعی، کسبوکارها میتوانند از قدرت هوش مصنوعی بدون گرفتار شدن در پیچیدگی اکوسیستم هوش مصنوعی استفاده کنند. این بدان معناست که مشتریان ما بر روی مدلها، نحوه و زمان استفاده کنترل دارند – و مدلها از طریق Domo App Framework و Domo Bricks در دسترس هستند، مدل اولیه امروز در دسترس است و گزینههای مدل پیشرفته در ژوئن ارائه میشود.
Domo AI Service Layer اکنون در دسترس است
با لایه سرویس هوش مصنوعی Domo، کسبوکارها میتوانند از قدرت هوش مصنوعی بهره ببرند، عملیات خود را سادهتر کنند و از طریق نوآوری که به نیازهای منحصربهفرد آنها احترام میگذارد، به فرصتهای جدیدی برای تأثیرگذاری دسترسی پیدا کنند.
تیم توسعه محصول Domo به ساخت ویژگی های جدید الهام گرفته از هوش مصنوعی در پلتفرم ما برای کاوش داده ها، نوشتن فرمول ها، خلاصه سازی داشبوردها و موارد دیگر ادامه می دهد. چارچوب هوش مصنوعی ما نه تنها ما، بلکه شرکا و مشتریانمان را قادر میسازد تا هوش مصنوعی را در تجربیات دادهای منحصربهفرد خود پیادهسازی کنند.
لطفاً برای اطلاعات بیشتر به آدرس [email protected] ایمیل بزنید.