آیا آماده سفر فراتر از BI مدرن و کشف مرزهای بعدی تجربیات داده هستید؟ سپس مطمئن شوید که با Domopalooza 2022 هماهنگ شده اید، یک رویداد مجازی رایگان که در 23 مارس برگزار می شود و دارای شش میزگرد بحث است که مزایای تبدیل داده ها را به عمل نشان می دهد.
اولین بحث در ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت شرقی با ناظم بوریس اولسون معاون تحقیقات Forrester شروع می شود. آینده BI با چهار رهبر تجاری بسیار موفق دیگر از جمله: Clayco CIO، تاد فلیندرز. Dickies، معاون جهانی استراتژی دیجیتال، کالوین اندرسون؛ و مدیر ارشد دادههای جدید Domo، محمد آسر، که اخیراً پس از داشتن همان سمت در McKinsey & Co به این شرکت پیوسته است. به مدت سه سال
از جمله موضوعاتی که یکی از قابل توجه ترین پانل های کنفرانس به آن پرداخته می شود عبارتند از: اهمیت سرعت – از جمله سرعت به بازار، سرعت نوآوری و سرعت عمل. قابلیت های متعدد BI پیشرفته؛ و قدرت باورنکردنی برنامه های تجزیه و تحلیل سفارشی.
به محض اتمام این بحث در ساعت 14:15، دوم …تجزیه و تحلیل جاسازی شده: تکامل بعدی BIاو شروع می کند. این جلسه که توسط مدیر تحقیقات بخش آینده اطلاعات IDG، چاندانا گوپال مدیریت می شود، بر یک فرصت رشد بزرگ برای بسیاری از سازمان ها متمرکز خواهد بود: داده های خارجی.
از نیروهای محرک Sony Interactive Entertainment، RWI Logistics و KAR Global بشنوید، زیرا آنها نحوه استفاده از راه حل تحلیلی جاسازی شده Domo، Domo Everywhere، برنده جایزه، را برای تقویت روابط شریک و در نتیجه ایجاد کسب و کار بهتر به اشتراک می گذارند.
سپس در ساعت 15 میزگرد سوم آغاز می شود. توسط مدیر عامل و محقق اصلی تحقیقات Ventana، مارک اسمیت و با حضور رهبران داده از Optum، Universal Music Group و UPMC، اداره می شود. گسترش Domo در شرکت شما نکات و ترفندهایی را در مورد اینکه چگونه یک پلتفرم فول استک مانند Domo می تواند توسط هر منطقه ای – و از هر جنبه ای – از کسب و کار شما استفاده شود، ارائه خواهد داد.
جان ملور، مدیر عامل Domo، گفت: «مثل همیشه، Domopalooza فرصتی را برای یادگیری آنچه در صنعت فناوری، آینده Domo و آینده برای شما فراهم می کند، فراهم می کند. این میزگردها نه تنها گواه این موضوع هستند، بلکه با توجه به سخنرانانی که ما داریم، مطمئناً سرگرم کننده خواهند بود.»
از تمام جلسات پراکنده در Domopalooza 2022، از جمله سه بحث میزگرد دیگر: تبدیل داده های خارجی به جریان درآمد. چگونه بازاریابان دارای قدرت داده در حال گسترش نفوذ خود هستند. و نقش جدید دیتا در واکنش به بحران. و اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، اکنون در رویداد ثبت نام کنید.