چرا باید دینامیک داده های جدید را درک کنید


شکی نیست که امسال سال داده بود. سال تحلیل، سال تصمیم گیری و سال تغییرات قابل توجه بود. برخی از ما با همه اینها نسبتاً خوب عمل می کنیم، در حالی که برخی دیگر با مشکل مواجه می شوند.

سازمان‌های گروه دوم چگونه می‌توانند از داده‌ها بهتر استفاده کنند؟ چگونه می توانند از آن استفاده کنند تا نه تنها انتظارات مشتریان خود را برآورده کنند، بلکه فراتر از وظیفه خود عمل کنند؟ و چرا به نفع آنهاست که به جای نگهبان داده، تاجر داده باشند؟

اینها از جمله سوالاتی بود که دونالد فارمر، کارشناس داده و تجزیه و تحلیل، از جان ملور و انجی شولک در The New Dynamics of Data، قسمت دوم یک مجموعه ویدیویی تحت حمایت Domo به نام CURIOSITY پرسید، که بررسی می کند چرا اکنون زمان انجام داده ها در یک راه متفاوت

به عنوان مدیر ارشد استراتژی Domo، جان با به اشتراک گذاشتن داستان هایی در مورد اینکه چگونه مشتریان Domo یا Domo با موانع مختلف ایجاد شده تا سال 2020 مقابله کرده اند، به بسیاری از سوالات پاسخ داد.

او گفت: “من فکر می کنم شروع با اهداف تجاری مفید است، زیرا داده ها کمی شبیه سرگردانی در جنگل هستند.” «مثل زمانی است که Domopalooza 2020 را به یک رویداد مجازی تبدیل کردیم. معیارهایی که باید به آنها نگاه می‌کردیم به‌طور چشمگیری تغییر کردند، اما اهداف هنوز کاملاً ثابت بودند.

من همچنین معتقدم که توانایی گرفتن داده ها، صرف نظر از منبع آن، و ترکیب آن ها کلید ایجاد یک تجارت مدرن است. (ارائه دهنده تعمیر و نگهداری خودرو) Pep Boys یک مثال عالی است. چند ماه پیش، شخصی به این فکر افتاد که اطلاعاتی را که در دسترس همه فروشگاه‌ها بود، اما فقط روی قفسه دیجیتال نشسته بود – مانند تعداد زنگ‌هایی که مشتریان باید قبل از پاسخ به تماس‌هایشان منتظر بمانند – و آن را به یک تصویر بزرگ‌تر متصل کند. . این همان چیزی است که ما آن را “داده های تاریک” می نامیم و آنها از آن به نفع خود استفاده کردند.

برای انجی، که معاون تجزیه و تحلیل در باشگاه های سلامت زنجیره ای Life Time، Inc. در آمریکای شمالی است، پویایی جدید داده ها او را مجبور می کند خلاقانه تر فکر کند. او گفت، آن‌ها همچنین سازمان‌ها را قادر می‌سازند به پاسخ‌هایی “کاملاً متفاوت از آنچه ما فکر می‌کردیم به دست آوریم” برسند، و درهای بیشتری را برای سلف‌سرویس باز می‌کنند که کنجکاوی فردی را ارضا می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد از رقبا جلوتر بمانند.

جان موافق بود که توانمندسازی افراد با داده‌ها مهم است، زیرا «به شتاب‌دهنده‌ای در کسب‌وکار تبدیل می‌شود» و افزود که اگر چیزی وجود دارد که او از هشت یا نه ماه گذشته حذف کرده است، آن نیاز به چابکی بیشتر است.

او گفت: «روش تعامل و پشتیبانی ما با مشتریان وارونه شده است، اما سیستم‌هایی که انعطاف‌پذیری را امکان‌پذیر می‌کنند – و انعطاف‌پذیری شخصی که برای آن سیستم‌ها به ارمغان می‌آورید – جادو هستند.»

انجی گفت: برای انعطاف پذیرتر شدن – به خصوص اگر از آن دسته افرادی هستید که ساختار را دوست دارید یا به آن نیاز دارید – مهم است که تشخیص دهید که همکاری و ارتباطات می توانند ابزارهای بسیار مفیدی باشند.

دونالد مکالمه یک ساعته را با تکرار آن احساس و افشای آنچه در حین تعدیل کشف کرده بود به پایان رساند.

او گفت: “بله، همه ما در مورد داده ها و تصمیم گیری های داده محور هستیم، اما حتی بیشتر در مورد همکاری و ارتباطات هستیم.” ما در مورد آن عناصر بسیار انسانی هستیم. این در مورد نحوه کار ما با یکدیگر است، خواه همدلی با کاربر یا مشتری، یا همکاری به عنوان یک تیم، حتی در این دنیای فناوری پیشرفته. مهارت های مردمی ما برای موفقیت ما کاملاً حیاتی است.”

برای دریافت بیشتر دیدگاه های فردی این سه نفر در مورد پویایی داده های جدید – از جمله نقشی که تجزیه و تحلیل باید ایفا کند و دلیل یک قانون توسعه نرم افزار ساده به نام “قانون شخص” (بله، نام از قهرمان در لبوفسکی بزرگ) نقش مهمی را در معادله ایفا می کند – قسمت دوم سریال کنجکاوی را اینجا ببینید یا گوش دهید.




دیدگاهتان را بنویسید