در یک نظرسنجی اخیر از مشتریان، ما پرسیدیم که آنها از چند شاخص عملکرد کلیدی منحصر به فرد (KPI) در شرکت خود استفاده می کنند. ما یک انتخاب از زیر 10 KPI تا بیش از 1000 KPI داشتیم. این نمودار نتایج نظرسنجی را نشان می دهد. یک دلیل رایج برای داشتن کمتر از 10 KPI این است که “تعداد KPI را محدود می کنیم تا بتوانیم تمرکز کنیم”. این به عنوان بهترین روش در نظر گرفته می شود، اما آیا هنوز هم چنین است؟ حجم داده هایی که یک شرکت در اختیار دارد با نرخ رشد نگران کننده ای در حال افزایش است. از معیارهای شرکت گرفته تا احساسات اجتماعی، داده ها می توانند ترسناک باشند. پلت فرم مدیریت اجرایی (EMP) ما در Domo به رهبران کسب و کار کمک می کند تا در تجارت چابک تر و کارآمدتر باشند. اکثر مشتریان جدید ما که از EMP ما استفاده می کنند از بیش از 50 KPI استفاده می کنند. این دید بسیار گسترده تری از شرکت آنها در سطوح اجرایی می دهد. آیا این بهترین روش جدید است؟ آیا رهبران کسبوکار باید در این دنیای پر از دادههای نامحدود از معیارهای عملکرد بیشتری برخوردار باشند یا تمرکز راه موفقیت است؟ شما چه فکر می کنید من بر این عقیده هستم که ما به ابزارهای بهتری نیاز داریم که به رهبران کسب و کار کمک کند معیارهای تجاری بیشتری را ردیابی کنند، روندهای اولیه را شناسایی کنند، که سپس منجر به تصمیم گیری سریع تر و آگاهانه تر می شود. امیدوارم برخی از نظرات خود را به اشتراک بگذارید.