گفتگوی آینده کار به سؤالات سخت بازگشایی می پردازد


برخی موقعیت‌هایی که در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شویم ترسناک‌تر از موقعیت‌های دیگر هستند. COVID-19 یکی از آن موقعیت ها برای من بود. در یک دوره سه روزه نگران کننده در ماه آوریل، آزمایش کرونای هشت عضو خانواده مثبت شد. الان همه آنها خوب هستند، اما حدود 72 ساعت نگران بودم.

در یک دنیای ایده‌آل، همه ما می‌توانیم با فشار دادن دکمه مکث بر روی مسئولیت‌هایی که به انجام آن عادت کرده‌ایم، از این بحران عبور کنیم. اما متاسفانه نمی توانیم. ما باید کار کنیم – نه فقط برای رفاه مالی خود، بلکه به این دلیل که کاری که بسیاری از ما انجام می دهیم برای حفظ سلامت و امنیت دیگران و حفظ خود اقتصاد ضروری است.

اما چگونه سازمان ها راه را برای بازگشت همه ما به کار هموار می کنند؟ و برخی از مهارت‌هایی که همه ما به آن‌ها نیاز داریم تا انتقال را تا حد امکان روان کنیم؟

اینها از جمله سوالاتی بود که هفته گذشته در جریان یک رویداد مجازی که با مجله فورچون میزبانی کردیم، مطرح شد. گفت و گوی گسترده و یک ساعته در مورد آینده کار، حاوی انبوهی از بینش های ارزشمند از الین شوک اکسنچر، ری وانگ از تحقیقات صورت فلکی، و پیتر کاپلی از مدرسه بازرگانی وارتون بود.

اگر رویداد را از دست دادید، می توانید نسخه ویرایش شده را اینجا ببینید. یا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در مورد آن بحث کردیم به خواندن ادامه دهید.

چگونه مردم در مورد بازگشت به کار فکر می کنند

یکی از اولین چیزهایی که به آن نگاه کردیم این بود که نقطه شروع چگونه باید باشد. برای الین، که به عنوان مدیر اجرایی و مدیر منابع انسانی شرکتی که بیش از نیم میلیون نفر در سراسر جهان استخدام می کند، به این معنی است:

  • فرستادن تیم‌های خدمات اداری به محل کار برای ترسیم چگونگی ظاهر و احساس این محیط‌ها در آینده.
  • کنار گذاشتن عبارت «فاصله‌گذاری اجتماعی» به‌عنوان «فاصله‌گذاری فیزیکی» به‌عنوان راهی برای کمک به همه احساس ارتباط بیشتر؛
  • و به افراد حق انتخاب محل کار – در محل یا خانه – را می دهد.

پیتر، مدیر مرکز منابع انسانی وارتون، گفت که آخرین گلوله، گلوله‌ای است که بیشتر سازمان‌ها بیشتر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. آیا رویکرد داوطلبانه به دفتر راه خوبی برای به دست آوردن توپ است؟ یا بهتر است یک خط مشی روشن تدوین شود؟

ری، بنیانگذار و تحلیلگر ارشد Constellation می گوید: «هیچ پاسخ روشنی وجود ندارد. این بزرگترین تجربه در دنیای واقعیت مشترک است. نکته کلیدی این است که به افراد خود ابزار و اطلاعاتی را بدهید که برای انجام کارشان در هر کجا که هستند نیاز دارند.»

من نمی توانستم بیشتر موافق باشم. در چند ماه گذشته، بارها و بارها متوجه شدم که به مردم می گویم: «آن تحول دیجیتالی که همه مدتی است درباره آن صحبت می کنند؟ ما باید صحبت در مورد آن را متوقف کنیم و فقط آن را انجام دهیم.”

این را می گویم زیرا اوضاع فرق خواهد کرد. جهنم، آنها در حال حاضر هستند. ترتیبات کاری منعطف به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار است، بنابراین همه ما باید به صورت دیجیتالی همکاری کنیم و داده ها را در اختیار داشته باشیم.

الین گفت: «من می‌گویم فقط به کار واقعی مردم نگاه کنید. مطمئن شوید که با مردم منصفانه و صادقانه رفتار می کنید. آیا آنها مولد هستند یا خیر؟ ما نمی‌خواهیم بر اساس محدودیت‌های فضای فیزیکی، مسائل تعلق بیشتری ایجاد کنیم.»

آنچه ما آموخته ایم

از آنجا، بحث به اهمیت شفافیت تبدیل شد. الین گفت: “شفافیت باعث ایجاد اعتماد می شود و اعتماد ارز این عصر است.”

او افزود که کارفرمای یک فرد، نهاد شماره 1 است که آنها به آن اعتماد دارند، “اما اگر کارهایی برای شکستن این اعتماد انجام دهید، می تواند به سرعت از بین برود.”

برای حفظ اعتماد به نفس کارمندان، Accenture مرکزی ایجاد کرده است که در آن کارگران می توانند درباره مسائلی که بر زندگی و سلامت روان آنها تأثیر می گذارد، صحبت کنند یا اطلاعات بیشتری کسب کنند، مانند مدرسه در خانه و مراقبت از سالمندان.

او گفت: «ویژگی رهبری که قطعاً از این امر بیرون خواهد آمد، شفقت است. “درک آنچه مردم از سر می گذرانند و اینکه بتوانید واقعاً با آنها صحبت کنید – فقط آنچه می گویید مهم نیست، بلکه نحوه بیان آن نیز مهم است.”

توصیه پیتر در مورد اینکه چگونه رهبران می توانند در این بخش بهتر شوند؟ اگر در حال تماس ویدیویی هستید و فرزندانتان در اتاق می دوند، آن را ساده نگیرید. اگر سرپرست هستید، مطمئن شوید که مرتباً با زیردستان خود تماس می گیرید و از آنها بپرسید که چگونه کار می کنند.

او گفت: “و هر کاری که انجام می دهید، از عقب نشینی کشور یا عرشه قایق تفریحی خود تماس نگیرید!”

همه ما الان در یک قایق هستیم و باید همدیگر را بلند کنیم. ما نیاز به اتصال داریم.

برای تسهیل این امر، ما در Domo روزانه چت قهوه مجازی و ساعات شاد مجازی داریم. من از طریق چنین فعالیت هایی می بینم که افراد بیشتری از پوسته خود بیرون می آیند. خیلی ها صحبت در یک اتاق مجازی راحت تر از ایستادن در مقابل همکاران خود در یک اتاق واقعی می دانند.

این عالی است وقتی دیوارها فرو می ریزند، پتانسیل ما برای حرکت دادن سوزن – به عنوان افراد و به عنوان کسب و کار – رشد می کند.

نحوه ورود داده ها

همانطور که شفافیت باعث ایجاد اعتماد می شود، داده ها نیز باعث ایجاد اعتماد می شوند. اگر می‌خواهیم به‌گونه‌ای بازگشایی کنیم که کارمندانمان احساس امنیت و مراقبت کنند، باید بتوانیم بگوییم: «در اینجا چند نفر را مجبور کردیم به خانه بفرستیم، زیرا آن‌ها تست دما را رد نکرده‌اند، اینجا نقاط داغ در سراسر کشور هستند – بنابراین به آنجا پرواز نکنید – و غیره.

دیتا این کشتی را اداره می کند. اما همچنین کسب‌وکارها را خیلی سریع‌تر به جایی که می‌خواهند می‌رساند.

به عنوان مثال شرکت بزرگی را که می شناسم در نظر بگیرید که آزمایش کرونا انجام می دهد. آن‌ها عیب‌یابی را مستقیماً روی دستگاه‌های خود قرار می‌دهند، بنابراین وقتی مشکلی در یکی از آنها وجود دارد، بلافاصله به شرکت هشدار داده می‌شود و فرآیند رفع آن را آغاز می‌کند.

آن گونه که من می بینم، چنین قابلیت هایی با دو چیز حتی بیشتر ممکن می شود: افزایش توانایی برای توسعه و استقرار سریع برنامه های کاربردی سازمانی که توسط داده هایی که از هر فرآیند تجاری پشتیبانی می کنند، تامین می شود. و ابر

فقط به بازار سهام نگاه کنید؛ شرکت‌های موجود در فضای ابری – Zoom، Slack، DocuSign- عملکرد خوبی دارند. و دلیل آن ساده است: در دنیایی بدون مرز، توانایی دریافت اطلاعات مرتبط از هر منبعی، مزیت مورد نیاز برای موفقیت کسب و کار را فراهم می کند.

خط پایین

در حالی که کووید-19 مطمئناً جهان را به هم ریخته است، اما همچنین مردم را مجبور به نوآوری و بهبود واقعی در موضوعاتی کرده است که نحوه عملکرد ما به عنوان یک جامعه و نحوه عملکرد ما به عنوان یک تجارت در آینده را مشخص می کند.

شما این فناوری‌ها را می‌بینید و آنچه می‌بینید شرکت‌هایی هستند که آنها را ایجاد و استفاده می‌کنند بالا بردن مردم در عوض از بین بردن مردم،” الین گفت. آنها اجازه می‌دهند تصمیم‌ها سریع‌تر گرفته شود و شکاف بین رهبران و عقب‌مانده‌ها بیشتر شود.»

تا آن لحظه، تا آن واقعیت، باید از این فرصت برای ایجاد یک «عادی جدید» استفاده کنیم که بسیار بهتر از «عادی قدیمی» است.

ما باید بفهمیم که چه نوع جلساتی کارآمد هستند و چه چیزهایی مفید نیستند.

ما باید درک کنیم که مردم به چه کمکی نیاز دارند و چه زمانی به آن نیاز دارند، تا سلامت روان به بیماری همه گیر بعدی زمان ما تبدیل نشود.

ما باید تنوع و شمول را بسیار جدی بگیریم، به یک میلیارد دلیل بسیار خوب.

از همه اینها چیزهای خوب باید حاصل شود. و خواهند کرد. ما فقط باید خلاق و دلسوز باشیم – و مانند گذشته از داده ها استقبال کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه بازگشایی ایمن کسب و کار شما و باز ماندن در طول بحران COVID-19 و فراتر از آن، از Domo's دیدن کنید. بازگشت به مرکز منابع کاری.




دیدگاهتان را بنویسید